Ik zie het al helemaal voor me dat je haar op je stok rijgt en dan een wandelingetje gaat makenquote:
hee, gaat toch nog een keer over auto's hierquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die nieuwe polo GTi ziet er best leuk uit..
[afbeelding]
..al doet hij me wel een beetje denken aan spiderman.
[afbeelding]
Dat jij dat voor je ziet zegt een hoop over jou. Vies ventje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat je haar op je stok rijgt en dan een wandelingetje gaat maken
Dag Anne, leuk je een beetje te hebben gekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef Sjoem het volgende:
Ow god, help me. Ik ga ze naar bed brengen. RIP Anne.
Inderdaad, jou nakend **ril**quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat jij dat voor je ziet zegt een hoop over jou. Vies ventje.
En dan ga ik je zo opbellen en dan zeg ik BOE.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dag Anne, leuk je een beetje te hebben gekend.![]()
*prevelt gebedje
![]()
doen ze met muisjes hetzelfde als met kippen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat je haar op je stok rijgt en dan een wandelingetje gaat maken
die post ze wel in b&h was het toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, jou nakend **ril**
Geen idee, misschien wel net als met die ganzen in Frankrijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef vlad het volgende:
[..]
doen ze met muisjes hetzelfde als met kippen?![]()
Wat denk je, zou die het goed op LPG doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:42 schreef vlad het volgende:
[..]
hee, gaat toch nog een keer over auto's hier![]()
Daar mogen ze best een .zipje van maken hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, die tietenfoto, en daarna weer zeuren over een zipje bedoel je?
op het moment supreme de nek omdraaien omdat dan de spieren zo leker samentrekken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel net als met die ganzen in Frankrijk.
tikfoutje? ik dacht dat jij rukte bij die foto's?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, jou nakend **ril**
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef vlad het volgende:
[..]
op het moment supreme de nek omdraaien omdat dan de spieren zo leker samentrekken?![]()
![]()
Rukken bij foto'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tikfoutje? ik dacht dat jij rukte bij die foto's?
Reminds me of....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dan ga ik je zo opbellen en dan zeg ik BOE.
alles doet het goed op gasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat denk je, zou die het goed op LPG doen?
Die polo dus, niet spidey.
verschil tussen het noorden en randstadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik dacht eigenlijk aan het voeren middels een trechter.
Littekensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef Hugster het volgende:
Ze heeft alleen zulke verschikkelijke lelijke benen
die is er al een poos toch? ik heb hem al een maand of 4 in huisquote:
Geen idee. Ik heb hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef vlad het volgende:
[..]
die is er al een poos toch? ik heb hem al een maand of 4 in huis![]()
Je zeurt echtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Littekens. En een fikse deuk
. Ik heb vroeger te vaak met de mannetjes uit mijn straat gespeeld.
de 100pk 1400 100% zekerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef vlad het volgende:
[..]
alles doet het goed op gas![]()
![]()
[serieus]
nee, er ligt een FSI in![]()
[/serieus]
ik was alweer vergeten dat ik hem had, tot jij hem noemde nuquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem nog niet gezien.
Tsk. Ik niet. Shit happens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je zeurt echtIk vind ze puik, ook van dichtbij.
![]()
FSI moest afgeschaft wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de 100pk 1400 100% zeker
en als het goed is de 1200 ook
dat zijn beide non fsi motoren en volledig geschikt voor LPGquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:53 schreef vlad het volgende:
[..]
FSI moest afgeschaft worden![]()
tenminste tot wij een fatsoenlijk systeem hebben voor directe benzine motoren![]()
ik had het over de GTI en FSI blokken in het algemeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zijn beide non fsi motoren en volledig geschikt voor LPG
lpg gaat verloren binnen een paar jaar ben ik bangquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ik had het over de GTI en FSI blokken in het algemeen![]()
Begrijpend lezen is ook een kunstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Sjoem het volgende:
Alex vindt dat wel wat, aan zijn laatste post van het vorige topic te zien![]()
.
nietusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lpg gaat verloren binnen een paar jaar ben ik bang![]()
zolang er geen systeem komt voor fsi dergelijke technieken wordt het erg moeilijk voor lpgquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:57 schreef vlad het volgende:
[..]
nietus![]()
denk je dat de ontwikkeling bij ons stilstaat![]()
die systemen komen er ongetwijfeld. ontwikkelingen daarvoor zijn in volle gangquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zolang er geen systeem komt voor fsi dergelijke technieken wordt het erg moeilijk voor lpg
zou verkoop voor lpg zeker stimuleren denk ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:00 schreef vlad het volgende:
[..]
die systemen komen er ongetwijfeld. ontwikkelingen daarvoor zijn in volle gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |