Dat vraag ik niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:28 schreef Lienekien het volgende:
Nee, jij ook niet, inderdaad.
Wat is dat nou voor opmerking?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je doet het jezelf aan, he. Realiseer je je dat?
En dat betekent?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:33 schreef JAM het volgende:
Omedatou.
Van 't zelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:33 schreef JAM het volgende:
Omedatou.
Dat ik mezelf daarvoor nooit zou lenen.quote:
Ja, je kunt me ook té serieus opvatten, hè.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat ik mezelf daarvoor nooit zou lenen.
Ik voer of een conversatie, of niet.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je kunt me ook té serieus opvatten, hè.
Dat gevoel ken ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je kunt me ook té serieus opvatten, hè.
En dan zou ik ook kunnen zeggen dat je jezelf dat aandoet.quote:
Ja, dat kan.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan zou ik ook kunnen zeggen dat je jezelf dat aandoet.
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vond jij van L&J, Bupa?
Dat vat het wel mooi samen.quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Die hele wisselwerking tussen die twee is godsirritant, zeg.
Met die zogenaamde 'ad remme' één-tweetjes en 'spontane' onderbrekingen.
Ja, uiteindelijk zijn we het altijd wel met elkaar eens.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind eigenlijk al een tijdje niks meer aan cabaret. Dus dat ben ik eigenlijk wel met je eens.
Als je nou Theo Maassen gaat bekijken, schrijf dan even op wat hij zei over pessimisten en optimisten. Ik kan het me niet woordelijk meer herinneren, maar het was wel aardig.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk zijn we het altijd wel met elkaar eens.
Dat weet ik ook wel.
Hij heeft in een oudere show wel eens gezegd dat een pessimist een slecht geinformeerde optimist is.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je nou Theo Maassen gaat bekijken, schrijf dan even op wat hij zei over pessimisten en optimisten. Ik kan het me niet woordelijk meer herinneren, maar het was wel aardig.
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hij heeft in een oudere show wel eens gezegd dat een pessimist een slecht geinformeerde optimist is.
Ik mag hopen dat ie dat grapje niet herhaald heeft.
Nee, hij kwam daarop terug.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hij heeft in een oudere show wel eens gezegd dat een pessimist een slecht geinformeerde optimist is.
Ik mag hopen dat ie dat grapje niet herhaald heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |