m'n pa en ik derest van het interieur als we meeredenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n moeder vrat d'r stuur vroeger bijna op man
Whahahahaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik noem dr al wel langer "mn vriendin" ik weet niet of t wat wordt, donderdag gaan we samen uit.
Prachtig om te zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n moeder vrat d'r stuur vroeger bijna op man
Wij ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n pa en ik derest van het interieur als we meereden![]()
Dat is dan weer best sneu eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga deze linkjes opslaan en aan Sjoewe laten lezen als 'ie terugkomt![]()
Klopt, ik doe het dan ook nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is dan weer best sneu eigenlijk.
Sandra is al een paar jaar niet meer bij de tandarts geweest. Bij haar oude mocht ze niet mee rkomen nadat ze hem een klap had verkocht toen hij haar pijn deedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef BoJo het volgende:
ik ga de 18de naar een nieuwe tandarts omdat mijn oude een kutkneus is![]()
Das nog sneuer, iets beloven, en het dan niet doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het dan ook niet
Dat was iemand andersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef vlad het volgende:
waar staat dat verhaal dat je zo'n gleuf onder gespouwd hebt?
je bent echt een muisje he?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef Sjoem het volgende:
Ow god, help me. Ik ga ze naar bed brengen. RIP Anne.
Ik vraag het me ook afquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
KinderenWaar beginnen mensen toch aan
![]()
Als ze lachen gaan ze kwijlen. Net van die mongooltjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
Paar collega's zitten er als cadavers bij omdat ze sinds kort zo'n kleine hebben die niet wil slapen snachts![]()
En dan zou een lach al die ellende weer "goed" makenRight
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |