KT Tunstall - Suddenly I See denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek een nummer, geen idee wat het is, maar ik ken de clip nog wel (aant einde kwam niet naam/artiest) in de clip zie je gewoon een bandje staan met ik meen allemaal mannen en een zangeres. op een gegeven moment komt er een soort spiegelbeeld van deze zangeres en die zie je dan een 2e stem zingen. Ik hoop dat iemand het kan vertellen ondanks ik weinig info heb.
Supér!!! Bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
KT Tunstall - Suddenly I See denk ik.
Global Deejays - The Sound of San Francisco?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hoe heet dat liedje, volgens mij vrij nieuw, beetje dance, met "Going to San Francisco" erin?
Global Deejays - Sound of San Franciscoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Hoe heet dat liedje, volgens mij vrij nieuw, beetje dance, met "Going to San Francisco" erin?
Origineel is trouwens van The Dubliners, niet van de Dropkick Murphys.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:19 schreef CingKorn het volgende:
het is idd op de melody van The Wild rovers, nu het carnavals liedje nog, bedankt
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't goquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef Adsum het volgende:
Ik zoek de 'artiesten' achter het nummer 'Don't go', met die dikke negerin erin en die player in z'n witte pak.
Thnx!
Hier de videoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:19 schreef Adsum het volgende:
Mille Grazie!
Dank uquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:39 schreef donroyco het volgende:
2: Jaymen - Ooh La Lishious
F*ck ja, die zoek ik ook nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Roltrapfee het volgende:
Hee, weet iemand hoe dat nummer heet met die clip, waarin een of andere overvaller achterna wordt gezeten door de politie, en ze hebben allemaal zo'n autootje aan zich hangen (dus zodat het lijkt alsof ze in een auto zitten), zo'n decorstuk-autootje, en aan het eind verongelukken de politieauto's. En daarna komt er ook nog een vrouw bij, met geheel eigen decorstuk-autootje, en dan worden zij en de overvaller verliefd. Iemand een idee waar ik heb over heb?
C-Mon & Kypski - Bumpy roadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
F*ck ja, die zoek ik ook nogIk weet precies welke clip je bedoeld. Zo'n (volgens mij) kale gast in een kartonnen auto die dan aan hem hangt zegmaar. Ik heb ook al geen idee
![]()
Inderdaad grappig gemaakt..Dutch productionquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Roltrapfee het volgende:
Jaaaaajajaja diebedankt!! Zo'n leuk nummer en lollige clip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |