quote:23:57 - Fan-log of 'bash'-log
Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. Twijfelpunt is dat de brieven gericht zijn aan Talpa producties t.a.v. HUUB/SYLVIA. Het zou anders zijn als de kaarten gericht waren aan HUUB/SYLVIA per adres Talpa producties. Dan zijn ze écht voor en van HUUB en/of SYLVIA en mag weggooien/achterhouden zeker niet. Maar ja, ga dat maar eens aanvechten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:32 schreef Mr_Baus het volgende:
vuilnisbak zal het toch niet belanden? Dat zullen ze dan wel voor hem bewaren totdat ie het huis verlaat
Toen ze het huis ingingen wisten ze dat ze een deel van hun rechten opgaven. Ze mogen altijd weggaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:10 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. -knip-
Twee stemmingen voor wat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:10 schreef rooie3 het volgende:
Hopelijk staan de Miljonairs zo meteen op zonder keelpijn. Er moet namelijk veel gepraat worden vandaag. Er staan twee stemmingen en een debat op de planning. Als dat maar geen ruzie wordt
Bron Tien.tv.
Zal die engelse zooi wel zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef schizolientje het volgende:
En waar zal het debat over gaan. Pesten en treiteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |