Ja, doe je bestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
iemand nog goede tips voor eindverslag of eindpresentatie ofzoo....
begrijpbaar, tot morgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:24 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
ga naar huis..
Hou die 6 minuten niet meer vol...
Tot morge
Kijk, dat is nou eens een mooi vooruitzicht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
Nog 30 minuten.. en dan lekker in de file staan
Op zich is het niet zo'n ramp.. Ik ben er ondertussen wel aangewend.. Beetje meeblerren met de radio.. of cd..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:54 schreef HansU het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou eens een mooi vooruitzicht.
Ik ga m'n pc-tje maar eens uit zetten.
Tot morgen
ja stage lopen 4 dagen in de week, en een dag in de week colleges erbijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:25 schreef HansU het volgende:
[..]
Tussen nu en mei moet je alleen nog die verslagjes maken en een paar tentamens te doen?
Of moet je ook nog stage lopen of colleges volgen
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:48 schreef T1andonly het volgende:
Wat voor opleiding doe je HBO post sorteren?
Dit is mijn 2ejaars stage. Volgend jaar 5 maanden openbaar bestuurquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef NrSiX het volgende:
rofl renenog iemand die een ongelooflijk onmogelijk-maar-toch-echte teringdag heeft gehad
EINZ! nu ben ik weer vrolijk
-edit-
LOL die opleiding doe ik ook![]()
dat is best wel breed en veel anders dan bij onsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:18 schreef Renesite het volgende:
1e jaar is het heel breed: Openbaar bestuur, Zakelijke dienstverlening, Sociale zekerheid en Personeelswerk, je krijg alles.
2e jaar 1e deel: Hetzelfde
2e jaar 2e deel: 7 weken stage, na de stage uitstroomrichting bekeken qua lessen
3e jaar bij Sociale Zekerheid: 10 maanden stage, dito voor Personeelswerk.
3e jaar bij Openbaar bestuur: 1e half jaar les, 2e half jaar stage, dito voor Zakelijke dienstverlening.
Nopequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat is best wel breed en veel anders dan bij ons1e halfjaar was bv gelijk aan alle andere "administratieve" opleidingen, daarna kreeg je pas recht / personeelswerk etc.. krijg je aan het eind v/d opleiding ook 2 diploma's? Sociaal Juridisch Medewerker en Medewerker Personeelswerk?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef NrSiX het volgende:
Repo-Time!!
Dit is de reportage van NrSiX over 1 van zijn meest verschrikkelijke dagen in zijn stageperiode.
Ook goedemorgen allemaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:25 schreef Goover het volgende:
een mailing van 1500 brieven bij mijn vakantiebaantje. Maar dat deden we met zijn 4 of 5en
het is in elk geval een morgen, alleen mischien geen goede voor jouw danquote:
ik zou terug me bed in kruipen als ik nu thuis zou zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:45 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
het is in elk geval een morgen, alleen mischien geen goede voor jouw dan
Nee, ik wil naar stage toequote:Op woensdag 10 januari 2007 08:47 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zou terug me bed in kruipen als ik nu thuis zou zijn![]()
Da's waar. Maar ik heb altijd nog een motor die ik kan pakken... maar daar heb ik nu al geen zin meer in eigenlijk. De dag is nu al verziekt en het waait hard.quote:
dat spreekt elke ochtend voor zichquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:47 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zou terug me bed in kruipen als ik nu thuis zou zijn![]()
goedemorgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:53 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
ben ook weer present
Auto rijles, om 4 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:58 schreef Zosk het volgende:
maar vanaf volgende week ga ik 2 weken lang lessen, elke ochtend 4 uur![]()
Da's wel lang. Maar als je het eenmaal doorhebt is het super gaaf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:12 schreef Zosk het volgende:
nee, elke ochtend 4 uur achter elkaar. 8:30 - 12:30![]()
snelcursus, moet binnen 3 weken gebeurt zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Da's wel lang. Maar als je het eenmaal doorhebt is het super gaaf.
En dan meldt er zich een extra wegpiraat in de file.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
snelcursus, moet binnen 3 weken gebeurt zijn![]()
let is ff een beetje op de spelling aubquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:15 schreef Norro-tje het volgende:
moetje niet zakken he, maar we hopen dat je het haald
sorry maar t, d of dt blijft moeilijk voor een dislectquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:17 schreef HansU het volgende:
[..]
let is ff een beetje op de spelling aub
oja, da's waar je was dislectisch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
sorry maar t, d of dt blijft moeilijk voor een dislect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |