Het leuke van die vocals is dat je ze in kan voeren in googlequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:47 schreef Exterminator het volgende:
Showtek draaide op Qlimax een vet nr.
Met een leuke vocals namelijk:
This is what i love i can't stop loving. Get wasted at parties from nine to seven in the morning etc.....
De plaat wat ik bedoel is hier ook te beluisteren (stukje)
http://www.youtube.com/watch?v=s9gJkbpGkH8
Weet iemand artiest + titel???
Alvast bedankt
Frozen Flame van Jeckyll & Hydequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zoek dat nummer waar zo een clip met lego bij zit op tv
thx laf joequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Frozen Flame van Jeckyll & Hyde
Morgen weer een nieuwe dag - Is Ook Schitterendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hoi.. ik zoek dat nummer van de nieuwe staatsloterijreclame.. is dat van Is ook schitterend???
help me!!!
thx chat girl!!! is echt een super lekker nummertje!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag - Is Ook Schitterend
Omg....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:02 schreef UncleSam het volgende:
Ik zoek dat nr waarbij er gefloten word, en de clip is een soort van tekenfilm en de jongen in een auto die zit te fluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan Driver - Ring my balls?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:28 schreef Paikea het volgende:
Ik zoek een nummer (en sorry, maar ik kan het echt niet beter beschrijven!)
Het is een jumpstyle nummer en toen ik gister aan mijn danslerares vroeg hoe hij heette hoorde ik iets van ringing my bells oid..
Het is niet zo'n erg hard nummer, maar wel ontzettend energiegevend..
Haha, degene die hier op gaat zoeken, veel succes
Paul Weller - You Do Something to Me?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef W-A het volgende:
Ik zou het echt niet meer weten, is al een tijdje terug.
Kan ook zoiets zijn als: "I give it to you".
Maar iets in die trant.. dan zong 'ie telkens tussendoor.
Doe eens even hier in dit topic lezen of het vorige topic (paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zoek dat nummer dat zo nu en dan op tmf komt, het is een nummer met heel vervelend gefluit erin, blijft ontzettend in je kop hangende clip is in vector/tekenfilm achtig gemaakt. En ze spelen op een gitaar enzo
![]()
+2 vaagtaalgebruik![]()
-2 langer kijken dan neus....enzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe eens even hier in dit topic lezen of het vorige topic (paar posts hierboven), en als je het dan nog niet weet...
Doe maar -10 (gezien het zicht met je ogen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
-2 langer kijken dan neus....enzo![]()
Wel een mooi nummer, maar het was wat "rustiger".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Paul Weller - You Do Something to Me?
Niet waarschijnlijk, maar we komen er wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |