quote:But the Polo TDI is a wonderful city car, and the diesel is the perfect accompaniment for this bantam cruiser, weighing 1222kg. Here is a zippy small car that is practical for city applications, it is comfortable, refined and, with combined consumption of just 5.0 litres per 100km travelled, will only need a drink every 900km or so.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niet aan de scooter van mn vriendin komen, iig niet zolang die nog goed is
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niet aan de scooter van mn vriendin komen, iig niet zolang die nog goed is
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef Sjoem het volgende:
Ja, over een Golf. Ik krijg de stoel niet naar voren. Nou scheelt het dat mijn broertje ook niet zo lang is, maar hij moet echt een stukkie naar voren. Als ik de koppeling in moet trappen moet ik mijn benen zo strekken dat ik er kramp van krijg.
Grrr. Schijtauto.
En nou is het ineens je vriendin?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat is toch wel de DOMSTE reden die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef PeuRac het volgende:
ze is bezig met dr rijbewijs (bijna een jaar), maar t wil nog niet echt vlotten, ze rijdt iets te snel![]()
Op jou? En toen werd jij misselijk?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef PeuRac het volgende:
ze is bezig met dr rijbewijs (bijna een jaar), maar t wil nog niet echt vlotten, ze rijdt iets te snel![]()
ah daarom noemt m'n pa het een race pleequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
Meisjes zitten ook altijd zo extreem gespannen op die dingen![]()
Alsof ze ondertussen zitten te schijten ofzo
Als iemand 'm in een dronken bui ineens "schat" noemt denkt onze beste Peu dat iemand een oogje op 'm heeftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En nou is het ineens je vriendin?
Wie was dat mokkel van gisteren dan die interesse had?![]()
9 van de 10 vrouwen doet dat ook bij auto rijdenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
Meisjes zitten ook altijd zo extreem gespannen op die dingen![]()
Alsof ze ondertussen zitten te schijten ofzo
Lijkt me aannemelijk jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah daarom noemt m'n pa het een race plee![]()
M'n moeder vrat d'r stuur vroeger bijna op manquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
9 van de 10 vrouwen doet dat ook bij auto rijden![]()
Helemaal onder de stress die weg op![]()
ik noem dr al wel langer "mn vriendin" ik weet niet of t wat wordt, donderdag gaan we samen uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En nou is het ineens je vriendin?
Wie was dat mokkel van gisteren dan die interesse had?![]()
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef vlad het volgende:
waar staat dat verhaal dat je zo'n gleuf onder gespouwd hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |