quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Ipho het volgende:
COD3 IS WEG123
ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Caas het volgende:
Heeft iemand misschien nog Pro Evolution Soccer 5 voor de gewone Xbox liggen?
Tabletennis koop ik graag van je voor 15 incl.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:11 schreef taart het volgende:
[..]
ik
Ik heb verder ook nog Table Tennis te ruil, en ik zoek Oblivion nog.
Ik heb PES5quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Caas het volgende:
Heeft iemand misschien nog Pro Evolution Soccer 5 voor de gewone Xbox liggen?
(weet dat dit een topic is voor de 360, maar daar ga ik hem ook op spelen)
...en ben nog steeds op zoek naar MotoGP![]()
die spellen zijn bij de mediamarkt allemaal 25 euro, saints row is daar nog 35quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:38 schreef Kai77 het volgende:
Ik heb te koop:
PGR3 - 22 euro inc.
Top spin 2 - 22 euro inc.
Ghost Recon Advanced Warfighter - 20 euro inc.
Saints Row - 25 euro inc. (bijna niet op gespeeld)
Bieden kan altijd. Als je snel antwoord wilt krijgen kan je mailen naar kayzhe apeuhstaartjeuh hotmail punt com.
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik heb saints row niet voor 35 gezien bij de mediamarkt. Kijk maar naar www.budgetgaming.nl voor een indicatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:43 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
die spellen zijn bij de mediamarkt allemaal 25 euro, saints row is daar nog 35
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Leonos het volgende:
Hoi hoi
Ik wil graag mijn tony hawk pro skater 8 in uitstekende staat kwijt.
Hier wil ik graag oblivion voor
Iemand?
Ik heb interesse in Lego Star Wars.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek:
Fight Night 3
Superman Returns
Lost Planet
Ik heb te ruil of te koop:
Ridge Racer 6
Call of Duty 2
Lego Star Wars 2
sorry, ben er al vanaf.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:19 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Tabletennis koop ik graag van je voor 15 incl.
Sorry PGR 3 gehad, TT is nix voor mijquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Lego Star Wars.
Heb te ruil:
Table Tennis of PGR 3, eventueel met een bijbetaling
Verkopen in principe ook ja. en dan wordt het idd lastig ja als je ze beide nog speeltquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:49 schreef Retarded het volgende:
damn, verkoop je ook? Ik heb Superman en Fight Night, maar speel ze nog veeeel te veel om weg te doen
Je krijgt toch klappen, dus doe geen moeitequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen in principe ook ja. en dan wordt het idd lastig ja als je ze beide nog speeltSpeel je Fight Night nog dagelijks? Anders tijdelijke ruil? en anders kan je hem voor een goed bod kopen
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb SplinterCell Double Agent nog steeds liggen, ben op zoek naar o.a. Saints Row, Lego star wars 2 of Fight Night.
Heb ook nog Table tennis liggen, die wil ik graag ruilen tegen condemned of Tomb-raider.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Leonos het volgende:
Hoi hoi
Ik wil graag mijn tony hawk pro skater 8 in uitstekende staat kwijt.
Hier wil ik graag oblivion voor
Iemand?
splinter cell misschien iets voor jou ? evt nog fight night of mss amped ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef DeX090 het volgende:
Ik wil mijn sealed Pro Evolution Soccer 6 ruilen, BFME2 zou leuk zijn maar ik sta open voor suggesties.
Table Tennis of PGR 3??quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef DeX090 het volgende:
Ik wil mijn sealed Pro Evolution Soccer 6 ruilen, BFME2 zou leuk zijn maar ik sta open voor suggesties.
25 incl?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen in principe ook ja. en dan wordt het idd lastig ja als je ze beide nog speeltSpeel je Fight Night nog dagelijks? Anders tijdelijke ruil? en anders kan je hem voor een goed bod kopen
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
splinter cell misschien iets voor jou ? evt nog fight night of mss amped ?
Ik heb gisteren een of andere kerel gemaild die BFME2 voor PES6 wilde ruilen, daar wacht ik even op tot uiterlijk zondagavond. Als ik dan nog geen reactie heb, dan ga ik me even inlezen/kijken voor die games met reviews enzo. Overigens heb ik PGR3 al.quote:
Ik heb GRaw wel voor je! ruilen voor Far Cry Instincts: Predator ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:47 schreef Haijo het volgende:
Ik heb het volgende te ruil:
Oblivion
Far Cry Instincts.
Beiden voor de 360.
Ik wil deze ruilen tegen zowiezo Ghost Recon: Advanced Warfighter en eventueel nog een andere 360 game. Eventueel zou ik Halo 1 ook nog willen maar dan mag er wel iets bijzonders bij zoals een special Tin Edition van Halo 2 om maar iets te noemen.
Ridge racer of Lego Star wars ruilen voor GRaw EN King Kong ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek:
Fight Night 3
Superman Returns
Lost Planet
Ik heb te ruil of te koop:
Ridge Racer 6
Call of Duty 2
Lego Star Wars 2
Helaas. GRAW heb ik reeds geruild tegen Oblivion. Heb je mss een paar andere spellen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb GRaw wel voor je! ruilen voor Far Cry Instincts: Predator ?
Alleen King Kong nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Helaas. GRAW heb ik reeds geruild tegen Oblivion. Heb je mss een paar andere spellen?
Kee goedquote:
Jij wou toch Far Cry kwijt? Ik heb de volgende games nog liggen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Helaas. GRAW heb ik reeds geruild tegen Oblivion. Heb je mss een paar andere spellen?
Ik ga inderdaad mijn PES6 ruilen voor BFME2, dus excuses voor de mensen hier in het topic die hem wilden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:54 schreef DeX090 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gisteren een of andere kerel gemaild die BFME2 voor PES6 wilde ruilen, daar wacht ik even op tot uiterlijk zondagavond. Als ik dan nog geen reactie heb, dan ga ik me even inlezen/kijken voor die games met reviews enzo. Overigens heb ik PGR3 al.
Ik wil hem wel ruilen tegen Test Drive Unlimited. Alleen hoeveel wil jij dat ik dan bij leg?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef twi het volgende:
'k Heb Rainbow Six, en ik zoek Lost Planet, Splinter Cell:Double Agent, Test Drive: Unlimited of MotoGP06. Eerste ben ik bereid wat bij te betalen, bij al die andere games zal jij wat bij moeten leggen.
Voorkeur gaat uit naar Test Drive.
ik wil test drive wel ruilen voor splinter cell fzo??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:34 schreef twi het volgende:
Heintje, ben eigenlijk vooral op Marktplaats en XBazar op zoek naar iemand die een deal doet die erg, erg goed is. Een Test Drive + launchgame of MS Points of een Advanced SCART kabel of zoiets. Hij hoeft namelijk niet zo nodig weg, wil 'm eigenlijk ook nog wel uitspelen.
Ruilen tegen Far Cry: Predator?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef twi het volgende:
'k Heb Rainbow Six, en ik zoek Lost Planet, Splinter Cell:Double Agent, Test Drive: Unlimited of MotoGP06. Eerste ben ik bereid wat bij te betalen, bij al die andere games zal jij wat bij moeten leggen.
Voorkeur gaat uit naar Test Drive.
Ik geloof er nooit zo in '' kwijt geraakt'' door de post. Maar ja bewijzen kun je het niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef Heintje het volgende:
Sorry voor de drie post na elkaar maar het zijn 3 losstaande dingen.
Ik zit met een probleem. Ik heb ruim een maand geleden hier van iemand 2 spellen gekocht. Hij zegt 100% zeker te weten dat hij ze verstuurt heeft maar ik heb 100% zeker niks ontvangen. Ik heb geen reden om hem niet te geloven dus ga ik er vanuit dat ze in de post kwijt zijn geraakt, de kans is klein maar het kan gebeuren. Nou vind ik alleen dat ik de helft van mijn geld terug moet krijgen, samen de "schade" delen maar daar is hij het niet mee eens. Wat vinden julie?
Het kan gebeuren..Heb ook van een user hier 2 games geleend, zijn helaas ook kwijtgeraakt door de postquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik geloof er nooit zo in '' kwijt geraakt'' door de post. Maar ja bewijzen kun je het niet.
kwijtraken zal het niet geweest zijn, en ja ik denk dat delen van de schade goed idee is , is het een fokker?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef Heintje het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb ruim een maand geleden hier van iemand 2 spellen gekocht. Hij zegt 100% zeker te weten dat hij ze verstuurt heeft maar ik heb 100% zeker niks ontvangen. Ik heb geen reden om hem niet te geloven dus ga ik er vanuit dat ze in de post kwijt zijn geraakt, de kans is klein maar het kan gebeuren. Nou vind ik alleen dat ik de helft van mijn geld terug moet krijgen, samen de "schade" delen maar daar is hij het niet mee eens. Wat vinden julie?
Ja het is een fokker. Heeft zich een aantal jaar gelden geregistreed en heeft een paar duizend posts. Het jammere is alleen dat ik zijn adres niet heb, anders zou ik ook wel ff langs gaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:47 schreef Die4iT het volgende:
[..]
kwijtraken zal het niet geweest zijn, en ja ik denk dat delen van de schade goed idee is , is het een fokker?
Dat is inderdaad de voorwaarde waaronder ik verkoop. Bij ruilen is het geen probleem, maar bij verkopen willen mensen soms hun adres niet geven. Zolang ik nergens heb waar ik verhaal kan halen, is er geen deal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:29 schreef taart het volgende:
Dat probleem heb ik nu dus ook. Ik heb mijn GoW geruild tegen Viva Pinata van iemand op marktplaats. Maandag op de post gedaan (zegt-ie) maar heb nog niks binnen en hij laat ook niks meer van zich horen. Als hij morgen nog niet reageert sta ik maandag voor zijn deur
.
RR6 ruilen tegen Hitman of Enchanted Arms?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:40 schreef ariekanarie9 het volgende:
Te ruil:
Gow
Ridge racer 6
Allebei uistekende staat.
Dat kwijtraken heb ik ook een hard hoofd in, maar aan de andere kant ken je het risico als je iets ruilt met de post. Ik kan er ook wel ergens inkomen aan de kant van die jongen.
Mischien voortaan goede afspraken over maken?
Heb je geen PAKKET Code gekregen? Want ik ben iemand, die na het op de post doen, meteen die persoon belt/smst of via mail informeerd wat zijn pakket code is en hoe hij deze kan volgen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef Heintje het volgende:
sorry jongen, ik kwam heb gister ook in de gameshop voor dat bedrag tegen en heb em daar maar meegenomenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kee goedmail me even als het doorgaat.
20 euro geboden voor Saints row.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef retrospm het volgende:
Te koop Dead Rising, Saints Row (met gele streep op doosje, komt uit saintsrow pack) en Call of Duty 3. 30,- EX porto p/st of 85 INC porto voor alle3. Uiteraard krasvrij etc.
Geen probleemquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
sorry jongen, ik kwam heb gister ook in de gameshop voor dat bedrag tegen en heb em daar maar meegenomenToch bedankt voor de reacties!
Nog steeds te ruil:
PGR3 en Table Tennis
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:34 schreef Heintje het volgende:
Ik heb in de aanbiedling:
Hitman Blood Money.
Enchanted Arms.
De meeste spellen die nou uit zijn heb ik al of hoef ik niet, maar je mag altijd een spel bieden. Anders geld.
Ik wil graag HItman of EA of Dead Rising voor 1 van de volgende games ( of een combo )quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef retrospm het volgende:
Te koop Dead Rising, Saints Row (met gele streep op doosje, komt uit saintsrow pack) en Call of Duty 3. 30,- EX porto p/st of 85 INC porto voor alle3. Uiteraard krasvrij etc.
moet tie kosten?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Lego Wars weer te ruil te koop!
Zoek Just Cause nog
Wat mij betreft ok, ik PM je wel...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
20 euro geboden voor Saints row.
Kwil COD 3 wel voor 30 euro van je overnemen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef retrospm het volgende:
Ik heb ook wel intresse in Lego starwars. Noem een prijs of kijk wat ik te ruilen heb, misschien wil je je EA weer terug hebben?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Lego Wars weer te ruil te koop!
Zoek Just Cause nog
Twee van die spellen heb ik al uitgespeeld, 1tje heb ik hier staan en de laatste heb ik geen intresse in. Misschien dat je wat euro's kan missen....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag HItman of EA of Dead Rising voor 1 van de volgende games ( of een combo )
King Kong
Full Auto
GRAW
Fifa Road to the Wold Cup
Stuur maar een mailtje naar de spambox uit mn profielquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Kwil COD 3 wel voor 30 euro van je overnemen.
Ok, dat wordt wel morgen want ben zo pleite!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef retrospm het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar de spambox uit mn profiel
25 incl?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel intresse in Lego starwars. Noem een prijs of kijk wat ik te ruilen heb, misschien wil je je EA weer terug hebben?
Ik bied 25 euro voor Dead Risingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef retrospm het volgende:
Ik wil op zich wel Far Cry: Predator ruilen tegen Dead Rising of Call of Duty 3?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef retrospm het volgende:
Table Tennis heb ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef Martijntj het volgende:
Nog steeds op zoek naarrrr..
[XBOX360] Tabletennis
[XBOX] Midtown Madness 3
[XBOX] Micro Machines
... iemand?!
Spellen heb ik toch al te veel, dus doe maar. Ik zal je zo wel ff mailen en het geld over maken.quote:
Is goed, ik zie het wel als je me gemailt hebt.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:25 schreef ariekanarie9 het volgende:
RR ruilen voor hitman Heintje ?
Ik mail nog voor details ;-)
Als MMaRsu 20 te weinig vind mag je de mijne wel hebben voor 20 maar dan wel excl verzendkostenquote:Op maandag 22 januari 2007 06:47 schreef hardcorebass het volgende:
niets te ruil eigenlijk wat ik op dit moment kwijt wil.. uhh ik dacht aan 20 euro inclusief.
Sorry die gaat naar Heintje of je moet meer als 25 willen bieden?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als MMaRsu 20 te weinig vind mag je de mijne wel hebben voor 20 maar dan wel excl verzendkosten
Dan kan ik Lego Star wars misschien nog kopen van Aquila360
Dude?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:15 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel Far Cry: Predator ruilen tegen Dead Rising of Call of Duty 3?
Splinter cell double agent?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:52 schreef heus het volgende:
Ej guys,
Ik heb sinds gisteren een xbox360 waar de game Elder Scrolls Oblivion bijzit ofzow
Schijnt een goede game te zijn maar ik vind het totaal niet interesant.
Ik ben op zoek naar COD3 of doe een voorstel
voor 16,78 (15 + verzendkosten) is ie van jou.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Martijntj het volgende:
Ik bied 15e. (tabletennis)
eerst even kijken wat MMaRsu wilquote:Op maandag 22 januari 2007 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als MMaRsu 20 te weinig vind mag je de mijne wel hebben voor 20 maar dan wel excl verzendkosten
Dan kan ik Lego Star wars misschien nog kopen van Aquila360
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |