quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wil een 45cm vaatwasser van renlig, is die alleen te combineren met 50cm deuren en heb je dus (lelijke) bedekkingspanelen nodig of bestaat er ook een mogelijk om echt van die 45cm gebruik te maken. ik geloof dat er in de rubrik serie iets zit???
advies?
Dat is idd alleen de Rubrik, die past precies, anders moet je gaan werken met deurtjes van 50cm en dat is idd lelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:55 schreef WebForce het volgende:
[..]. Dit zijn leuke vragen om te leren! Nu is het zo dat afwasmachines niet in kastjes geplaats worden, deze staat op eigen stelpoten, er hoeft dus idd geen rekening gehouden te worden met de standaard kast maten (30-40-50-60-80). Alleen nu weet ik nóg niet of er dan een passende deur van 45cm. is te vinden of dat je zelf iets moet gaan fabriceren. Nu werk ik morgen weer en zal deze vraag dan even stellen! Hij staat al op de memo
, ik zal proberen zelfs in mijn pauze te antwoorden
![]()
Flitsdingen??? Dan moet ik toch wat beter opletten....quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:32 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Doorrijden op A28, met al die flitsdingen?![]()
Kun je daarna weer terug naar huis bij aankomst, geld uitgeven aan de bonnen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef Nuvole het volgende:
Wow, wat een FAMILY-korting!
5 hele centen!!!
![]()
Wie 't kleine niet eert.....
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef Nuvole het volgende:
Wow, wat een FAMILY-korting!
5 hele centen!!!
![]()
Wie 't kleine niet eert.....
Gelukkig waren de kortingen in de winkel vanmorgen een stuk beter dan deze. Ik heb weer wat spulletjes bij elkaar gezocht. Gaat mijn fijne JERKER-bureauserie er helemaal uit? Ik heb nog maar een extra opzetplank meegenomen voor 9 euro inclusief FAMILY-korting. En zelfs in de koopjeshoek een losse adapter gevonden voor een lamp (IKEA-klassiekertje) die ik hier heb staan. Dus dat is nu weer een setje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
!
Met die 10% extra PLUNDRA! korting geeft dat ook zo'n leuk effect... koop je 4 MOTTO schaaltjes voor ¤0,20, krijg je in totaal 4x ¤0,02 = ¤0,08 extra korting
ze willen zelf kinderenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gelukkig waren de kortingen in de winkel vanmorgen een stuk beter dan deze. Ik heb weer wat spulletjes bij elkaar gezocht. Gaat mijn fijne JERKER-bureauserie er helemaal uit? Ik heb nog maar een extra opzetplank meegenomen voor 9 euro inclusief FAMILY-korting. En zelfs in de koopjeshoek een losse adapter gevonden voor een lamp (IKEA-klassiekertje) die ik hier heb staan. Dus dat is nu weer een setje.![]()
En wat is het toch druk met al die gezinnen op zaterdag. De parkeerplaats was om 11 uur al vol. Ik had door de week geen tijd, anders was ik wel al eerder gegaan.
En dan roepen ze ook zo zielig om: " Willen de ouders hun kinderen die al langer dan 1 uur in Smaland zijn op komen halen."
Zo kansloos he.Die ouders zijn blij dat ze eindelijk een uurtje van die kwijlebabbesen verlost zijn.
Jep... de JERKER bureauserie is uitgaand en sommige delen zijn al niet meer leverbaar (in Hengelo).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gelukkig waren de kortingen in de winkel vanmorgen een stuk beter dan deze. Ik heb weer wat spulletjes bij elkaar gezocht. Gaat mijn fijne JERKER-bureauserie er helemaal uit? Ik heb nog maar een extra opzetplank meegenomen voor 9 euro inclusief FAMILY-korting. En zelfs in de koopjeshoek een losse adapter gevonden voor een lamp (IKEA-klassiekertje) die ik hier heb staan. Dus dat is nu weer een setje.![]()
En wat is het toch druk met al die gezinnen op zaterdag. De parkeerplaats was om 11 uur al vol. Ik had door de week geen tijd, anders was ik wel al eerder gegaan.
En dan roepen ze ook zo zielig om: " Willen de ouders hun kinderen die al langer dan 1 uur in Smaland zijn op komen halen."
Zo kansloos he.Die ouders zijn blij dat ze eindelijk een uurtje van die kwijlebabbesen verlost zijn.
Zonde zeg. Zo'n goed ontwerp van Nicolas Cortolezzis. (ja, mooie naam vind ik datquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jep... de JERKER bureauserie is uitgaand en sommige delen zijn al niet meer leverbaar (in Hengelo).
In Hengelo hebben we ook bepaalde delen al in de PLUNDRA! zitten...
Wat is in dit geval de plaatselijke IKEA?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zonde zeg. Zo'n goed ontwerp van Nicolas Cortolezzis. (ja, mooie naam vind ik dat)
In de plaatselijke IKEA waren alle onderdelen stevig afgeprijsd en volgens mij al sinds eind december, aangezien ik op meerdere bordjes 'prijzen geldig van (ik meen) 30/12/2006 t/m 20/01/2007' zag staan. Is dat bij meer vestigingen zo?
Het is een vestiging waarvan er geen medewerker vertegenwoordigd is in dit topic (volgens de OP), wat best opmerkelijk is, aangezien het zeker geen nieuwe vestiging is. Misschien ligt het fok!-deelnamegehalte hier lager ofzo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is in dit geval de plaatselijke IKEA?
Iedere IKEA vestiging kan zelf bepalen welke artikelen ze voor welk bedrag afprijzen. Het kan dus ook voorkomen dat er in Nederland vestigingen zijn die de hele JERKER serie niet in de aanbieidng hebben...
Eindhoven of Groningen?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is een vestiging waarvan er geen medewerker vertegenwoordigd is in dit topic (volgens de OP), wat best opmerkelijk is, aangezien het zeker geen nieuwe vestiging is. Misschien ligt het fok!-deelnamegehalte hier lager ofzo..
Weet iemand wanneer ze verwacht worden??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:23 schreef loezzie het volgende:
Ik heb van de week dit dvd rek (flärke)
in de winkel zien hangen. Helaas stond erbij dat hij in bestelling is.. Maar de medewerker kon niet zien wanneer hij dan wel zou binnen komen. (delft)
Wie weet meer?? Dan kan ik eindelijk mijn dvdtjes (netjes) opbergen..
Ik kijk morgen wel even wanneer het FLARKE dvd-rek binnenkomt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:37 schreef loezzie het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer ze verwacht worden??
1) Die vaatwasser wil ik ook!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:00 schreef WebForce het volgende:
Dat is idd alleen de Rubrik, die past precies, anders moet je gaan werken met deurtjes van 50cm en dat is idd lelijk.
Volgens mij zijn de plinten ongeveer 16cm. Wat je wel kunt doen is een lichtlijst tussen werkblad en kastjes plaatsen waardoor het werkblad hoger komt te liggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
2) Ik wil de keuken iets hoger plaatsen, zodat het werkblad mooi aansluit op het raam (en de huidige vensterbank vervangt), maar dan moeten de plinten ook wat hoger zijn en goed passen, dus: hoe hoog zijn de plinten eigenlijk?
Volgens mij zit ie nog wel in het assortiment, maar is er een reden dat ie niet op internet staat (misschien niet zo goed leverbaar...)quote:3) Laatste vraagje: is de EKTORP chaise-longue uit het assortiment? Hij staat wel in de gids, maar ik kan m nergens meer vinden op de site.
oeh! klinkt goed!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij zijn de plinten ongeveer 16cm. Wat je wel kunt doen is een lichtlijst tussen werkblad en kastjes plaatsen waardoor het werkblad hoger komt te liggen.
ah, bedankt... ik zal vandeweek eens bij verschillende filialen gaan kijken/vragen.quote:Volgens mij zit ie nog wel in het assortiment, maar is er een reden dat ie niet op internet staat (misschien niet zo goed leverbaar...)
Een lichtlijst is zo'n kleine plint die je normaal onder je bovenkastjes hangt. Je ziet dan de verlichting die je onder de kastjes hangt niet meer...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! klinkt goed!
maareh... wat is een lichtlijst, en hoe hoog zijn die? (voordat ze me daar gaan uitlachen)
ah, okquote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
Een lichtlijst is zo'n kleine plint die je normaal onder je bovenkastjes hangt. Je ziet dan de verlichting die je onder de kastjes hangt niet meer...
Je zou ook de plint weg kunnen laten en metalen pootjes van 21cm onder de kastjes zetten...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, okIk ga eerst eens kijken of ik aan 16 cm plint genoeg heb, anders is dit wel een goed alternatief!
of stuur gewoon even een mailtje...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:17 schreef imago het volgende:
Ik heb me maaaaaaanden geleden aangemeld voor IKEA family. Wel de bevestigingsmail gehad, maar geen pasje. En ik weet dat het even kon duren, maar dit lijkt me te lang. De websiebiedt geen optie om opnieuw een pasje aan te vragen oid, wat kan ik nu het beste doen? Tijdens de Plundra eerst drie uur bij de klantenservice wachten nog voordat ik kan gaan shoppen trekt me niet echt...
Vervelend dat je lampjes/adapters stuk zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:10 schreef broer het volgende:
Na een maand stopte de eerste adapter ermee. Geen verpakking bewaard, geen bonnetje bewaard. (Wie doet dat wel!?) En dan doen ze niks voor je.
[..]
Ik was altijd behoorlijk tevreden over IKEA, maar deze lampjes zijn gewoon rommel. Als je ze ziet: koop ze niet!
Dat begrijp ik ook eigenlijk wel. Ik wilde gewoon even afreageren. Al moet ik de eerste persoon nog tegenkomen die de bon van een lampje van tien euro bewaart...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:40 schreef Allan24 het volgende:
Dat ligt niet aan IKEA, maar aan jezelf.
Waarnaartoe? Kan geen emailadres vinden op het family-deel van de websitequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
of stuur gewoon even een mailtje...
Ow sorry... das wel handig op zich he...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:57 schreef imago het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Kan geen emailadres vinden op het family-deel van de websiteAnders had ik dat natuurlijk allang gedaan
(Gaat over FLARKE CD/DVD rek)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:37 schreef loezzie het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer ze verwacht worden??
Ja, klopt je kijkt dan in principe langs de vaatwasser heen, het is wel op te lossen met passtukjes of bedekkingspanelen, maar mooi wordt het niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
1) Die vaatwasser wil ik ook!, maar waarom is een paneel van 50 cm op een afwasmachine van 45 cm lelijk? alleen omdat het paneel dan aan elke kant 2,5 cm uitsteekt?
Plinten zijn zoals genoemd iets van 16 cm, hoger kan je ze niet krijgen dan zou je zelf moeten gaan knutselen. De optie om met een lichtlijst boven je deurtjes te gaan werken kan ook, maar dan moet je zelf voor een soort frame zorgen waarop je werkblad op leunt. De pootjes (CAPITA) van 21 cm. zou een mooie optie kunnen wezen, ligt uiteraard aan het soort frontjes...quote:2) Ik wil de keuken iets hoger plaatsen, zodat het werkblad mooi aansluit op het raam (en de huidige vensterbank vervangt), maar dan moeten de plinten ook wat hoger zijn en goed passen, dus: hoe hoog zijn de plinten eigenlijk?
In het volgende topic sta je er tussen, ik heb de wiki aangepast. Welkom bij IKEA zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef Sebastiaan2003 het volgende:
Is het mogelijk om mij ook in de openingspost te zetten als medewerkerWerk bij IKEA Haarlem in het Zelfbedieningsmagazijn!
Is nog gewoon te verkrijgen, in meerdere kleuren zelfs. Er is momenteel inderdaad wat aan de hand met banken op internet, je kan geen Klippan of Ektorp meer bekijken. Het is al gemeld, er wordt al aan gewerkt!!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie nog wel in het assortiment, maar is er een reden dat ie niet op internet staat (misschien niet zo goed leverbaar...)
Ik heb vandaag in Breda gezien hoe ze dat hebben opgelost: normaal zit die smalle vaatwasser niet in een eigen kast, maar wordt hij aan de kasten links en rechts gemonteerd. Alleen de RUBRIK heeft deurtjes van 45 cm breed, dus bij andere deuren van 50 cm hebben ze eerst een extra plaat van 2,5 cm tegen beide zijkastjes geplaatst. Dat zie je echter alleen als je de vaatwasser open doet, en hoe vaak is dat nouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:59 schreef WebForce het volgende:
Ja, klopt je kijkt dan in principe langs de vaatwasser heen, het is wel op te lossen met passtukjes of bedekkingspanelen, maar mooi wordt het niet.
bedankt voor je infoquote:Plinten zijn zoals genoemd iets van 16 cm, hoger kan je ze niet krijgen dan zou je zelf moeten gaan knutselen. De optie om met een lichtlijst boven je deurtjes te gaan werken kan ook, maar dan moet je zelf voor een soort frame zorgen waarop je werkblad op leunt. De pootjes (CAPITA) van 21 cm. zou een mooie optie kunnen wezen, ligt uiteraard aan het soort frontjes...
gelukkig, dank uquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:58 schreef JC-Rags het volgende:
Is nog gewoon te verkrijgen, in meerdere kleuren zelfs. Er is momenteel inderdaad wat aan de hand met banken op internet, je kan geen Klippan of Ektorp meer bekijken. Het is al gemeld, er wordt al aan gewerkt!!
Bij de IKEA Family hoek staan computers (tenminste, bij IKEA Delft), waar je je ter plekke kan registreren. Heb dat ook maar gedaan, had me in september ook aangemeld en ook niets meer ontvangen. Als je je bij IKEA registreert kan je ook direct je voorlopige pasje uitprinten en meteen gebruiken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:17 schreef imago het volgende:
Ik heb me maaaaaaanden geleden aangemeld voor IKEA family. Wel de bevestigingsmail gehad, maar geen pasje. En ik weet dat het even kon duren, maar dit lijkt me te lang. De websiebiedt geen optie om opnieuw een pasje aan te vragen oid, wat kan ik nu het beste doen? Tijdens de Plundra eerst drie uur bij de klantenservice wachten nog voordat ik kan gaan shoppen trekt me niet echt...
Nou, wij hebben bijna twee jaar geleden een IKEA-keuken geplaatst, en wilden daar eigenlijk ladekasten onder hebben. Helaas stonden kasten van 40 cm breed het mooist, en die waren (zijn?) er niet in een ladevariant. Dus met planken. En daar hebben we nu spijt van, want sodemieters wat is dat onhandig. Is daar een oplossing voor? Bestaan er al 40 cm brede ladekasten? Zijn er manden die precies in die kastjes passen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef WebForce het volgende:
Vanaf vandaag ben ik werkzaam als keukenboer, kom maar kom maar met je vragen!
Dankjewel! Dat wordt dan van de week een ritje naar de IKEA !! Bedankt voor het kijken!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef WebForce het volgende:
[..]
(Gaat over FLARKE CD/DVD rek)
Deze week komen ze binnen in elke vestiging. Ze hadden vandaag de status 'klaar voor transport' wat wil zeggen dat het morgen of overmorgen binnen is! En dat was voor heel Nederland..
Die zijn er zeker wel, bedoel je dan appotekersinrichting, of gewoon losse lades?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef anneja het volgende:
[..]
Nou, wij hebben bijna twee jaar geleden een IKEA-keuken geplaatst, en wilden daar eigenlijk ladekasten onder hebben. Helaas stonden kasten van 40 cm breed het mooist, en die waren (zijn?) er niet in een ladevariant. Dus met planken. En daar hebben we nu spijt van, want sodemieters wat is dat onhandig. Is daar een oplossing voor? Bestaan er al 40 cm brede ladekasten? Zijn er manden die precies in die kastjes passen?
Ja? Woei!! (*naar de Ikea rent)quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:21 schreef WebForce het volgende:
En dan in alle kleuren beschikbaar. Jij zou dan niet het kastje nodig hebben alleen de indeling en die zijn los te verkrijgen...
Nexus. Um, die bestaat toch nog wel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat voor een kleur keuken heb je op dit moment?
Nexus hebben we idd nog wel. Ik zou zeggen: bezoek even IKEAquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:14 schreef anneja het volgende:
[..]
Nexus. Um, die bestaat toch nog wel?
En anders is er hopelijk wel iets met witte houten frontjes, dat staat denk ik ook wel aardig. De beoogde ladeninrichting komt aan de buitenkanten van de kastjesrij, de gootsteenkast en hoekcaroussel blijven dan fineer en als die buitenste twee kastjes dan eenzelfde afwijkend frontje hebben is dat denk ik wel overkomelijk, esthetisch gezien. Toen we de keuken plaatsten hebben we nog even overwogen om 1 kastje zo'n knalrood lakfoliedeurtje te geven voor het contrast, dus dat kan natuurlijk ook nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |