Je kijkt blijkbaar steeds over mij heen. Wyccie en k-man hebben echt al dagen (weken) niks van zich laten horen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef LXIV het volgende:
Is er een wisseling van de wacht in de LPT? Waar zijn wyccie, Lienekien en K-man de laatste dagen toch? Om over Isabeau nog maar te zwijgen. Zelfs mijn ERWACHE-oproep werkt niet meer sinds jij hem gebruikt hebt.
Nou, jij was er ook niet zo veel vanaf zondag, toch? Ik heb in ieder geval enkele malen ERWACHE geroepen zonder dat er iets gebeurde. Ja, Broer, zeven uur later.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar steeds over mij heen. Wyccie en k-man hebben echt al dagen (weken) niks van zich laten horen.
Zondag. Eergisteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, jij was er ook niet zo veel vanaf zondag, toch? Ik heb in ieder geval enkele malen ERWACHE geroepen zonder dat er iets gebeurde. Ja, Broer, zeven uur later.
Wat is er met wyccie? Heb je iets van haar gehoord? Zij was toch altijd een zeer trouwe bezoekster, ik vind het vreemd dat ze hier verdwenen is zonder gedag te zeggen.
Jij laat je ook niet over het hoofd zien. Ook niet in subscript.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef JAM het volgende:
Ja, ik ben er ook wel...
Ach wat is tijd behalve een overschat natuurfenomeen.quote:
Moest je daarom (voor straf) de hele dag in het bubbelbad blijven?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Zondag zat ik in een jacuzzi
"De hele dag?"
Ja, de hele dag.
Jammer dat ik de sauna vernield had.
De tijden dat ik mezelf urenlang alleen kon bevredigen in de TTK-LPT zijn voorbij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Nee, JAM kan het ook erg goed in zijn eentje af.
Nee, maar anders had ik tussen sauna en jacuzzi afgewisseld. Nu had ik enkel en alleen de jacuzzi tot mijn beschikking.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef LXIV het volgende:
Moest je daarom (voor straf) de hele dag in het bubbelbad blijven?
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef Lienekien het volgende:
Gaat JAM nog vloeken, schelden of vieze woorden roepen?
Het vloeken, schelden en vieze woorden roepen an sich niet hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef Lienekien het volgende:
O ja, dat vind jij leuk.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger naar bed gaan.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef JAM het volgende:
OK.
Ja, het was erg bijzonder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Heb je een 'bombastische dreun' gehad?
Bijzonder.
Ik ben zo bang dat ik nu moet vragen: "Goh, hoe komt het dan dat je je zo voelt?"quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:18 schreef bofneger het volgende:
Zeg nu zelf, van een dreun voel je toch alleen het effect?
Paprika chips zijn vies. En goor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:20 schreef JAM het volgende:
JONGENS! JONGENS! IK HEB ZO'N ZIN IN PAPRIKA-CHIPS..
Wat eng! Ik schreef zojuist:quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:20 schreef JAM het volgende:
JONGENS! JONGENS! IK HEB ZO'N ZIN IN PAPRIKA-CHIPS..
Kaasstengels zijn lekker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:27 schreef broer het volgende:
Paprika chips zijn vies. En goor.
Vies en goor, dat zijn ze.
Jij bent lekker. Met je geile buikje,quote:
Wellicht louter om jou geen plezier te doen, jam...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:29 schreef JAM het volgende:
Waarom zou je dat nu weer in hemelsnaam opschrijven, bofneger?
Maak er dan van: "Vind je kaasstengels lekker?"quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:29 schreef JAM het volgende:
Waarom zou je dat nu weer in hemelsnaam opschrijven, bofneger?
Maak dat de kat maar wijs! Hop! Voor de boeg ermee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Wellicht louter om jou geen plezier te doen, jam...
Als iemand haar lusten wel niet vermijdt...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:30 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maak er dan van: "Vind je kaasstengels lekker?"
('Lusten' zou ik vermijden)
Het klinkt zo dwingend, als jij het zegt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Maak dat de kat maar wijs! Hop! Voor de boeg ermee!
Nou, vermijdt, vermijdt... ik draai best lekker. Op dat vlak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:32 schreef JAM het volgende:
Als iemand haar lusten wel niet vermijdt....
Dan begrijpen we elkaar; bofneger, dan begrijpen wij elkaar heel goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:34 schreef bofneger het volgende:
[..]
Het klinkt zo dwingend, als jij het zegt.
En voor de draad ermee. Anders blijven we maar uitstellen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:31 schreef JAM het volgende:
Voor de boeg ermee!
God, zeg. Ik zit toch niet wéér in een topic waar dronken mensen pseudo-diepzinnigheden spuien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:38 schreef bofneger het volgende:
Lusten zullen lasten worden, Nadine.
Je moet uiteindelijk ook woorden hebben die je kunt schrappen, JAM, als je redacteur dat zegt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:38 schreef JAM het volgende:
Snap jij dat nu, Nadine, dat iemand zulke belachelijke dingen op kan schrijven? De duvel wordt er nog geen wijs uit! Waarom doet zoiets iemand? Is die bofneger, is dat een krankzinnige?
Broer, als jij je verzet tegen wat het leven je te leren heeft, zullen de lessen enkel pijnlijker worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Ik zit toch niet wéér in een topic waar dronken mensen pseudo-diepzinnigheden spuien?
25 jaar tot levenslang zeg ik je!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Je moet uiteindelijk ook woorden hebben die je kunt schrappen, JAM, als je redacteur dat zegt.
Voorbedachte rade, heet dat.
Broer, kom op. Beschouw je dit als een pseudo-diepzinnigheid?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Ik zit toch niet wéér in een topic waar dronken mensen pseudo-diepzinnigheden spuien?
Nee, dit is toch het topic van de radelozen? (Ik heb mijn zwarte cape al aangetrokken)quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Dat ging over een man die zich laat in de nacht aantreft op zijn eigen bank met zijn kat. De man is natuurlijk excentriek (duh) en heeft een imperium opgericht, maar is eenzaam en onbevredigd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef JAM het volgende:
Bofneger, waar ging dat van die kat, die chips en die man met die belachelijke naam nu over?
En dat hij dan tot inzicht komt..? Tot het inzicht dat hij liefde en warmte mist? Volgens mij ken ik dat verhaal al, Bofneger. Had je dat hier niet ergens neergezet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:45 schreef bofneger het volgende:
Dat ging over een man die zich laat in de nacht aantreft op zijn eigen bank met zijn kat. De man is natuurlijk excentriek (duh) en heeft een imperium opgericht, maar is eenzaam en onbevredigd.
In de kleine letters? Tussen de regels door? Ben ik zo, zal ik zeggen, leesbaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:48 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En dat hij dan tot inzicht komt..? Tot het inzicht dat hij liefde en warmte mist? Volgens mij ken ik dat verhaal al, Bofneger. Had je dat hier niet ergens neergezet?
Is niet elke hoofdpersoon zijn of haar excentriciteit vanzelfsprekend? Jij, JAM, bent net zo goed excentriek, al doe je zoveel pogingen dat vooral niet te laten merken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:48 schreef JAM het volgende:
Waarom is die man zijn excentriciteit zo vanzelf sprekend?
Ja. Scrooge schijnt ook zoiets te hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:48 schreef Nadine26 het volgende:
En dat hij dan tot inzicht komt..? Tot het inzicht dat hij liefde en warmte mist? Volgens mij ken ik dat verhaal al
Die vind ik dan wél weer leuk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:55 schreef bofneger het volgende:
al doe je zoveel pogingen dat vooral niet te laten merken.
O, pardon. Ik dacht dat je serieus 'diep' wilde zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef bofneger het volgende:
Broer, kom op. Beschouw je dit als een pseudo-diepzinnigheid?
Het is niet eens aardige spitsvondigheid. Het is van een flauwheid die zijn weerga niet eens kent.
Een open boekquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:53 schreef bofneger het volgende:
In de kleine letters? Tussen de regels door? Ben ik zo, zal ik zeggen, leesbaar?
Burt is goed. Of gewoon: Bertquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:13 schreef bofneger het volgende:
Ik vind Burt wel een mooie naam eigenlijk.
Totdat Burt heel erg gectrl-f'd gaat worden natuurlijk en er zich een betere naam aandient.quote:
Misschien is het vol?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef Nadine26 het volgende:
Goh zeg. In een ander topic, 'Leren schrijven', heb ik - quote - 'niet langer het recht om te reageren'. Spannend!
De etiquette schrijft natuurlijk wel voor dat je dan ook op zijn vorige stuk reageert.quote:
JAM, ik heb zo'n fascinerend verhaal(tje) in mijn hoofd dat ik het eerst zelf wil lezen. Pas dan durf ik er mee naar jou te komen. Ik zal er wél mee naar jou komen. Ik heb namelijk het idee dat dat een sterk positief gevolg zal vinden in een eindresultaat. Dat dus weer wel.quote:
Nou... daar zeg je watquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef bofneger het volgende:
Misschien is het vol?
Wat, je bedoelt dat je het eerst wil schrijven om dan zelf te lezen? Ik weet niet of het naar mij toe komen ermee een sterk positief gevolg zal vinden in het eindresultaat, bofneger. Ik reageer eigenlijk nooit op wat anderen schrijven, behalve; jeetje, wat braaf allemaal. Kan er niet wat meer geneukt worden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:27 schreef bofneger het volgende:
[..]
JAM, ik heb zo'n fascinerend verhaal(tje) in mijn hoofd dat ik het eerst zelf wil lezen. Pas dan durf ik er mee naar jou te komen. Ik zal er wél mee naar jou komen. Ik heb namelijk het idee dat dat een sterk positief gevolg zal vinden in een eindresultaat. Dat dus weer wel.
Ik kan nog niet zeggen of je echt op je wenken bediend zal worden. Ik vermoed echter wel een soort van permanente erotische spanning op de achtergrond. Om de lezer vast te houden, zeg maar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat, je bedoelt dat je het eerst wil schrijven om dan zelf te lezen? Ik weet niet of het naar mij toe komen ermee een sterk positief gevolg zal vinden in het eindresultaat, bofneger. Ik reageer eigenlijk nooit op wat anderen schrijven, behalve; jeetje, wat braaf allemaal. Kan er niet wat meer geneukt worden?
Nu ja; dat zeg ik je nu alvast aan dan. Neuken, bofneger, neuken in die verhalen! Kledder, zo die bureaustoelpoot in die natte la!
1. OK.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:33 schreef bofneger het volgende:
De problemen die ik overigens verwacht bij het voltooien van zo'n werk bevinden zich op de volgende gebieden:
1. discipline (luiheid, drankmisbruik, gemakzucht)
2. overtuiging (onzekerheid)
3. logische constructen (klópt het wel, kan iedere lezer er niet direct vijf voltreffers op loslaten)
4. eerlijkheid (tast je je wezen niet aan door je verwerpelijke gedachten te delen met de rest van de mensheid)
Maar ach, we zullen doorgaan, nietwaar. Totdat de pot geschaft wordt.
Daar zeg je zo wat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:33 schreef JAM het volgende:
Ik reageer eigenlijk nooit op wat anderen schrijven
Kom maar door met die permanent erotische spanning op de achtergrondquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:43 schreef bofneger het volgende:
Wellicht blijven jullie op de hoogte van de avonturen van Burt. Natuurlijk alleen indien dat ook op prijs gesteld wordt. Burt is de minste niet, dat weet hij zelf ook wel.
Je weet dat dat de 0906-reclames zijn die hij nu op zijn tv ziet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:45 schreef Nadine26 het volgende:
Kom maar door met die permanent erotische spanning op de achtergrond![]()
Het leuke van erotische spanning is dat je er als lezer op rekent dat er nog wel iets interessants zal plaatsvinden. En dat is dus ook zo!quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:45 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kom maar door met die permanent erotische spanning op de achtergrond![]()
Vier of vijf is nog best veel, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:59 schreef JAM het volgende:
Ja, wat dan? Er zijn nog maar heel weinig dingen die ik interessant vind. Sterker; vier. Misschien vijf.
Ik ga mijn kat binnenhalen en dan slapen. Dat mij!quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:06 schreef bofneger het volgende:
Wat jullie?
Hé jammer, broer. Ik wilde je liefst vannacht nog kunnen overtuigen van de oprechtheid van mijn bedoelingen. Maar slaap lekker!quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga mijn kat binnenhalen en dan slapen. Dat mij!
Welterusten, allen.
Zulke zaken zou je eigenlijk als iets geheel onbaatzuchtigs moeten laten komen. Alsof je besloten hebt dat je begrijpt dat zoiets (het neuken van 2 of meer meisjes binnen 1 constellatie) ook niet werkt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:10 schreef JAM het volgende:
Ik moet morgen om 14h00 een meisje ervan overtuigen dat ze erop aan kan dat ik niet meer met een ander meisje ga neuken. Het is OK, want we hebben afgesproken in een cafe en dan betaalt zij voor de koffie. Ik ben alvast een beetje aan het bedenken hoe ik dat ga doen.
Dat ik!
Ik ben geen expert, maar volgens mij mag het.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:21 schreef SlimShady het volgende:
mag je hier een topic maken met gedichten voor iemand?
Goeiemorgen. Ik sta net weer opquote:Op woensdag 10 januari 2007 03:48 schreef JAM het volgende:
Slaap lekker, bofneger.
Dat ga ik ook maar eens doen.
Ha A_Rquote:Op woensdag 10 januari 2007 04:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Slaap lekker JAM
en goede morgen Nadine
AR staat elke ochtend om iets voor vieren op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 04:11 schreef Nadine26 het volgende:
Ha A_Rben jij NOG wakker of AL wakker?
Elke ochtend..? Ik vind één keer al loodzwaar (maar ik heb een nacht overgeslagen, misschien win ik daarmee een puntjequote:Op woensdag 10 januari 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AR staat elke ochtend om iets voor vieren op.
Ik word altijd al moe als ik er aan denk
Maar goede morgen!
Maar jouw werkdag zit er dus alweer zo'n beetje op, nu?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Bijna elke ochtend. Op zondag mag ik uitslapen
Nou, dat weet ik niet ik weet ook niet wie je gaat interviewen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef Augustina het volgende:
Het is verplaatst naar as. zondag. Wou je mee?![]()
Je moet dan ook de donkere steegjes in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef Augustina het volgende:
k wil wat vragen aan een Surinamer, maar zie er even geen een op straat.
quote:Ik geniet
wanneer ik zie
dat jij geniet
Alweer Marco B.? Word je daar onvrijwillig aan blootgesteld?quote:
Wat zou ik trouwens een vernieuwende, originele en briljante cabaretier zijn als ik een een liedje van Marco Borsato zou ontleden terwijl ik 'zijn' zinnen één voor één afkraak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Marco Borsato - Dat Ben Jij
[..]
.
.
.
En het jaar is nog maar ent begonnen! Dat wordt nog moeilijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef Lienekien het volgende:
Houd je nou een keer op over cabaretiers? Ik wil het hele jaar geen cabaretier meer zien.
Hoe vaak heb ik dít jaar nou gesproken over cabaretiers, Lienekien? Hmm?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef Lienekien het volgende:
Houd je nou een keer op over cabaretiers? Ik wil het hele jaar geen cabaretier meer zien.
Ik ga het niet nakijken, maar té vaak. Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dít jaar nou gesproken over cabaretiers, Lienekien? Hmm?
Volgens mij heb 't in deze reeks niet één keer gehad over een cabaretier.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga het niet nakijken, maar té vaak. Dat is wel duidelijk.
Bewijs maar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf bijna te wedden dat je het wel minstens één keer over caberetiers gehad hebt.
quote:
En verder heb ik geen zin om te zoeken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zou ik trouwens een vernieuwende, originele en briljante cabaretier zijn als ik een een liedje van Marco Borsato zou ontleden terwijl ik 'zijn' zinnen één voor één afkraak.
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan nog wel genieten van De Vliegende Panters.
Al dácht ik eerst dat ik hun laatste show niet zo geweldig vond. Maar toen ik het nog eens terug keek, moest ik tot de conclusie komen dat ze uitermate puik blijven.
En ze zijn de beste met muziek (zowel de zang als de tekst).
Ja, nou èn?!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar dat was 106 minuten verwijderd van het oude jaar!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef Seborik het volgende:
Bupatih geeft z'n antwoorden op 18 januari. Als je vragen hebt, stel ze dan hier. Mocht blijken dat er gewoon geen (leuke) vragen komen, houden we het gewoon op het standaardrijtje.
quote:
Ligt eraan wat voor vragen er gesteld gaan worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ga je nu heel erg openhartig doen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ze vragn of je heel openhartig gaat doen?
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef dwerg het volgende:
Goh, Bupatih. Wie had dat verwacht. Wilde R@b niet?
Doe toch maar wel, want het is nog een aardige klus om je geluidsmateriaal uit te werken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef Augustina het volgende:
Ik heb van iemand zo'n opnemertje geleend, dus dat scheelt alweer. Dan hoef ik niet als een bezetene mee te pennen.
Vind ik ook. Ik nam in het begin ook een recordertje mee, maar daar ben ik van teruggekomen. Schrijven tijdens een interview werkt een beetje als een spiekbriefje: als je het hebt opgeschreven, zit het eigenlijk al goed in je hoofd. Het interview dan nog een keer luisteren is niet meer nodig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Het kost ook erg veel werk om dat ding elke keer stop te zetten en tussendoor aantekeningen te maken. Wat je reeds op papier hebt staan, heb je veel gauwer uitgewerkt.
Misschien moet je dan geen interviewer worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan niet zo goed tegelijkertijd schrijven, nadenken, luisteren, ergens op anticiperen, ja knikken, 'uhuh'-geluiden uitstoten en bruggetjes maken.
Volgens mij is opnemen voor een journalist vooral handig om later te kunnen bewijzen dat je niks uit je duim hebt zitten zuigen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef broer het volgende:
Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor onderzoek het is. Als het meer een soort enquête is, heb je je vragenlijstje gewoon klaar. Dan is die denktijd niet nodig.
Wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien moet je dan geen interviewer worden.
Die paar interviews die ik heb gedaan (zoals Drs. P) heb ik wel altijd van geluidsband uitgewerkt, maar ik heb dan ook zo lang voor m'n werk dingen moeten typen dat ik een behoorlijk hoge snelheid heb en niet zo vaak stop hoef te drukken. Maar goed, ik interview alleen maar mensen die ik leuk vind.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Als je het kunt ontcijferen. Het is niet altijd makkelijk om zonder visuele input te ontrafelen wat er gezegd wordt. Het kost ook erg veel werk om dat ding elke keer stop te zetten en tussendoor aantekeningen te maken. Wat je reeds op papier hebt staan, heb je veel gauwer uitgewerkt.
Klopt. Maar gelukkig doe ik alleen aan nep-journalistiek, dus dat probleem heb ik niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij is opnemen voor een journalist vooral handig om later te kunnen bewijzen dat je niks uit je duim hebt zitten zuigen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef Augustina het volgende:
Ik ken een paar hele leuke aardig openhartige Surinamers, bij dat café op de albert cuyp met die uitbouw.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef Augustina het volgende:
Ik zeg altijd dat ik iemand van de Trouw ben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Houd er rekening mee dat je aan het begin vraagt of je het interview mag opnemen en dat je vertelt waarvoor je de opname zult gebruiken. Niet iedereen wil opgenomen worden.
Ik zou bevestigings-e-mail doen. Dan ga ik ervan uit dat 'e-mail' geldt als een initiaalwoord, net als pc-netwerk. Volgens de regels van het groene boekje gebruik je in een samenstelling met een initiaalwoord een koppelteken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef sigme het volgende:
Advies gevraagd. Hoe spelt men bevestigings-e-mail? Of beter gezegd, is de spelling bevestigings-e-mail correct?
Verdomd, het is inderdaad een initiaalwoord, 'e-mailen'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou bevestigings-e-mail doen. Dan ga ik ervan uit dat 'e-mail' geldt als een initiaalwoord, net als pc-netwerk. Volgens de regels van het groene boekje gebruik je in een samenstelling met een initiaalwoord een koppelteken.
Bron
Hé A_R, even dag zeggen op dit onmenselijke uurquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
wyccie nog steeds spoorloos??
hooooooiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hé A_R, even dag zeggen op dit onmenselijke uur![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hé A_R, even dag zeggen op dit onmenselijke uur![]()
Naweeën van de reis naar China?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Jup. Keel- en hoofdpijn en misselijkheid. Daarvan zijn de keelpijn en misselijkheid verdwenen en de hoofdpijn sluimert nog wat na.
Ik denk dat het eerder iets is wat hier nog in huis hing, aangezien mijn zus in de kerstvakantie toen ik weg was hier de griep gehad. Misschien nog een virusje wat hier rondvloog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Naweeën van de reis naar China?
Hopelijk ben je gauw weer kiplekker.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:06 schreef bofneger het volgende:
I could make you satisfied in everything you do
All your secret wishes could right now be coming true
And be forever with my poison arms around you
No ones gonna fool around with us
No ones gonna fool around with us
So glad to meet you
Angeles
Nog 5 dagen....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:03 schreef Lienekien het volgende:
Zaaaaaterdag...
Jij ook al?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Verkapte ik-ben-bijna-jarig-post.
Als je een tijdje wat minder aanwezig bent, dan kunnen mensen nog wel eens de neiging hebben om zo'n dag te vergeten he... dus moet je ze er even subtiel op wijzen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dat soort posts niet nodig.
vinnik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef Augustina het volgende:
Een e-mail ter bevestiging.
Die %()#$(&(#(%-OV-jaarkaartvereniging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef JAM het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
U hebt een schuld wegens ontrecht bezit van de OV-studentenkaart. Daarvan hebt u bericht gehad.
We verzoeken u het hele bedrag van ¤ 136,00 met de aangehechte acceptigro voor de vervaldatum aan ons over te maken. Wanneer u voor de vervaldatum betaalt, wordt er geen rente berekend. Anders bent u 4,00% wettelijke rente verschuldigd.
U kunt het hele bedrag niet in een keer betalen? Vraag dan voor de vervaldatum een betalingsregeling aan. Dat kan met het bijgevoegde formulier. De brocuhure geeft u informatie over de betalingsregeling.
Hebt u nog vragen? Bel: 050 - 599 77 55.
Met vriendelijke groet,
Herma Rappa-Velt,
Directeur Klantenservice.
8285-SF-07
hoeso onterecht?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef JAM het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
U hebt een schuld wegens ontrecht bezit van de OV-studentenkaart. Daarvan hebt u bericht gehad.
We verzoeken u het hele bedrag van ¤ 136,00 met de aangehechte acceptigro voor de vervaldatum aan ons over te maken. Wanneer u voor de vervaldatum betaalt, wordt er geen rente berekend. Anders bent u 4,00% wettelijke rente verschuldigd.
U kunt het hele bedrag niet in een keer betalen? Vraag dan voor de vervaldatum een betalingsregeling aan. Dat kan met het bijgevoegde formulier. De brocuhure geeft u informatie over de betalingsregeling.
Hebt u nog vragen? Bel: 050 - 599 77 55.
Met vriendelijke groet,
Herma Rappa-Velt,
8285-SF-07
Herma Rappa-Veltquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef JAM het volgende:
Met vriendelijke groet,
Herma Rappa-Velt,
Op zich wel goed, alleen wist de meneer mij stukken minder te vertellen dan ik gehoopt had.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen, Augustina. Hoe ging het interview?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |