Ik zag de 'specs'-button nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
apple is zowel in hoogte als in breedte 1/2 cm groter dus valt wel mee
Hij komt trouwens pas eind dit jaar in Nederland uit. Niet in mei/juni dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zag de 'specs'-button niet![]()
Dat maakt trouwens de keuze nog moeilijker..
Hmm, mijn werkgever zei dat ik die in mei/juni kon krijgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij komt trouwens pas eind dit jaar in Nederland uit. Niet in mei/juni dus.
Apple is toch echt wat anders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmm, mijn werkgever zei dat ik die in mei/juni kon krijgen.
Wij hebben wel vaker hardware voordat het officieel in de winkels ligt..![]()
Tja, wij hebben zo'n bedrijscontract dus ik denk niet dat ze die dingen voor die prijs pre-ordered hebben.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:59 schreef Hugster het volgende:
Ferm prijsje voor de iPhone overigens![]()
4 GB model: 499 dollar. 8 GB movel: 599 dollar. Dit bij een 2 jarig contract.
Los dus niet te betalen
Binnen een maand moet ik mijn abbo verlengen, doe ik dat met een jaar, koop ik daarna dit dingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tja, wij hebben zo'n bedrijscontract dus ik denk niet dat ze die dingen voor die prijs pre-ordered hebben.
Wel pittige prijzen als je gewoon zo'n ding als consument wil kopen trouwens.![]()
Welke provider?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Binnen een maand moet ik mijn abbo verlengen, doe ik dat met een jaar, koop ik daarna dit ding![]()
zoals Alexxxxx aan je handgrepen hingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n pa en ik derest van het interieur als we meereden![]()
Pardonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:11 schreef Hugster het volgende:
Anne, stinkhoer, ik zag je weer online.
Soppenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht maar tot jullie bij mij in de auto zitten. Bij mn rijexamen zat mn instructrice gillend van angst op de achterbank, moet je voorstellen hoe julie mijn bekleding zullen bevohtigen met julie urine!
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht maar tot jullie bij mij in de auto zitten. Bij mn rijexamen zat mn instructrice gillend van angst op de achterbank, moet je voorstellen hoe julie mijn bekleding zullen bevohtigen met julie urine!
Ben jij dat?quote:
quote:
wel op de ringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
Zo'n langsrazende Visa vol volwassen mannen welke gillen als kleine meisjes!![]()
En de bestuurder kijkt stoicijns maar met een duivelse glimlach voor zich uit.![]()
Nee lul das nuquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jij dat?![]()
heb je je haar ooit zo kort gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |