Paddepoelquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
Hoi
Over de 20 en 30+ oude kaas: die haal ik op de markt of bij de kaasboer in paddepoel, dus ik kan je niet echt vertellen welk merk enzo
Hmmm... de info is dus net zo mager als de kaas zelf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
Hoi
Over de 20 en 30+ oude kaas: die haal ik op de markt of bij de kaasboer in paddepoel, dus ik kan je niet echt vertellen welk merk enzo
volgens mijn schoonmams waren ze 2 euro voor een pond hier in rotterdam.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 euro voor een KILO?
Op de terugweg maar even de fiets voor de LIDL parkeren dus![]()
Volgens mij waren ze hier afgeprijsd... maar het was echt E 0.20 voor een ons.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
volgens mijn schoonmams waren ze 2 euro voor een pond hier in rotterdam.
Ik woon daar ook schuin tegenover.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Paddepoel
Mijn beste vriendin woont daar schuin tegenover
(ik kom eens in de 18 maanden in Groningen ofzo, dus ik ken er niet heel veel verder)
Ah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik woon daar ook schuin tegenover.
Met mijn huisje gaat het goed, alles is klaar op kasten en twee slaapkamers na
Joehoe!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey allemaal
Ik heb me toch een bizar dagje achter de rug!Ik werd vanmorgen gebeld door de afd manager waar ik een half jaar geleden ofzo ooit een open sollicitatie heen had gestuurd.. (was het eigenlijk al vergeten).
Dus ik heeeeeel verbaasd het verhaal aangehoord. Of ik zin en tijd had om alsnog op gesprek te komen![]()
En of dat ook vandaag konDus ik werd vandaag gebeld om 10:30 uur, had een sollicitatiegesprek om 12:30 uur en werd om 13:30 uur wederom gebeld: aangenomen
![]()
![]()
![]()
dus vaarwel files.... ik ga lekker in mijn eigen woonplaats werken! en ook nog eens veel betere perspectieven hier.![]()
![]()
![]()
thanx stormqueen!quote:
Hm. Ik ben natuurlijk geen expert, maar het lijkt me toch zeer sterk dat je geen gram afvalt als je maandenlang gezond eet, niet snoept en veel sport. Als je echt niet af kan vallen lijkt het me beter om eens bij de huisarts na te gaan of daar een medische oorzaak aan ten grondslag kan liggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef Roosjedoosje het volgende:
Zo mensen, ruim een half jaar geleden was ik hier ook. 1m80 en 93 kg. En er is nog niets veranderd. Ondanks dat ik toen 3 maanden enorm gezond at, amper snackte en regelmatig sportte (wandelen, zwemmen, hardlopen, fitness), was er geen kilo af. Nu ben ik weer in mijn oude patroon (niet heel ongezond, maar wel wat vaker een biertje en kleine snacks), maar komt er ook niets bij ofzo.
Het is enorm frustrerend dat er echt niets gebeurt. Want er moet echt wel iets gebeuren, al is het alleen al om mijn zelfbeeld iets op te krikken...
Ik ben vanaf zaterdag bezig met een crashdieetje van een week, gewoon om te kijken of ik uberhaupt wel iets afvallen kan.... Ik weet ook al dat dit niets is en mocht er iets afgaan dat het er ook weer aan komt. Iemand nog ideeen hoe ik dit aan moet pakken?![]()
Als die southern comfort met cola light is, zou ik dat drinken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef junkiexp het volgende:
Ik geef de voorkeur aan bier,southern comfort met cola,of baileys.
Wat zet het minste aan?
Kijk! Dat zijn schema's!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:50 schreef teigan het volgende:
Liejannuh, ik werk wel hoor, vanmorgen om half 10 op school, en pas om 4 uur er weer weg... Drie klassen les gegeven, ging wel redelijk, en tussendoor nog een les bij een collega gekeken, SO in elkaar gedraaid en dergelijke..
En nu moet ik eigenlijk nog een les voorbereiden voor morgenvroeg half 9....
daar heb ik nou nooit last van, maar ja dat kan ook komen doordat ik altijd in de kiepstand staquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, Ikea heeft ook goedkope stoelen hoorMaar het moet wel goed zitten en nadat ik ze allemaal geprobeerd had, kwam deze voor mij het beste uit de test
Hiervoor had ik ook zo'n leren geval, maar die was niet echt fijn, het was net een glijbaan, ik zat mezelf altijd tegen te houden om er niet af te glijden
Ik ben bij mijn vorige tandarts regelmatig op bezoek geweest (was naast tandarts ook goede kennis van ons), geen problemen mee hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:
In ieder geval sterkte danTandarts/kaakchirurg-bezoek is altijd verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |