Repo-Time!!Dit is de reportage van NrSiX over 1 van zijn meest verschrikkelijke dagen in zijn stageperiode.
De dag begon alweer niet chill, #6 zit vandaag weer alleen op kantoor omdat de andere computers allemaal bezet zijn op de dinsdag ivm een collega die maar 2 dagen in de week werkt en dan mijn pc inpikt.
Gisteren hoorde ik dat er nog een leuk klusje wachtte op mij wat voor het eind v/d week klaar moest zijn (jawel we gingen brieven versturen), ter illustratie de enveloppe's waar ze ingingen:
de lijnen erbij denken, het hok was te licht voor de brakke telefoon camera, maar het zijn er ongeveer 650
1tje met lijntjes!! Pwnd EINZ! Aangezien ik na 2 week afwezigheid in 2 uur klaar was met alle andere dingen dacht ik boeiend ik ga ipv fokken wel lekker dit doen.
Eerst alle extra formulieren die bij brieven naar medewerkers gingen bijgevoegd (dit was klaar na ongeveer 1 uur aangezien ik de rest gisteren al had gedaan).
Hierna bezig met alle formulieren in enveloppe’s
proppen plaatsen ( vol liefde
![]()
).
Na eindelijk klaar te zijn met deze meuk mochten alle floppy’s dicht.. alleen wat bleek!! Ik had me wat gevonden omfg+bbq+nasisambal er zaten jawel hoor! geen strips op de plakrandjes dus alles moest met het alom bekende speeksel, nou ben ik niet gek om circa 650 enveloppe’s te gaan dicht
slijmen likken maar ik pakte een handdoek:
hij was alleen wel rood ipv witDaarna pakte ik een lege fles gevuld met water (ja tot het randje!!). en maakte de handdoek nat
![]()
waarna de handdoek soaping wet
![]()
over de plakrand gleed. Daarna werden alle floppy’s
netjes dichtgeslagen en nog even goed
aangestampt aangedrukt.
Toen dit eindelijk klaar was hadden we de....
![]()
POSTZEGELS INDEED!!
Waarna het zo ging:
...
Vet truukje he!! Dr zit gewoon in 1 keer een postzegel op joh! Nee echt #6?? Jjjjupp!Dus ik ging van plakken plakken plakken waardoor de stapel er soms niet echt net uit zag.. ter illustratie:
![]()
Maar dat kan ook niet anders op een brakke stoel met je brakke kop in je 1tje op kantoor
![]()
Uiteindelijk lieve kijkbuiskindertjes… kwam de redding..
De postzegels waren op!! Maarliefst 2,5 doosjes!!Dus wat doen we morgen!!!! De rest afmaken
![]()
!! ..ow kut das niet leuk :’(
Bedankt voor je tijd/geduld om alle shit te lezen, tot morgen
![]()
Ciaooo
Zo niet.. dan toch!