Welke dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:50 schreef Adelante het volgende:
Flink wat vestigingen gesloten vandaag door dat beetje wind
Duiven ook volgens mijquote:
Volgens internet wel inderdaad...quote:
Dus uiteindelijk zijn ze allemaal gegaan.quote:Vanwege de storm heeft IKEA uit voorzorg besloten alle vestigingen te sluiten op donderdag 18 januari.
Ow? waar staat dat dan?? Ik zag wel bij een aantal afzonderlijke vestigingen staan dat ze dicht zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:09 schreef Allan24 het volgende:
Op internet staat,
[..]
Dus uiteindelijk zijn ze allemaal gegaan.
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/local_home/breda.htmlquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow? waar staat dat dan?? Ik zag wel bij een aantal afzonderlijke vestigingen staan dat ze dicht zijn...
Dat ligt een beetje aan de vestiging waar je het wil halen... Een aantal vestigingen werkt met een sneltransportsysteem en dan kun je het dezelfde dag al thuis hebben...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef vosss het volgende:
Zeg, als ik laten we zeggen een bed wil laten bezorgen wat gewoon op vooraad is.........wanneer word dat bezorgt als ik bv morgen zou bestellen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/local_home/breda.html
Zie onderaan bij 'Openingstijden'.
Ik reed er langs vanavond en er stonden geen auto's van zowel personeel als klantenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef WebForce het volgende:
Ik zie het ook niet hoor, ik weet ook niets van een sluiting af...
Als je hier het artikelnummer invoert zie je dat het artikel wel of niet beschikbaar is...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:04 schreef eos het volgende:
In de catalogus staat het draaiplateau 'observatör'. Artikelnummer 001.053.61. Op de site kan ik hem echter nergens vinden. Weet iemand of dit artikel in delft of barendrecht te krijgen is? (wat betreft de foto van de klipanstoel, geen idee hoe ik hier een foto moet plaatsen)
Dan ben ik toch stiekem wel benieuwd wie dat zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:08 schreef Allan24 het volgende:
En Utrecht, en Barendrecht, en ook de vestiging waar ik werk, Breda.
Heel bizar. Ik ben nog steeds onder de indruk.
Sommige collega's uit de regio Sliedrecht komen waarschijnlijk vanavond niet meer thuis wegens afsluiting van de Moerdijkbrug, daarvoor wordt opvang geregeld. Ik woon gelukkig redelijk dichtbij dus ik ben wel gewoon thuis.
Mên.
De karrenjongen is met een collega mee gereden die 's avonds toch naar huis ging. Heb begrepen van een collega dat zij om 16 uur klaar was en pas na 20 uur thuis omdat de Moerdijkbrug echt was afgesloten... verder heeft er niemand moeten blijven overnachten gelukkig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:21 schreef kalinho het volgende:
[..]
Dan ben ik toch stiekem wel benieuwd wie dat zijn.
Ik denk dat de karrenjongen zich wel redt, die zal desnoods gaan lopen![]()
en de rest woont toch ook meer richting breda?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:03 schreef vosss het volgende:
Is de Ikea in Heerlen vandaag gewoon weer open?
Met de mooiste naam van alle IKEA artikelen bij elkaar:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef Liejannuh het volgende:
Waar kan ik die übercoole muurstickers vinden op de site?
Zat net een collega enthousiast te maken voor die stickers, kan ik ze niet vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |