DJ Tiësto -- Flight 643quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:03 schreef assie het volgende:
Hoorde vandaag een lekker dance nummer op 538. Iets in de titel met "Flight ...." en dan 3 cijfers (506 ofzo). Ben al beetje aan rond zoeken maar die cijfers maken het lastig.
Yves LaRock - Zookey (lift your leg up)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef poolvos het volgende:
Weet iemand hoet het dancenummertje heette wat bij deal or no deal gedraaid werd toen de kandidaat de eerste 6 dozen moest openmaken?
Op deze site zal je hem vinden:quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef Gitanki het volgende:
Ik hoorde op eurosport (WATTS) laatst een soort Bootleg van Justin Timberlake - Sexy back en 2 Unlimited - Twilight zone
Hoe heet deze mash up?
Disturbed - Land of Confusion misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef benenjerryijs het volgende:
ik zoek een nummer wat door Phil Collins gezonden wordt en wat nu regelmatig op Radio538 te horen is!
Goede Plaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Disturbed - Land of Confusion misschien
Kan iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Goede Plaat![]()
Of 1 van die dance-remixes met samples van Phil
dat was oa: Supafly Inc - Moving to Fast geloof ik......
op 538? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Nee die is het niet, phil collins zingt het echt niet een andere artiestquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
en hoe heet het nummer uit het liedje dan? heb btw nu genoeg negernummersquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:18 schreef jerver73 het volgende:
Doe es gewoon lekker snel ff 50 ct, busta rhymes, 2 pac, eminem , D12, xzibit, snoop dog, enzo zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |