Die moet je gewoon leren ontwijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat weegt niet op tegen de ergerlijke bagger, Bup.
Als ik de topictitel lees, is het soms al te laat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die moet je gewoon leren ontwijken.
Je kunt er toch gewoon wegblijven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat weegt niet op tegen de ergerlijke bagger, Bup.
Ik zei immers dat ik dat ook doe.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Je kunt er toch gewoon wegblijven.
De pathetische postbode.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:11 schreef JAM het volgende:
De hel! De hel! De hel!
Verdomd. Dat zou mij ook nog wel eens kunnen helpen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef JAM het volgende:
In plaats van mijzelf voor te nemen eerder te gaan slapen, kan ik ook vroeger op de dag gaan drinken.
Op de post wachten is net zoiets als de bel in de gaten houden. In de tussentijd kun je heus wel wat anders doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef broer het volgende:
Als je daadwerkelijk zit te wachten op de post heb je toch niet zoveel te doen. Dus dan kun je ook nog wel wat langer wachten.
Ik heb er zo lang geen pareltjes gezien, dat ook ik ONZ uit mijn AT heb geflikkerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar voor hetzelfde geld kom je er een pareltje tegen.Een topic dat je gewoon níét had willen missen!
Ik heb nog hoop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er zo lang geen pareltjes gezien, dat ook ik ONZ uit mijn AT heb geflikkerd.![]()
Zelfs de TT's in ONZ lezen vind ik tegenwoordig al teveel tijdverspilling voor de weinige tijd die ik nog op Fok zit...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop.
Al is het maar een heel klein beetje.
Ik lees weer wat meer, en heb een andere tijdrovende, maar creatieve hobby: een modelspoorbaan. En daarnaast probeer ik gewoon wat meer achter de pc weg te zijn, internet in het algemeen verveelt me de laatste tijd namelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe je tegenwoordig in de tijd die je vroeger op Fok zat?
Ik vind beginnen om 1700 al lastig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef JAM het volgende:
Nu ja; ik dacht zelf dit. Ik wil altijd een biertje drinken, of twee, of vijf, of tien, voordat ik ga slapen. Meestal denk ik rond een uurtje of acht: 'Nee, nu nog niet beginnen. Dat gaat de verkeerde kant op zo. Straks, straks is het avond/nacht en dan mag het.' Ten gevolge dat ik dus pas om een uur of vier of vijf in m'n bed lig, omdat ik dan genoeg gezopen heb. In plaats van mijzelf voor te nemen eerder te gaan slapen, kan ik ook vroeger op de dag gaan drinken. Ik denk dat dat vroeger naar bed gaan dan ook makkelijker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |