Je kijkt blijkbaar steeds over mij heen. Wyccie en k-man hebben echt al dagen (weken) niks van zich laten horen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef LXIV het volgende:
Is er een wisseling van de wacht in de LPT? Waar zijn wyccie, Lienekien en K-man de laatste dagen toch? Om over Isabeau nog maar te zwijgen. Zelfs mijn ERWACHE-oproep werkt niet meer sinds jij hem gebruikt hebt.
Nou, jij was er ook niet zo veel vanaf zondag, toch? Ik heb in ieder geval enkele malen ERWACHE geroepen zonder dat er iets gebeurde. Ja, Broer, zeven uur later.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar steeds over mij heen. Wyccie en k-man hebben echt al dagen (weken) niks van zich laten horen.
Zondag. Eergisteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, jij was er ook niet zo veel vanaf zondag, toch? Ik heb in ieder geval enkele malen ERWACHE geroepen zonder dat er iets gebeurde. Ja, Broer, zeven uur later.
Wat is er met wyccie? Heb je iets van haar gehoord? Zij was toch altijd een zeer trouwe bezoekster, ik vind het vreemd dat ze hier verdwenen is zonder gedag te zeggen.
Jij laat je ook niet over het hoofd zien. Ook niet in subscript.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef JAM het volgende:
Ja, ik ben er ook wel...
Ach wat is tijd behalve een overschat natuurfenomeen.quote:
Moest je daarom (voor straf) de hele dag in het bubbelbad blijven?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Zondag zat ik in een jacuzzi
"De hele dag?"
Ja, de hele dag.
Jammer dat ik de sauna vernield had.
De tijden dat ik mezelf urenlang alleen kon bevredigen in de TTK-LPT zijn voorbij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Nee, JAM kan het ook erg goed in zijn eentje af.
Nee, maar anders had ik tussen sauna en jacuzzi afgewisseld. Nu had ik enkel en alleen de jacuzzi tot mijn beschikking.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef LXIV het volgende:
Moest je daarom (voor straf) de hele dag in het bubbelbad blijven?
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef Lienekien het volgende:
Gaat JAM nog vloeken, schelden of vieze woorden roepen?
Het vloeken, schelden en vieze woorden roepen an sich niet hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef Lienekien het volgende:
O ja, dat vind jij leuk.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger naar bed gaan.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef JAM het volgende:
OK.
Ja, het was erg bijzonder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Heb je een 'bombastische dreun' gehad?
Bijzonder.
Ik ben zo bang dat ik nu moet vragen: "Goh, hoe komt het dan dat je je zo voelt?"quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:18 schreef bofneger het volgende:
Zeg nu zelf, van een dreun voel je toch alleen het effect?
Paprika chips zijn vies. En goor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:20 schreef JAM het volgende:
JONGENS! JONGENS! IK HEB ZO'N ZIN IN PAPRIKA-CHIPS..
Wat eng! Ik schreef zojuist:quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:20 schreef JAM het volgende:
JONGENS! JONGENS! IK HEB ZO'N ZIN IN PAPRIKA-CHIPS..
Kaasstengels zijn lekker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:27 schreef broer het volgende:
Paprika chips zijn vies. En goor.
Vies en goor, dat zijn ze.
Jij bent lekker. Met je geile buikje,quote:
Wellicht louter om jou geen plezier te doen, jam...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:29 schreef JAM het volgende:
Waarom zou je dat nu weer in hemelsnaam opschrijven, bofneger?
Maak er dan van: "Vind je kaasstengels lekker?"quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:29 schreef JAM het volgende:
Waarom zou je dat nu weer in hemelsnaam opschrijven, bofneger?
Maak dat de kat maar wijs! Hop! Voor de boeg ermee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Wellicht louter om jou geen plezier te doen, jam...
Als iemand haar lusten wel niet vermijdt...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:30 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maak er dan van: "Vind je kaasstengels lekker?"
('Lusten' zou ik vermijden)
Het klinkt zo dwingend, als jij het zegt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Maak dat de kat maar wijs! Hop! Voor de boeg ermee!
Nou, vermijdt, vermijdt... ik draai best lekker. Op dat vlak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:32 schreef JAM het volgende:
Als iemand haar lusten wel niet vermijdt....
Dan begrijpen we elkaar; bofneger, dan begrijpen wij elkaar heel goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:34 schreef bofneger het volgende:
[..]
Het klinkt zo dwingend, als jij het zegt.
En voor de draad ermee. Anders blijven we maar uitstellen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:31 schreef JAM het volgende:
Voor de boeg ermee!
God, zeg. Ik zit toch niet wéér in een topic waar dronken mensen pseudo-diepzinnigheden spuien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:38 schreef bofneger het volgende:
Lusten zullen lasten worden, Nadine.
Je moet uiteindelijk ook woorden hebben die je kunt schrappen, JAM, als je redacteur dat zegt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:38 schreef JAM het volgende:
Snap jij dat nu, Nadine, dat iemand zulke belachelijke dingen op kan schrijven? De duvel wordt er nog geen wijs uit! Waarom doet zoiets iemand? Is die bofneger, is dat een krankzinnige?
Broer, als jij je verzet tegen wat het leven je te leren heeft, zullen de lessen enkel pijnlijker worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Ik zit toch niet wéér in een topic waar dronken mensen pseudo-diepzinnigheden spuien?
25 jaar tot levenslang zeg ik je!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Je moet uiteindelijk ook woorden hebben die je kunt schrappen, JAM, als je redacteur dat zegt.
Voorbedachte rade, heet dat.
Broer, kom op. Beschouw je dit als een pseudo-diepzinnigheid?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Ik zit toch niet wéér in een topic waar dronken mensen pseudo-diepzinnigheden spuien?
Nee, dit is toch het topic van de radelozen? (Ik heb mijn zwarte cape al aangetrokken)quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Dat ging over een man die zich laat in de nacht aantreft op zijn eigen bank met zijn kat. De man is natuurlijk excentriek (duh) en heeft een imperium opgericht, maar is eenzaam en onbevredigd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef JAM het volgende:
Bofneger, waar ging dat van die kat, die chips en die man met die belachelijke naam nu over?
En dat hij dan tot inzicht komt..? Tot het inzicht dat hij liefde en warmte mist? Volgens mij ken ik dat verhaal al, Bofneger. Had je dat hier niet ergens neergezet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:45 schreef bofneger het volgende:
Dat ging over een man die zich laat in de nacht aantreft op zijn eigen bank met zijn kat. De man is natuurlijk excentriek (duh) en heeft een imperium opgericht, maar is eenzaam en onbevredigd.
In de kleine letters? Tussen de regels door? Ben ik zo, zal ik zeggen, leesbaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:48 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En dat hij dan tot inzicht komt..? Tot het inzicht dat hij liefde en warmte mist? Volgens mij ken ik dat verhaal al, Bofneger. Had je dat hier niet ergens neergezet?
Is niet elke hoofdpersoon zijn of haar excentriciteit vanzelfsprekend? Jij, JAM, bent net zo goed excentriek, al doe je zoveel pogingen dat vooral niet te laten merken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:48 schreef JAM het volgende:
Waarom is die man zijn excentriciteit zo vanzelf sprekend?
Ja. Scrooge schijnt ook zoiets te hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:48 schreef Nadine26 het volgende:
En dat hij dan tot inzicht komt..? Tot het inzicht dat hij liefde en warmte mist? Volgens mij ken ik dat verhaal al
Die vind ik dan wél weer leuk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:55 schreef bofneger het volgende:
al doe je zoveel pogingen dat vooral niet te laten merken.
O, pardon. Ik dacht dat je serieus 'diep' wilde zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef bofneger het volgende:
Broer, kom op. Beschouw je dit als een pseudo-diepzinnigheid?
Het is niet eens aardige spitsvondigheid. Het is van een flauwheid die zijn weerga niet eens kent.
Een open boekquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:53 schreef bofneger het volgende:
In de kleine letters? Tussen de regels door? Ben ik zo, zal ik zeggen, leesbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |