25 incl?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel intresse in Lego starwars. Noem een prijs of kijk wat ik te ruilen heb, misschien wil je je EA weer terug hebben?
Ik bied 25 euro voor Dead Risingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef retrospm het volgende:
Te koop Dead Rising, Saints Row (met gele streep op doosje, komt uit saintsrow pack) en Call of Duty 3. 30,- EX porto p/st of 85 INC porto voor alle3. Uiteraard krasvrij etc.
Ik wil op zich wel Far Cry: Predator ruilen tegen Dead Rising of Call of Duty 3?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef retrospm het volgende:
Te koop Dead Rising, Saints Row (met gele streep op doosje, komt uit saintsrow pack) en Call of Duty 3. 30,- EX porto p/st of 85 INC porto voor alle3. Uiteraard krasvrij etc.
Table Tennis heb ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef Martijntj het volgende:
Nog steeds op zoek naarrrr..
[XBOX360] Tabletennis
[XBOX] Midtown Madness 3
[XBOX] Micro Machines
... iemand?!
Spellen heb ik toch al te veel, dus doe maar. Ik zal je zo wel ff mailen en het geld over maken.quote:
Is goed, ik zie het wel als je me gemailt hebt.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:25 schreef ariekanarie9 het volgende:
RR ruilen voor hitman Heintje ?
Ik mail nog voor details ;-)
Als MMaRsu 20 te weinig vind mag je de mijne wel hebben voor 20 maar dan wel excl verzendkostenquote:Op maandag 22 januari 2007 06:47 schreef hardcorebass het volgende:
niets te ruil eigenlijk wat ik op dit moment kwijt wil.. uhh ik dacht aan 20 euro inclusief.
Sorry die gaat naar Heintje of je moet meer als 25 willen bieden?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als MMaRsu 20 te weinig vind mag je de mijne wel hebben voor 20 maar dan wel excl verzendkosten
Dan kan ik Lego Star wars misschien nog kopen van Aquila360
Dude?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:15 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel Far Cry: Predator ruilen tegen Dead Rising of Call of Duty 3?
Splinter cell double agent?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:52 schreef heus het volgende:
Ej guys,
Ik heb sinds gisteren een xbox360 waar de game Elder Scrolls Oblivion bijzit ofzow
Schijnt een goede game te zijn maar ik vind het totaal niet interesant.
Ik ben op zoek naar COD3 of doe een voorstel
voor 16,78 (15 + verzendkosten) is ie van jou.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Martijntj het volgende:
Ik bied 15e. (tabletennis)
eerst even kijken wat MMaRsu wilquote:Op maandag 22 januari 2007 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als MMaRsu 20 te weinig vind mag je de mijne wel hebben voor 20 maar dan wel excl verzendkosten
Dan kan ik Lego Star wars misschien nog kopen van Aquila360
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |