The Korgis - Everybody's got to learn sometimesquote:Op zondag 14 januari 2007 11:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
OK... Ik zoek: "I need your lovin' like the sunshine". Nou heb ik ff dat progie Tunatic gebruikt en die geeft als arties "marc et claude" aan. Als ik daarop ga zoeken en downen, dan krijg ik alleen maar een versie met een dikke beat eronder. Maar, als ik het mij goed herrinner had het origineel die beat niet, toch??
Voor Tunatic heb ik http://www.youtube.com/watch?v=QCR_CO1fOs4 gebruikt, zover ik weet is het begin hetzelfde...
Wat is nou de originele artiest? Of zit ik nou fout en heeft er altijd een beat onder gezeten?
thaaaaanx...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Korgis - Everybody's got to learn sometimes
Stretch 'n Vern - I'm Alivequote:Op zondag 14 januari 2007 15:15 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek zo'n 90s nummer![]()
er komt zo in voor :
i'm alive, the man with the second face and i'm ready to rock the space
weet iemand welk nummer dit is??![]()
Summer & Slash - Verano de amor?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:07 schreef Krizzle19 het volgende:
Hoe heet dat liedje van TMF Summerbase? (zo heet dat programma toch)![]()
Haha, ik had hem net gevonden, maar toch bedanktquote:
Manyou - Drifting Awayquote:
Nine Inch Nails - the hand that feedsquote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef angel008 het volgende:
heb weer een nieuwe heel slecht te horen maar klinkt wel goed (afgezien van het gerommel)
http://videos.streetfire.(...)389-98ab0016de1a.htm
vorige was ook goed![]()
Supafly Inc -- Moving Too Fastquote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef lovegrrl het volgende:
Ik zoek een liedje dat steeds bij MTV voorbij komt maar ik vergeet steeds de titel op te schrijven
in de clip is het heel zonnig en er staat een man in beeld met Rasta haar in een staartje.. hij rijd op een scooter, het is een remake van een ouder nummer
kan niet op de titel komen dus Help!
eb hem al : 2 Eivissa - Oh La La Laquote:Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een 90s nummer:
ohh lalala lala ohh lalala , there is a ... bumpin in my head , into my life , into my dream. i see the people jumpin' in the street and everybody dancin... and everybody just dancin, and everybody just dancin... ohho olaa ohoo olaa
enzo
wie?:D:D
Herb Albert - Tijuana Taxiquote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef dennisdotcom het volgende:
Hoe heet dit nummer?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=515
Dit nummer werd vorig jaar ook gespeeld door De Polderjongens op een sporttoernooi. Ik kan hun eventueel ook nog e-mailen, maar dacht laat ik het eerst hier eens proberen.
Je bent fantastisch!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef Gambolputty het volgende:
Herb Albert - Tijuana Taxi
U2 - With or without youquote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het een nummer van U2 is.
Werd ook bij Friends gespeeld bij aflevering "The one with the list..." Waarin Rachel en Ross voor het eerst ruzie hebben nadat ze eindelijk wat voor elkaar kregen.
Het nummer heeft geloof ik een zinnetje: "I can see the ..... in your eyes..." of "And I wait.... " of zo iets.
Wie helpt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |