Sugar, ik had nog niet hierop gereageerd. Ik snap ook niet zo goed wat je bedoelt. Begrijp ik goed dat je het nu voor Maria (en Storm) wil doen? Dat zij de reden vormen om te vechten? Dat jij en S en de rest van de wereld erbij inschieten? Er niet (meer) toe doen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:59 schreef Sugar het volgende:
Het gaat. Gisteren was een heel erge rotdag met heel veel erge rotmomenten en gedachten. Maar ik ben er ook wel uit: het enige positieve dat ik nog ergens voel, wil ik besteden aan Storm en Maria. Dat voelt heel sterk zo. Dus heb ikzelf daaronder te lijden, heeft mijn huwelijk er heel erg onder te lijden en ook alle sociale contacten.
Ik denk steeds: als Maria het maar goed heeft. En daarbij staat Maria symbool voor beide kindjes. Als ik maar bij haar ben, als wij maar samen blijven. Ze voelt als een van de weinige mensen die ik echt vertrouw, waarbij ik echt mezelf ben. Die me er ook uit kan krijgen, door er te zijn gewoon.
Ik heb heel veel verdriet nu over alles. Maar dat is misschien ergens goed voor.
Lief dat je ernaar vraagt.![]()
Denk je dat het niet nodig is, of hoop je dat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:02 schreef Sugar het volgende:
Ik heb daarover niet serieus nagedacht, Rottdog. Zou dat ook echt niet willen en kunnen én ik denk niet dat dat nodig is. Eerlijk gezegd.
Lieve Sugar, ik hoop niet dat ik je kwets, maar ik denk dat jij niet kan zien of dat nodig is of niet. Er gaan bij mij allerlei alarmbellen klinken als ik jouw posts lees. Ik weet niet goed hoe ik in deze kwestie de dingen moet formuleren tegen jou, daarom had ik nog niet eerder wat gezegd, maar ik probeer het nu toch een keer. Ik vind bijvoorbeeld hoe je over Maria praat, dat zij jouw alles is, dat als zíj het maar goed heeft, eerlijk gezegd heel eng klinken. Gelukkig is zij nog maar klein, maar jouw welzijn ophangen aan haar welzijn is een heel zware last als je je er bewust van bent. En vergeet je ook niet dat je die twee prachtige kindjes gekregen hebt juíst omdat je zoveel van je man houdt/hield? Jullie liefde voor elkaar heeft er toch voor gezorgd dat jullie samen een kind wilden? Je bent naast moeder van Maria nog zo veel meer, lieverd! Ik wou dat ik wist hoe jij jezelf weer terug kunt vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:02 schreef Sugar het volgende:
Ik heb daarover niet serieus nagedacht, Rottdog. Zou dat ook echt niet willen en kunnen én ik denk niet dat dat nodig is. Eerlijk gezegd.
Struisvogelpolitiek... misschien hopen ze dat ze het idd op kunnen lossen met complimenten... Of het weg kunnen maken, want ik denk dat ze het moeilijk vonden hoe het een paar jaar geleden was. De bedoeling zal vast goed zijn, maar het is niet de manierquote:Op maandag 22 januari 2007 09:33 schreef Sugar het volgende:
En de mensen die dat zeggen, weten hoe het zit, maar willen dat niet zien ofzo? Of niet over het probleem praten, maar het gewoon zien als iets wat je oplost met complimenten over hoe ik nu ben. En ze zeggen er dan bij: als je maar niet weer zo doet als een paar jaar geleden. Terwijl ik daar nu natuurlijk weer helemaal in zit, alleen kom ik nu van een hoger gewicht. Minder snel zorgelijk dus, want niet te dun.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |