quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef sbientje het volgende:
is dat een mp3speler waar je ook mee kan bellen, een telefoon waar je ook mee kan fotograferen of een fototoestel waar je ook mp3's op af kan spelen?
Gadgetsnol.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.engadget.com/2007/01/09/the-apple-iphone/
The iPhone
toevallig recentelijk een nieuwe foon gehaald? Je wordt er helemaal gek van! als je zegt: hij moet kkunnen bellen en smsen, kijken ze je zo aan van: alleen dat? Die hebben we niet mevrouw (of meneer in jouw geval)...quote:
Ik heb een mobieltje waar je alleen mee kunt bellen en smsen! En geen Nokia 3210 ofzo, maar gewoon een SE met polyfone beltonen en een kleurenschermquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
toevallig recentelijk een nieuwe foon gehaald? Je wordt er helemaal gek van! als je zegt: hij moet kkunnen bellen en smsen, kijken ze je zo aan van: alleen dat? Die hebben we niet mevrouw (of meneer in jouw geval)...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hallo user die over een jaar terugleest, avatar even voor je toegevoegd.
peugeot 207 reclamequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]. Waar is dat van?
Autoreclame. Peugeot?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]. Waar is dat van?
rare PI- post-combiquote:
Sarcasme etc.quote:
Oh, Rejection is geen TV serie?quote:
Whehe, zou op zich niet zo'n slecht idee zijn. 'Make love, not war'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, ik dacht dat het een of andere zinloos-geweldreclame zou zijn.
Nee, het ging in dit geval echt om afgewezen worden enzoquote:
Ik had laatst al gevraagd of er een nieuwe ik kon komen. Dat mocht wel, en toen vroegen ze of ik iemand in gedachten had! Toen zei ik dus dat jij wel een goeie zou zijn, maar dat je waarschijnlijk geen crew wilde wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik wil best fouten eruit halen, maar ik denk niet dat ze me willen![]()
stel het maar voor hahaha
ohquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, het ging in dit geval echt om afgewezen worden enzo
een nieuwe jijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had laatst al gevraagd of er een nieuwe ik kon komen. Dat mocht wel, en toen vroegen ze of ik iemand in gedachten had! Toen zei ik dus dat jij wel een goeie zou zijn, maar dat je waarschijnlijk geen crew wilde worden!
Je bent niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:16 schreef sbientje het volgende:
normaal gaan de woord +reacties meestal over een liedje, artiest, of tv serie
vandaar dat ik ff confused was
Om 7uur al gedaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:17 schreef sbientje het volgende:
breng het nog maar eens ter sprake dan
Wij samenquote:maar ga je er zelf weer mee kappen dan, of wil je mij voor erbij?
31-01-1988quote:
Ja zeg, wie heeft hier wekenlang alle fouten uit die berichten gehaaldquote:
OUD! Oud zeg ik! Oud! OUD!!!!!! O-U-D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
OUD! Oud zeg ik! Oud! OUD!!!!!! O-U-D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
En uitgerekt!quote:
Ik wist wel dat Sven een kontneuker was.quote:
Leuk kapsel erbij?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef Cee het volgende:
Toen CDP z'n luiers vol zat te poepen, stond ik Whitney Houston te playbacken op de schoolfuif.![]()
Jij in je baby/kindertijd en nu! #2quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Een matje. En een grote paarse strik gemaakt van tule.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Een matje. En een grote paarse strik gemaakt van tule.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij in je baby/kindertijd en nu! #2.
Plaats maar een YouTube linkjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn geen foto's van deze heuglijke gebeurtenis gemaakt. Slechts video-opnames.![]()
Verdomme! Aan jullie heb ik ook niks! Niet eens mn andere forum helpen spammen, behalve Erik, CDP, Sbientje, Fir3 en SG!!!!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn geen foto's van deze heuglijke gebeurtenis gemaakt. Slechts video-opnames.![]()
Oja, ik zal dat lepeltopic weer eens opdiepen uit de donkere krochten van mn AT.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verdomme! Aan jullie heb ik ook niks! Niet eens mn andere forum helpen spammen, behalve Erik, CDP, Sbientje, Fir3 en SG!!!!!!
I love it hoe de RR altijd toch zo om mij kan gaan draaienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Én goeie tieten. Dat mogen we niet vergeten.
Ik wil ook wel om jou draaien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
I love it hoe de RR altijd toch zo om mij kan gaan draaien.
Jama hoe kan ik een fotoforum spammen als ik geen foto's van mezelf wil posten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verdomme! Aan jullie heb ik ook niks! Niet eens mn andere forum helpen spammen, behalve Erik, CDP, Sbientje, Fir3 en SG!!!!!!
Ik eerst.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja, ik zal dat lepeltopic weer eens opdiepen uit de donkere krochten van mn AT.
Mooi, ik kon toch niets verzinnen met een Lquote:
Een F dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi, ik kon toch niets verzinnen met een L.
Ben een beetje creatief geweestquote:
Daar heb ik al 3 foto's gepost andersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ja. Drunkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb ik al 3 foto's gepost anders!
ooo nou dan hoor ik het vanzelf, of niet...quote:
geil!quote:Wij samen.
hahaha... wie weetquote:En dan kicken we F3 eruit!
Dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:46 schreef BVO het volgende:
Zhenar was toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |