Zeg, doe dat ens lekker even hier. Kunnen wij ook meegenieten.quote:
HEFNERquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is dat nou weer voor een vage tekst.
Idd, waar hebben we anders zo'n forum voorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, doe dat ens lekker even hier. Kunnen wij ook meegenieten.
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool plaatje heb je Fir3.
Klinkt al ziek of winterdepressie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het koud en ben nog steeds moe. Lag gisteren al voor 10 uu rop bed.... en was om 11 uur wakker
Winterdepressie ontstaat door gebrek aan licht, niet door de kouquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klinkt al ziek of winterdepressie.
Maar ja met dit weer is dat laatste eigenlijk niet mogelijk.
Weet ik, maar winterdepressie klinkt met dit klimaat zo vaag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Winterdepressie ontstaat door gebrek aan licht, niet door de kou![]()
Heel goed mogelijk dus![]()
Laten we het donkerdepressie noemenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Weet ik, maar winterdepressie klinkt met dit klimaat zo vaag.
Wat werkt er niet goed dan?quote:
De buren, wiens nieuwe laptop ik laatst moest helpen uitzoeken, hebben problemen met het ding. En die oude mensjes zien me zo'n beetje als de digitale tovenaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat werkt er niet goed dan?
Of denk je, laat ik de helpdesk eens een pleziertje doen?
Ben je dat dan niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De buren, wiens nieuwe laptop ik laatst moest helpen uitzoeken, hebben problemen met het ding. En die oude mensjes zien me zo'n beetje als de digitale tovenaar
Dat vindt ik echt heel ernstig...quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit teksten aan te passen van een projectgenoot: oh mijn god, dat mensen echt zo schrijven. In een document voor school gewoon 'w8en' schrijven
.
't Is the Wiz en hij woont in Ozzzzz.. ehhh...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De buren, wiens nieuwe laptop ik laatst moest helpen uitzoeken, hebben problemen met het ding. En die oude mensjes zien me zo'n beetje als de digitale tovenaar
Ozz en Daalquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
't Is the Wiz en hij woont in Ozzzzz.. ehhh...
bijna dan
Peerquote:
Zo vaak mogelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben al bezet F3. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben al bezet F3. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?.
quote:Je kunt niet 10x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Die wou ik zien.quote:
Beetje oververmoeid ofzo. Kan gebeuren. Blij dat je je beter voelt intussen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb denk ik teveel gesport de afgelopen 1,5 week.
Maar ben net naar buiiten geweest en voel me al een stuk beter.... Nu ga ik even boodschappen doen
Ik wil niet ziek wordenDus koop ook maar gelijk veel fruit....
Hè jakkes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja hoor, wat gerommel hier en daar wat vervelend is
Ohhh, dat andere.quote:
nog steeds keelpijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
*kuch* *schraap* *au* Môgge...
Fietsen is soms doelloos. Je trapt je een eind in de rondte ( ? ) en toch heb je het gevoel dat je eerder achter- dan vooruit gaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef --Globe-- het volgende:
Mèn wat waaien, stond zowat stil op mijn fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |