Ik zie het al helemaal voor me dat je haar op je stok rijgt en dan een wandelingetje gaat makenquote:
hee, gaat toch nog een keer over auto's hierquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die nieuwe polo GTi ziet er best leuk uit..
[afbeelding]
..al doet hij me wel een beetje denken aan spiderman.
[afbeelding]
Dat jij dat voor je ziet zegt een hoop over jou. Vies ventje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat je haar op je stok rijgt en dan een wandelingetje gaat maken
Dag Anne, leuk je een beetje te hebben gekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef Sjoem het volgende:
Ow god, help me. Ik ga ze naar bed brengen. RIP Anne.
Inderdaad, jou nakend **ril**quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat jij dat voor je ziet zegt een hoop over jou. Vies ventje.
En dan ga ik je zo opbellen en dan zeg ik BOE.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dag Anne, leuk je een beetje te hebben gekend.![]()
*prevelt gebedje
![]()
doen ze met muisjes hetzelfde als met kippen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat je haar op je stok rijgt en dan een wandelingetje gaat maken
die post ze wel in b&h was het toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, jou nakend **ril**
Geen idee, misschien wel net als met die ganzen in Frankrijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef vlad het volgende:
[..]
doen ze met muisjes hetzelfde als met kippen?![]()
Wat denk je, zou die het goed op LPG doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef vlad het volgende:
[..]
hee, gaat toch nog een keer over auto's hier![]()
Daar mogen ze best een .zipje van maken hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, die tietenfoto, en daarna weer zeuren over een zipje bedoel je?
op het moment supreme de nek omdraaien omdat dan de spieren zo leker samentrekken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel net als met die ganzen in Frankrijk.
tikfoutje? ik dacht dat jij rukte bij die foto's?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, jou nakend **ril**
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef vlad het volgende:
[..]
op het moment supreme de nek omdraaien omdat dan de spieren zo leker samentrekken?![]()
![]()
Rukken bij foto'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tikfoutje? ik dacht dat jij rukte bij die foto's?
Reminds me of....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dan ga ik je zo opbellen en dan zeg ik BOE.
alles doet het goed op gasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat denk je, zou die het goed op LPG doen?
Die polo dus, niet spidey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |