F*ck ja, die zoek ik ook nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Roltrapfee het volgende:
Hee, weet iemand hoe dat nummer heet met die clip, waarin een of andere overvaller achterna wordt gezeten door de politie, en ze hebben allemaal zo'n autootje aan zich hangen (dus zodat het lijkt alsof ze in een auto zitten), zo'n decorstuk-autootje, en aan het eind verongelukken de politieauto's. En daarna komt er ook nog een vrouw bij, met geheel eigen decorstuk-autootje, en dan worden zij en de overvaller verliefd. Iemand een idee waar ik heb over heb?
C-Mon & Kypski - Bumpy roadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
F*ck ja, die zoek ik ook nogIk weet precies welke clip je bedoeld. Zo'n (volgens mij) kale gast in een kartonnen auto die dan aan hem hangt zegmaar. Ik heb ook al geen idee
![]()
Inderdaad grappig gemaakt..Dutch productionquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Roltrapfee het volgende:
Jaaaaajajaja diebedankt!! Zo'n leuk nummer en lollige clip!
*Zie post hierbovenquote:
Die smileyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:54 schreef donroyco het volgende:
Haha..niks te danken hoor Roltrapfee & Xbox_360
Junior Senior - Move your feetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:11 schreef Hellrazor het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar terug , het is een soort disco achtig nummer , de clip ervan was een soort 2d pixel animaties , iemand misschien een idee![]()
Geen dankquote:
DJ Coone - The Returnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef tijnzz het volgende:
Welk liedje draaien ze in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=hUp-kUUE0E0&mode=related&search=
Greetz
DJ Coone - The Returnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef tijnzz het volgende:
Welk liedje draaien ze in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=hUp-kUUE0E0&mode=related&search=
Greetz
Gheghe...quote:
Nomads- Yakalelo ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:55 schreef Der_Onkel het volgende:
Help, ik zoek een nummer waarvan de clip zich afspeelde in de woestijn, en er werd ook in gefloten. Het enige wat ik me kan herinneren van de naam van het nummer was dat het een aparte naam had, ongeveer 2/3 jaar geleden kwam ie uit ofzo.
Sorry beetje vage omschrijving maar meer weet ik er niet meer van, behalve dat het deuntje heel lang in je hoofd blijft zitten
google is je vriendquote:Op zondag 14 januari 2007 02:31 schreef LennyKravitz het volgende:
Iemand die weet wat het origineel is... dit is nl. een cover:
Party
Guano Apes - Open your eyesquote:Op zondag 14 januari 2007 11:10 schreef angel008 het volgende:
wie o wie weet hoe dit nummer heet in dit deze clip ?
http://videos.streetfire.(...)6fe-98b300a73f79.htm
heb hem ooit gehad maar komt me niet meer bekend voor
Niet gezien maar dat zal The Fratellis - Chelsea Dagger wel weer zijn voor de 800miljoenste keer.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef PAA-053 het volgende:
Dat tudududududum-deuntje dat Claudia de Breij zong toen ze aankwam bij het Glazen Huis, en te horen is onder dat filmpje van De Wedstrijden op Talpa/Tien van de afgelopen seizoenshelft?
Ja sorry maar dat kan ik ook niet ruiken. Hij is wel goedquote:Op zondag 14 januari 2007 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Niet gezien maar dat zal The Fratellis - Chelsea Dagger wel weer zijn voor de 800miljoenste keer.
Nee maar je kan wel even het topic doorscannen..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat kan ik ook niet ruiken. Hij is wel goedDank
dussquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef jerver73 het volgende:
och jee.. daar gaan we weer ..
voor alle duh duh du duh duh duh duh duhss en la la la la la s van de 3 fm serious request toestand..
the fratellis - chelsea dagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |