quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Ipho het volgende:
COD3 IS WEG123
ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Caas het volgende:
Heeft iemand misschien nog Pro Evolution Soccer 5 voor de gewone Xbox liggen?
Tabletennis koop ik graag van je voor 15 incl.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:11 schreef taart het volgende:
[..]
ik
Ik heb verder ook nog Table Tennis te ruil, en ik zoek Oblivion nog.
Ik heb PES5quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Caas het volgende:
Heeft iemand misschien nog Pro Evolution Soccer 5 voor de gewone Xbox liggen?
(weet dat dit een topic is voor de 360, maar daar ga ik hem ook op spelen)
...en ben nog steeds op zoek naar MotoGP![]()
die spellen zijn bij de mediamarkt allemaal 25 euro, saints row is daar nog 35quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:38 schreef Kai77 het volgende:
Ik heb te koop:
PGR3 - 22 euro inc.
Top spin 2 - 22 euro inc.
Ghost Recon Advanced Warfighter - 20 euro inc.
Saints Row - 25 euro inc. (bijna niet op gespeeld)
Bieden kan altijd. Als je snel antwoord wilt krijgen kan je mailen naar kayzhe apeuhstaartjeuh hotmail punt com.
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik heb saints row niet voor 35 gezien bij de mediamarkt. Kijk maar naar www.budgetgaming.nl voor een indicatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:43 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
die spellen zijn bij de mediamarkt allemaal 25 euro, saints row is daar nog 35
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Leonos het volgende:
Hoi hoi
Ik wil graag mijn tony hawk pro skater 8 in uitstekende staat kwijt.
Hier wil ik graag oblivion voor
Iemand?
Ik heb interesse in Lego Star Wars.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek:
Fight Night 3
Superman Returns
Lost Planet
Ik heb te ruil of te koop:
Ridge Racer 6
Call of Duty 2
Lego Star Wars 2
sorry, ben er al vanaf.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:19 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Tabletennis koop ik graag van je voor 15 incl.
Sorry PGR 3 gehad, TT is nix voor mijquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Lego Star Wars.
Heb te ruil:
Table Tennis of PGR 3, eventueel met een bijbetaling
Verkopen in principe ook ja. en dan wordt het idd lastig ja als je ze beide nog speeltquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:49 schreef Retarded het volgende:
damn, verkoop je ook? Ik heb Superman en Fight Night, maar speel ze nog veeeel te veel om weg te doen
Je krijgt toch klappen, dus doe geen moeitequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen in principe ook ja. en dan wordt het idd lastig ja als je ze beide nog speeltSpeel je Fight Night nog dagelijks? Anders tijdelijke ruil? en anders kan je hem voor een goed bod kopen
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb SplinterCell Double Agent nog steeds liggen, ben op zoek naar o.a. Saints Row, Lego star wars 2 of Fight Night.
Heb ook nog Table tennis liggen, die wil ik graag ruilen tegen condemned of Tomb-raider.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Leonos het volgende:
Hoi hoi
Ik wil graag mijn tony hawk pro skater 8 in uitstekende staat kwijt.
Hier wil ik graag oblivion voor
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |