quote:
En uitgerekt!quote:
Ik wist wel dat Sven een kontneuker was.quote:
Leuk kapsel erbij?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef Cee het volgende:
Toen CDP z'n luiers vol zat te poepen, stond ik Whitney Houston te playbacken op de schoolfuif.![]()
Jij in je baby/kindertijd en nu! #2quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Een matje. En een grote paarse strik gemaakt van tule.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Een matje. En een grote paarse strik gemaakt van tule.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij in je baby/kindertijd en nu! #2.
Plaats maar een YouTube linkjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn geen foto's van deze heuglijke gebeurtenis gemaakt. Slechts video-opnames.![]()
Verdomme! Aan jullie heb ik ook niks! Niet eens mn andere forum helpen spammen, behalve Erik, CDP, Sbientje, Fir3 en SG!!!!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn geen foto's van deze heuglijke gebeurtenis gemaakt. Slechts video-opnames.![]()
Oja, ik zal dat lepeltopic weer eens opdiepen uit de donkere krochten van mn AT.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verdomme! Aan jullie heb ik ook niks! Niet eens mn andere forum helpen spammen, behalve Erik, CDP, Sbientje, Fir3 en SG!!!!!!
I love it hoe de RR altijd toch zo om mij kan gaan draaienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Én goeie tieten. Dat mogen we niet vergeten.
Ik wil ook wel om jou draaien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
I love it hoe de RR altijd toch zo om mij kan gaan draaien.
Jama hoe kan ik een fotoforum spammen als ik geen foto's van mezelf wil posten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verdomme! Aan jullie heb ik ook niks! Niet eens mn andere forum helpen spammen, behalve Erik, CDP, Sbientje, Fir3 en SG!!!!!!
Ik eerst.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja, ik zal dat lepeltopic weer eens opdiepen uit de donkere krochten van mn AT.
Mooi, ik kon toch niets verzinnen met een Lquote:
Een F dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi, ik kon toch niets verzinnen met een L.
Ben een beetje creatief geweestquote:
Daar heb ik al 3 foto's gepost andersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ja. Drunkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb ik al 3 foto's gepost anders!
ooo nou dan hoor ik het vanzelf, of niet...quote:
geil!quote:Wij samen.
hahaha... wie weetquote:En dan kicken we F3 eruit!
Dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:46 schreef BVO het volgende:
Zhenar was toffer.
Zeg, doe dat ens lekker even hier. Kunnen wij ook meegenieten.quote:
HEFNERquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is dat nou weer voor een vage tekst.
Idd, waar hebben we anders zo'n forum voorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, doe dat ens lekker even hier. Kunnen wij ook meegenieten.
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool plaatje heb je Fir3.
Klinkt al ziek of winterdepressie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het koud en ben nog steeds moe. Lag gisteren al voor 10 uu rop bed.... en was om 11 uur wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |