Het is getest door TNO: http://www.fastfit.nu/bestanden/SVO_Fast_Fit.pdfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:56 schreef Wolter het volgende:
Als het zou kloppen zou het erg tof zijn..
Maar tot hoelang blijf dit werken?
Hoe was het lichaam van de testpersonen?
ik zou eens in dat pdf-je boven je kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef ivosnivo het volgende:
Ben benieuwd, heb je een duidelijker plaatje?
Die wonderpil en in zekere zin ook de powerplate zijn passieve dingen waar ik inderdaad ook niet in geloof. Maar dit apparaat is in ieder geval een actief gebeuren waar best wat voor te zeggen is. Ik geloof niet dat dit een normale workout kan vervangen, maar het kan voor veel inactieve mensen best wel eens een "kleine" inspanning zijn met een redelijke "gain".quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef teh_m0nkey het volgende:
Lijkt me sterk net als die wonderpil die tegen roken, vet en mogelijk ook nog voor conceptie en uiteraard de Powerplate vind ik ook te mooi om waar te zijn, ik zou verder zoeken naar informatie.
Eigenlijk zouden bodybuilders elke dag 8 minuten op zo'n ding gaan zitten, en dezelfde resultaten behalen die ze met hardcore trainen in de gym halen?quote:De resultaten van acht (tweemaal vier) minuten op de Rom machine zijn minimaal vergelijkbaar met:
- twintig tot 45 minuten krachttraining voor alle grote spiergroepen van het lichaam.
Pffft heb ik hier helemaal pdf voor gedownloadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zou eens in dat pdf-je boven je kijken![]()
Geen inschrijfgeldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:43 schreef paullo het volgende:
Hoe zit het trouwens met inschrijvingskosten Mbargo. Zie dat het 65 eur pm is, komen er bij het inschrijven nog andere 'verborgen' kosten bij ( verplichte traningen met begeider bijv) ?
Nog korter?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik ken het centrum op de rijnstraat. een vriend traint er, maar je moet het wel consequent doen. daarnaast traint hij nog te kort en onregelmatig om echt conclusies te kunnen trekken.
Eindelijk! Weinig doen en toch een slank en gespierd lijfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef haakaap het volgende:
ben benieuwd, fitness voor luie mensen! hooera!
je betaalt per keer. iets van 3 euro. dus dat valt mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:43 schreef paullo het volgende:
Hoe zit het trouwens met inschrijvingskosten Mbargo. Zie dat het 65 eur pm is, komen er bij het inschrijven nog andere 'verborgen' kosten bij ( verplichte traningen met begeider bijv) ?
die gast die ik ken betaalt per keer iets van 3 euro.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef static het volgende:
Je machtigt ze geloof ik, niet cash voorzover ik weet.
het zit bij jou trouwens echt heel dichtbij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef static het volgende:
Vorig jaar is dat martelwerktuig getest door één van de wereldkampioenen dames-hockey, die was er bijzonder van onder de indruk en had spierpijn in spieen waarvan ze niet eens wist dat die bestonden.
Filmpje daarvan staat ergens in het archief van editienl.nl
55 euro per maand, dan zit je er een jaar aan vast of 65 euro per maand, dan zit je er een maand aan vast. Zonder abonnement kost het geloof ik 5.50 per keer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die gast die ik ken betaalt per keer iets van 3 euro.
In ze laatste film zelfs nog met al die oude zooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef Burakius het volgende:
geloof ik niet in. bij onshier in de fitness allemaal oude zooi en zo hoort et. blooed zweet en tranen en oude zooi! net zoals rocky(sylvestertjuh) in 1 van zijn films
ja alleen de prijzen kloppen dus niet. Het is 65 euro per maand en niet 80.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef Maxxieh het volgende:
Op de site moet je ff klikken op zo'n flashvierkantje waarop staat: Fasfit in de media, daar zie je allerlei links (en ook naar EditieNL -> http://www.exerciseworx.nl/EditieNL.wmv )
zo hoort et! dat apparaat is voor pussy's!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
In ze laatste film zelfs nog met al die oude zooi
Idd, gewoon halters en dumbells!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
zo hoort et! dat apparaat is voor pussy's!
zo is het! niets lekkerder dan er tegen aan buffele! en dat je spiere lekker strak voele!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd, gewoon halters en dumbells!!!
Ik zou dit gewoon spam noemen. Wat n gelul.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef mbargo het volgende:
OP, hoop geblaat.
Maar de topictitel is in ieder geval hartstikke fout. Gespierd zou moeten worden vervangen door Fit...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:01 schreef statixx het volgende:
Ligt eraan hoeveel % BF je eerst had he. Als je op 11-12% zit en je raakt 3,5% kwijt (wat altijd lastig is rond dat punt) dan is het natuurlijk super.
Maar ik denk dat dit meer is voor mensen met een vrij hoog BF die het dan zien dalen met 3,5% ..dat is natuurlijk niet zo'n wonder (wel mooi meegenomen alsnog)
Ligt er ook maar aan hoe het TNO gerekend heeft. Bedoelen ze 3,5% afname over je totale vetmassa (20% naar 16,5% bijvoorbeeld) of 3,5% over je oude vetpercentage... Dus sel je hebt 20% vet, met een afname van 3,5% zit je dan op 20x0.965= 19,3% vet, dat is al een heel ander idee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:01 schreef statixx het volgende:
Ligt eraan hoeveel % BF je eerst had he. Als je op 11-12% zit en je raakt 3,5% kwijt (wat altijd lastig is rond dat punt) dan is het natuurlijk super.
Maar ik denk dat dit meer is voor mensen met een vrij hoog BF die het dan zien dalen met 3,5% ..dat is natuurlijk niet zo'n wonder (wel mooi meegenomen alsnog)
Ik had een afspraak staan voor gisteren, maar door mijn werk heb ik die moeten verzetten naar morgen. Zal dus morgen gelijk even posten hoe of wat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:34 schreef paullo het volgende:
En wanneer komen de eerste bevindingen?
alleen nog in de rijnstraatquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef kevin85 het volgende:
Vraag me af of het inderdaad op de lange termijn ook werkt..
Ook op het gebied van kracht e.d.?
Dat afslanken geloof ik allemaal wel, vind vooral een mooi lichaam in slechts 4 minuten per dag wel interessant klinken
Alleen de prijs staat me wat tegen, 65 euro per maand..
Iemand enig idee op welke locaties in (omgeving) Amsterdam je deze apparaten kunt vinden?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar de topictitel is in ieder geval hartstikke fout. Gespierd zou moeten worden vervangen door Fit...
quote:De resultaten van acht (tweemaal vier) minuten op de Rom machine zijn minimaal vergelijkbaar met:
- twintig tot 45 minuten bewegingsactiviteiten als joggen, aerobics, spinning etc.
- twintig tot 45 minuten krachttraining voor alle grote spiergroepen van het lichaam.
Bij welke Fitness First zat je dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef paullo het volgende:
Geloof er eerlijk gezegd niet gelijk in. Moet zeggen dat de prijs erg meevalt!
Zat bij Fitness First maar daar betaal je nog meer, en het is gewoon te druk.
Precies,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:30 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dit is natuurlijk dikke bullshit.
Vetverbranding komt pas op gang na 30 minuten en spierpijn/groei krijg je uiteindelijk door zware gewichten te gebruiken.
Er is 1 manier om een superlijf te krijgen, en dat is keihard trainen met veel toewijding en een goed voedingspatroon.
Dat mensen hier intrappen is mij nog steeds een raadsel.
In je dromen man! Na gemiddeld 45 min... Bovendien ligt het aan de frequentie van je hartslag, of je vet verbrand of calorieen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef LedZep het volgende:
Vetverbranding komt al na 2 minuten op gang.
Nieuwezijds kolkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Bij welke Fitness First zat je dan?
Het gaat erom dat wat je wilt bereiken, maar voor een gezond lichaam met een goed conditie moet je dus gewoon lang en regelmatig trainen. En volgens mij stond er in de OP dat TS zich gezond en in een goed conditie voelde (of iets van die strekking)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef SHE het volgende:
het kan zeker, mensen die denken dat je uren moet trainen voor buns of steel zijn dom.
een goede en zichtbaar effectieve workout kan absoluut in 20 min. dus waarom ook niet in 8.
Ik zou het apparaat zeker eens willen testen. Mocht iemand weten of de lean, mean killing machine ook ergens in Utrecht staat, dan hoor ik het graag.
Eindelijk iemand die het snapt...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:13 schreef Jajong het volgende:
Dat mensen zo naïef kunnen zijn.
Zoek op HIIT en Tabata-intervals. Verder moet je gewoon fatsoenlijk eten. That is all.
Hahaha, je moet sci-fi gaan schrijven want een grote fantasie heb je zeker welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:30 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dit is natuurlijk dikke bullshit.
Vetverbranding komt pas op gang na 30 minuten en spierpijn/groei krijg je uiteindelijk door zware gewichten te gebruiken.
Er is 1 manier om een superlijf te krijgen, en dat is keihard trainen met veel toewijding en een goed voedingspatroon.
Dat mensen hier intrappen is mij nog steeds een raadsel.
Voor echte huge ass buns of steel zul je echt gewichten moeten tillen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef SHE het volgende:
het kan zeker, mensen die denken dat je uren moet trainen voor buns of steel zijn dom.
een goede en zichtbaar effectieve workout kan absoluut in 20 min. dus waarom ook niet in 8.
Ik zou het apparaat zeker eens willen testen. Mocht iemand weten of de lean, mean killing machine ook ergens in Utrecht staat, dan hoor ik het graag.
Wanneer je vet gaat verbranden ligt aan je hartslag!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahaha, je moet sci-fi gaan schrijven want een grote fantasie heb je zeker wel. Zoals ik hierboven zei zoek op HIIT en Tabata-interval training en vertel me dan dat je vetverbranding pas na een half uur op gang komt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:27 schreef SubTOP het volgende:
Bovendien ligt het aan de frequentie van je hartslag, of je vet verbrand of calorieen...![]()
Lees deze sites maar goed door: http://www.rosstraining.com/ en http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=04-046-trainingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:16 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Wanneer je vet gaat verbranden ligt aan je hartslag!!
'gaat verbranden'quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:16 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Wanneer je vet gaat verbranden ligt aan je hartslag!!
'vet' of 'calorien'quote:
Mwa.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Jajong het volgende:
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=04-046-training
Allemaal leuk maar ik train dagelijks op top niveau (waterpolo) en weet dus door de begeleiding die je bij zowel trainingen in het water als in de sportschool krijgt op welke manier je wat doet aan je conditie en op welke manier vooral niet...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees deze sites maar goed door: http://www.rosstraining.com/ en http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=04-046-training
Wel eens gehoord van de hartfrequentie waarop je het meeste vet verbrand? Natuurlijk gebeurt dat ook bij andere frequenties...quote:
Uiteraard, maar die range is dus best breed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:28 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de hartfrequentie waarop je het meeste vet verbrand? Natuurlijk gebeurt dat ook bij andere frequenties...
Ik denk dat je met 8 minuten in ieder geval qua krachttraining al een heel eind kunt komen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:24 schreef SubTOP het volgende:
Er zijn natuurlijk meerdere wegen die naar rome leiden maar het punt is dat je met een workout van 8 min niet kan bereiken wat TS wil... Daar ben je het wel mee eens hoop ik?
Ooit weleens aan gedacht dat als je hartfrequentie hoger ligt (dus de intensiteit hoger ligt) de totale hoeveelheid verbrande energie hoger is en dus ook het aantal vet ? (in de meeste gevallen). Dan heb ik het nog niet eens over de metabolismeverhoging in de uren na een intensieve training die je niet hebt bij weak-ass low-intensity bagger.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:28 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de hartfrequentie waarop je het meeste vet verbrand? Natuurlijk gebeurt dat ook bij andere frequenties...
bronquote:Fit in 8 minuten, kan dat?
Monique Snoeijen
Sporten moet, maar wie heeft er nog tijd voor? Niemand, weten de makers van de ROM-machine,
een futuristisch fitnessapparaat uit Amerika. Wie romt, zou in
2 x 4 minuten een totale cardiotraining krijgen. Een test.
Dat je bijna veertig moet worden om hem te ontmoeten: de ideale sportinstructeur. Hij heet Boris Sala, lijkt weggelopen uit een Tell Sell-reclame (bruin en gespierd), maar zegt buitengewoon verstandige dingen. Dingen als: Sporten is niet leuk, maar je moet het gewoon even doen - net als tandenpoetsen. Of: Om met Midas Dekkers te spreken: de mens is niet gemaakt om langdurig te bewegen. En: In de bewegingsleer dacht men lange tijd dat je alleen conditie kunt opbouwen door duurtraining. Nu blijkt het ook met korte, intensieve training te kunnen.
Daarom importeerde Boris Sala uit Amerika de ROM-machine: een futuristisch ogend apparaat met veel chroom en zwart leer. In 2 x 4 minuten op deze Time Machine verbrand je meer calorieën dan met een uur rennen op een loopband. ROM staat voor range of motion, ofwel bewegingsuitslag. Op het apparaat maak je een zo groot mogelijke beweging; zittend een soort roeibeweging, staand een soort reuze traploopbeweging. Zo breng je een vliegwiel op gang dat de weerstand regelt: hoe meer kracht je levert, hoe meer het apparaat tegenwerkt.
Zoals de magnetron een revolutie in de keuken teweegbracht, zo moet de ROM-machine een omwenteling in de fitnesswereld ontketenen. Uit onderzoek van TNO blijkt dat proefpersonen na twee maanden trainen een stuk fitter waren. TNO liet 16 mensen tussen de 20 en 55 jaar acht weken lang, drie keer per week, 8 minuten op de ROM trainen. Hun uithoudingsvermogen nam toe met 72 procent, de spierkracht met 5,2 procent en de zuurstofopname met 3,5 procent. Het vetpercentage was met 3,5 gedaald.
No time to get fit, get fit in no time is de slogan van Fast Fit, de fitnessketen waar de ROM-machine staat. Het eerste filiaal ging een paar maanden geleden open in Amsterdam. Binnen vijf jaar wil directeur Maikel Rondon honderd vestigingen hebben, en zelf in de Quote 500 van rijkste Nederlanders staan. Zijn concept is volgens hem een uitkomst voor iedereen met weinig tijd. In een uur kun je een totale cardiotraining doen (8 minuten), gemasseerd worden (op een heetwaterbed; 10 min.), onder de zonnebank (5 min.) en ontspannen in een (privé-)infraroodsauna (30 min). Rondon: Normaal gesproken ben je daar een halve dag zoet mee.
Wie bij Fast Fit gaat trainen, krijgt eerst een nulmeting van zijn lichamelijke conditie. Een apparaat meet via elektronische impulsen onder meer spier-, bot- en vetmassa en geeft een fitscore. Trainer Hans Mars voorspelt: als ik drie maanden rom zie ik er gespierder uit, is mijn botmassa toegenomen en mijn huidige fitscore van 76 gestegen. Ik moet wel goed eten. Omdat mijn vetpercentage aan de lage kant zit en je per sessie wel 1200 calorieën kan verbranden (600 à 800 op de ROM-machine en 600 in de infraroodsauna) moet ik af en toe een tussendoortje uit de gezonde sector nemen. Word je alleen maar strakker van. Het lijkt te mooi om waar te zijn: meer eten, kort bewegen, intens ontspannen en toch evenveel calorieën verbranden als met drie uur aerobics (200 calorieën per half uur) of zes uur lopen (115 calorieën per half uur).
Natuurlijk heb je altijd spelbrekers. Dat TNO-onderzoek, zegt Wim Köhler, wetenschapsjournalist van NRC Handelsblad, was met ongetrainde proefpersonen. Dan heb je al heel snel effect. Hij verwacht niet dat ik over twee maanden gespierder zal zijn, noch dat mijn botmassa zal zijn toegenomen. Dat kan niet door zo kort te trainen. Hij waarschuwt voor te hoge verwachtingen. TNO heeft niet onderzocht hoeveel calorieën je in zon infraroodsauna verbrandt.
Maar toch. Stel dat het waar is. Stel dat ik getuige ben van een revolutie in de fitnesswereld. Er was ook een tijd dat vooraanstaande wetenschappers dachten dat de aarde plat was. Wordt over drie maanden vervolgd.
Ik denk dat je met 24 minuten per week nooit een volume kunt behalen waarbij duidelijke spiergroei ontstaat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 8 minuten in ieder geval qua krachttraining al een heel eind kunt komen!
Werkt ook hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef HPoi het volgende:
Koop een kansloze trilplaat.
Ik ben het opzich met je eens, maar waterpoloquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:24 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Allemaal leuk maar ik train dagelijks op top niveau (waterpolo) en weet dus door de begeleiding die je bij zowel trainingen in het water als in de sportschool krijgt op welke manier je wat doet aan je conditie en op welke manier vooral niet...
Er zijn natuurlijk meerdere wegen die naar rome leiden maar het punt is dat je met een workout van 8 min niet kan bereiken wat TS wil... Daar ben je het wel mee eens hoop ik?
Sorry, die 'studies' uit 2002 overtuigen mij echt niet. Tabata is een zeer hoog aangeschreven bewegingswetenschapper en zijn op zijn onderzoek gebaseerde workout lijkt me toch iets effectiever.quote:
Sorry darling, dat is een achterhaalde wetenschap. Elke topsporter of bodybuilder, zal je kunnen vertellen, dat je meer dan respectabele resultaten kunt boeken met een high impact, kort durende training.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:11 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Het gaat erom dat wat je wilt bereiken, maar voor een gezond lichaam met een goed conditie moet je dus gewoon lang en regelmatig trainen. En volgens mij stond er in de OP dat TS zich gezond en in een goed conditie voelde (of iets van die strekking)
Denken dat dat in 8 min kan (of 20) dat is dus dom!
Is ook sterk, want in een sauna verlies je voornamelijk vocht. en ja, dat scheelt je nogal in omvang, maar het blijft vocht..en dat wordt ook in no time weer aangevuld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:49 schreef Fastcruiser het volgende:
... 600 cal in een half uur infraroodsauna lijkt me ook sterk trouwens. Dan zou elke luie vetklep zo'n ding aanschaffen. Afvallen zonder moe te worden!
Overigens heb ik er binnenkort ook één... maar ik train graag (en neem de tijd er voor).
Eens, met dat apparaat is het gewoonweg onmogelijk om écht gespierd te worden in zo'n korte tijd, dat bestaat niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 24 minuten per week nooit een volume kunt behalen waarbij duidelijke spiergroei ontstaat.
Ik hou nogal veel vocht vast, dus voor mij zou een sauna perfect zijn?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Is ook sterk, want in een sauna verlies je voornamelijk vocht. en ja, dat scheelt je nogal in omvang, maar het blijft vocht..en dat wordt ook in no time weer aangevuld.
trainen in een sauna daarentegen...yeah baby![]()
hell yeah, al moet je wel even stilstaan bij de reden waarom je vocht vasthoud.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef mbargo het volgende:
[..]
Ik hou nogal veel vocht vast, dus voor mij zou een sauna perfect zijn?
Zoek maar lekker een eind weg. De eerste ( ongeveer ) 30 minuten worden eerst de aanwezige koolhydraten verbrand.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahaha, je moet sci-fi gaan schrijven want een grote fantasie heb je zeker wel. Zoals ik hierboven zei zoek op HIIT en Tabata-interval training en vertel me dan dat je vetverbranding pas na een half uur op gang komt.
Summary: Je dieet ( LEES: Dieten = níet minder eten, vaak méér en béter. ) is 10 keer belangrijker dan hoeveel en hoe hard je traint. Als je onregelmatig eet en junkfood en weet ik wat en je doet 1000000000 situps per dag, zal je in 99 van de 100 gevallen NOOIT een sixpack etc. kweken.
En jij hebt toplichamen afgeleverd? ( zoals je beweerde in een vorig topic )quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef SHE het volgende:
niet zo zuur doen joh. het leven is meer dan mensen die 'droog' zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:55 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En jij hebt toplichamen afgeleverd? ( zoals je beweerde in een vorig topic )
![]()
Zichtbaar effectieve workout in 8-20 minuten??
Niet uren trainen voor buns of steel??
Met deze post heb je jezelf compleet belachelijk gemaakt. Veel succes met je "toplichamen."![]()
Het is wel een feit dat de werkelijke spanning die je op een spier gooit uiteindelijk qua tijd niet veel is. Het is dus niet gek om een machine te ontwerpen die alle spiergroepen tegelijk trainen en theoretisch zou het zeker kunnen. Natuurlijk is het uiteindelijke effect beter als je individuele spiergroepen zo hard mogelijk gebruikt, maar in mindere mate kan zo'n apparaat wel werken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:55 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En jij hebt toplichamen afgeleverd? ( zoals je beweerde in een vorig topic )
![]()
Zichtbaar effectieve workout in 8-20 minuten??
Niet uren trainen voor buns of steel??
Met deze post heb je jezelf compleet belachelijk gemaakt. Veel succes met je "toplichamen."![]()
Sterker nog, de mensen die 'droog' zijn worden door de rest met een schuin oog aangekeken.. Eerder een onderlaag dan een toplaag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet zo zuur doen joh. het leven is meer dan mensen die 'droog' zijn.
Klopt, ik redeneer inderdaad meer vanuit het contitionele opzicht i.c.m. kracht en spieropbouw.. Ben misschien bevooroordeeld als MMA beoefenaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik las volgens mij dat HIT en interval al genoemd zijn, en die zijn bijna van toepassing, ware het niet dat beiden train methodieken ook met name op conditioneel voordeel zijn gespitst. Los van het feit dat je interval ook best kunt doortrekken op KT.
Het is een proven concept, klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |