Winterdepressie ontstaat door gebrek aan licht, niet door de kouquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klinkt al ziek of winterdepressie.
Maar ja met dit weer is dat laatste eigenlijk niet mogelijk.
Weet ik, maar winterdepressie klinkt met dit klimaat zo vaag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Winterdepressie ontstaat door gebrek aan licht, niet door de kou![]()
Heel goed mogelijk dus![]()
Laten we het donkerdepressie noemenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Weet ik, maar winterdepressie klinkt met dit klimaat zo vaag.
Wat werkt er niet goed dan?quote:
De buren, wiens nieuwe laptop ik laatst moest helpen uitzoeken, hebben problemen met het ding. En die oude mensjes zien me zo'n beetje als de digitale tovenaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat werkt er niet goed dan?
Of denk je, laat ik de helpdesk eens een pleziertje doen?
Ben je dat dan niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De buren, wiens nieuwe laptop ik laatst moest helpen uitzoeken, hebben problemen met het ding. En die oude mensjes zien me zo'n beetje als de digitale tovenaar
Dat vindt ik echt heel ernstig...quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit teksten aan te passen van een projectgenoot: oh mijn god, dat mensen echt zo schrijven. In een document voor school gewoon 'w8en' schrijven
.
't Is the Wiz en hij woont in Ozzzzz.. ehhh...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De buren, wiens nieuwe laptop ik laatst moest helpen uitzoeken, hebben problemen met het ding. En die oude mensjes zien me zo'n beetje als de digitale tovenaar
Ozz en Daalquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
't Is the Wiz en hij woont in Ozzzzz.. ehhh...
bijna dan
Peerquote:
Zo vaak mogelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben al bezet F3. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben al bezet F3. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?.
quote:Je kunt niet 10x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Die wou ik zien.quote:
Beetje oververmoeid ofzo. Kan gebeuren. Blij dat je je beter voelt intussen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb denk ik teveel gesport de afgelopen 1,5 week.
Maar ben net naar buiiten geweest en voel me al een stuk beter.... Nu ga ik even boodschappen doen
Ik wil niet ziek wordenDus koop ook maar gelijk veel fruit....
Hè jakkes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja hoor, wat gerommel hier en daar wat vervelend is
Ohhh, dat andere.quote:
nog steeds keelpijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
*kuch* *schraap* *au* Môgge...
Fietsen is soms doelloos. Je trapt je een eind in de rondte ( ? ) en toch heb je het gevoel dat je eerder achter- dan vooruit gaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef --Globe-- het volgende:
Mèn wat waaien, stond zowat stil op mijn fiets.
Ja, en koorts nu.quote:
Download jij al die series?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
24 seizoen 5 is spannendIk ben nu bij ep 13
kan nog net op tijd klaar zijn voor maandag s6 begint
Ik hoef mijn haar voorlopig niet meer te fohnen in ieder geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Fietsen is soms doelloos. Je trapt je een eind in de rondte ( ? ) en toch heb je het gevoel dat je eerder achter- dan vooruit gaat.
quote:
beterschapquote:
c_a heeft nog wel fruit voor je.quote:
Ok, doe ik ook wel eens, maar ik koop toch ook best veel.quote:
dan is het makkelijk als je computer naast je bed staat (zoals bij mij) een voordeel van een kleine kamerquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, doe ik ook wel eens, maar ik koop toch ook best veel.![]()
Vind t relaxed om 's avonds in bed te kijken.
Ik koop alleen series die ik écht heel gaaf vind zoals Buffy, The OC, One Tree Hill en Grey's Anatomy.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, doe ik ook wel eens, maar ik koop toch ook best veel.![]()
Vind t relaxed om 's avonds in bed te kijken.
Heeft het toch nog nut gehadquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik hoef mijn haar voorlopig niet meer te fohnen in ieder geval.
Buffy!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik koop alleen series die ik écht heel gaaf vind zoals Buffy, The OC, One Tree Hill en Grey's Anatomy.
De rest download ik en brand ik
The OC heb ik ook alledrie, alle Friendsseizoenen sindskortquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik koop alleen series die ik écht heel gaaf vind zoals Buffy, The OC, One Tree Hill en Grey's Anatomy.
De rest download ik en brand ik
Van S6 zijn al 4,25 eps 'uitgelekt'quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
24 seizoen 5 is spannendIk ben nu bij ep 13
kan nog net op tijd klaar zijn voor maandag s6 begint
Ik heb ze op m'n PC staan alquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Van S6 zijn al 4,25 eps 'uitgelekt'
Ik vond 'm op een gegeven moment wat saai worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef chansadres het volgende:
Ik volg Lost juist weer helemaal! Geweldige serie vindt ik dat!
Ik ben een extra's geek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef Natalie het volgende:
Het gaat uiteindelijk toch om de afleveringen?
ik volgde zowel Buffy als Charmedquote:
Lost is ook briljant, maar ik wacht nog wel even tot de boxen in prijs zakken zoals DHW nu ook doet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef chansadres het volgende:
Ik volg Lost juist weer helemaal! Geweldige serie vindt ik dat!
Ja, datzelfde had ik ook, en ook bij Prison Break.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vond 'm op een gegeven moment wat saai worden.
In die zin, het begon geweldig spannend in seizoen 1, maar halverwege seizoen 2 zakte 't af. Jammer
Klopt, maar de afleveringen staan op beide zijdes van de dvd. Heb 'm voor 90 euro bij de mediamarkt gehaald, kon me niet langer bedwingen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook Friends.Maar eigenlijk toch die Amerikaanse box met die boeken. Die is veel mooier en duidelijk. In NL staan er op de discs geen eens nummers
Wordt erin geknipt? Da's raar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben een extra's geek.Commentaries, Making Of's
Kan er niet genoeg van krijgen.
Bij Friends is het trouwens zo dat er in de Europese afleveringen is geknipt dus dat is nog een reden dat ik de Amerikaanse box wil maar ik denk dat ik toch voor de NL box ga
Prison Break volg ik niet. Heb niet het idee dat 't iets voor mij is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, datzelfde had ik ook, en ook bij Prison Break.
Ik heb s2 van Grey's toen uit Amerika gekocht en s1 hier...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:47 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Klopt, maar de afleveringen staan op beide zijdes van de dvd. Heb 'm voor 90 euro bij de mediamarkt gehaald, kon me niet langer bedwingen.![]()
Ik wil nu nog graag Grey's maar het eerste seizoen vind ik ng zo duur voor het aantal afleveringen dat er op staat.
Ik weet de reden ook niet, maar zat laatst op een site te kijken waar ze per script aangeven wat er voor Europa is uitgeknipt. Soms gewoon 3/4 zinnen MIDDEN in een scenequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wordt erin geknipt? Da's raar.
Vraag me af wat de reden daarvoor is.
Extra's zijn vaak ook leuk, maar zelf zou ik 't er niet voor doen
Dat is echt superirritant jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar bij Friends: ze hadden op de binnenring die bedrukt is, best een 1A kunnen plaatsen zodat je weet welke disc wat is.
Ja, klopt.. ik heb er behoorlijk mee zitten kloten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb s2 van Grey's toen uit Amerika gekocht en s1 hier...
Ja, maar bij Friends: ze hadden op de binnenring die bedrukt is, best een 1A kunnen plaatsen zodat je weet welke disc wat is.
Daar verbaasde ik me ook over toen ik de box eenmaal in huis had. En ik kan wel eens gaan lopen goochelen met discs onderlingquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik keek het altijd half op TV. Maar nooit gevolgd en nu heb ik alle 7 seizoenen gekocht om te kijken. Ben nu net met s2 bezig en het is toch wel echt heel tof. Josh Whedonquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Buffy keek ik niet omdat ik niet zo kapot ben van vampiers en Sarah Michelle Gellar.
Dat slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik weet de reden ook niet, maar zat laatst op een site te kijken waar ze per script aangeven wat er voor Europa is uitgeknipt. Soms gewoon 3/4 zinnen MIDDEN in een scene
Ik was zwaar verslaafd aan Buffy the Vampire Slayer. Vooral in Finland heb ik die dvd's verslonden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik keek het altijd half op TV. Maar nooit gevolgd en nu heb ik alle 7 seizoenen gekocht om te kijken. Ben nu net met s2 bezig en het is toch wel echt heel tof. Josh Whedon
daar hou ik juist wel vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hou niet van films/series met spoken/vampiers/heksen. Doe mij maar gewoon lekker luchtig met Friends en SatC.
Most Hauntedquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef Natalie het volgende:
Voor spoken en aliens kun je altijd nog X-flies gaan kijken, C_d
Oeh!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe mij deze maar![]()
I knowquote:
Alles mbt aliens vind ik ontzettend intressant, maar ben er tegelijkertijd huiverig voor. Zorgt nog wel eens voor wat innerlijke conflicten als ik een film wil kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Aliens.... *ril*. Daar heb ik echt een fobie voor. Wekenlang nachtmerries gehad door E.T., Signs vond ik de eerste keer doodeng. Close Encounters of the Third Kind was pure horror...
Ben ook benieuwd. Heb bewust nog geen promo gezien van LOST nu;.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef chansadres het volgende:
Ik hier heb hetzelfde als shiNinG_staR. Ik kan me moeilijk verplaatsen in die serie's. Ooit heeft een vriendin van me naar Charmed proberen te koppelen maar na 2 episodes ben ik het wel zat.
Ik wacht met spanning op 7 februari. Dan komt het 2e gedeelte van season 3 op ABC
Ik had na Signs al een heel plan bedacht dat mocht de tijd daar zijn en Aliens op aardezouden komen, dan zou ik me in de badkamer opsluiten en wapenen met de douchekopquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alles mbt aliens vind ik ontzettend intressant, maar ben er tegelijkertijd huiverig voor. Zorgt nog wel eens voor wat innerlijke conflicten als ik een film wil kijken.
Ik zou nachten wakker liggen en opspringen bij ieder geluidquote:
Heiligschennis! Een juweeltje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef Natalie het volgende:
'Close Encounters of the Third Kind' ken ik overigens niet.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had na Signs al een heel plan bedacht dat mocht de tijd daar zijn en Aliens op aardezouden komen, dan zou ik me in de badkamer opsluiten en wapenen met de douchekop.
Vindt het begin van Season 3 echt sterk verbeterd. Het einde van Season 2 begon het af te zwakken maar nu is het weer lekker spannend!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Heb bewust nog geen promo gezien van LOST nu;.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had na Signs al een heel plan bedacht dat mocht de tijd daar zijn en Aliens op aardezouden komen, dan zou ik me in de badkamer opsluiten en wapenen met de douchekop.
Mijn nachtlampje bleef heel de nacht branden. En ik kan het weten, want ik bleef ook wakker. Op een vakantie dacht ik dat ik die aliens uit Signs kon horen praten, maar het bleek mijn hond te zijn die uit een bakje water dronk. Serieus, het klonk precies hetzelfde en ik ben nog nooit zo bang geweestquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:04 schreef Natalie het volgende:
[..]Ja, da's wel heel erg. Hahaha
Ik zet de timer van m'n licht wat later. Maar dat was het wel.
Doodeng. Vooral als dat kind gejat wordt, met dat rode licht enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |