Nee. Dan vraag ik zo'n jongen: "Ik ben blij dat je moeder hier niet is. Die zou niet trots op je zijn."quote:Op maandag 22 januari 2007 03:22 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Als een Kind tegen jou zegt "smerige kanker snol hoop dat je verkracht word met je hoerenkop"
Dan ben jij iemand die de knul even knuffelt he?
Tssss, als ik dat in Den Haag zou zeggen, wordt mijn moeder voor k.....hoer uitgemaakt die "'s lekker door het stoere ventje genomen wordt". De laatste keer toen dat tegen mij werd gezegd, ben ik op zo'n ventje afgestapt en heb hem poeslief gevraagd: "Sorry, ik verstond niet wat je zei, zou je dat nog 1 x willen herhalen?"quote:Op maandag 22 januari 2007 08:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Dan vraag ik zo'n jongen: "Ik ben blij dat je moeder hier niet is. Die zou niet trots op je zijn."
Altijd voldoende.
Ik heb dit op de Haagse tram vaak genoeg gedaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:26 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Tssss, als ik dat in Den Haag zou zeggen, wordt mijn moeder voor k.....hoer uitgemaakt
Wat heb je het ventje nu eigenlijk geleerd? Juist, dat hij ook 100 kilo moet worden om "gelijk" te krijgen.quote:die "'s lekker door het stoere ventje genomen wordt". De laatste keer toen dat tegen mij werd gezegd, ben ik op zo'n ventje afgestapt en heb hem alleen poeslief gevraagd: "Sorry, ik verstond niet wat je zei, zou je dat nog 1 x willen herhalen? Gek genoeg kwam er geen zinnig woord meer uit zijn strot.![]()
Ik heb hem geleerd dat zijn grote bek uiteindelijk 's heel verkeerd zou kunnen aflopen. Geloof mij, ik heb in mijn leven nog nooit iemand echt pijn gedaan (Nou ja, 1 x heb ik 2 gozers het ziekenhuis in geslagen die mij op straat wilden beroven ... getuigen hadden dit gezien dus justitie had deze zaak vrij snel afgehandeld), ik hoef die ettertjes maar even aan te kijken en ze schijten 7 kleuren. Ik heb gewoon geleerd mij nooit te laten intimideren door tuig, in alle andere omstandigheden ben ik gewoon een vrij prettig, sociaal mens.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb dit op de Haagse tram vaak genoeg gedaan.
[..]
Wat heb je het ventje nu eigenlijk geleerd? Juist, dat hij ook 100 kilo moet worden om "gelijk" te krijgen.
Goed. ik zal je geloven.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:34 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Ik heb hem geleerd dat zijn grote bek uiteindelijk 's heel verkeerd zou kunnen aflopen. Geloof mij, ik heb in mijn leven nog nooit iemand echt pijn gedaan (Nou ja, 1 x heb ik 2 gozers het ziekenhuis in geslagen die mij op straat wilden beroven ... getuigen hadden dit gezien dus justitie had deze zaak vrij snel afgehandeld), ik hoef die ettertjes maar even aan te kijken en ze schijten 7 kleuren. Ik heb gewoon geleerd mij nooit te laten intimideren door tuig, in alle andere omstandigheden ben ik gewoon een vrij prettig, sociaal mens.![]()
Ik geloof je meteen hoor.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed. ik zal je geloven.![]()
Maar dat zoort acties werkt bij mij niet. Het gemiddelde veertienjarige lefgozertje is echt wel sterker dan ik. Toch vind ik dat ik er iets van moet zeggen als het misgaat, en ik probeer ze mee te geven waaróm ze zo niet moeten doenen. Meestal werkt de herinnering aan moeders vrij goed.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef Daniel.J het volgende:
Daarom hebben we meer mensen als haaglander nodig zodat reltuig weet dat ze lager staan dan volwassenen.
...tot ze zelf volwassen zijn en dan mogen gaan rammen?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef Daniel.J het volgende:
Daarom hebben we meer mensen als haaglander nodig zodat reltuig weet dat ze lager staan dan volwassenen.
Tot ze beseffen dat ze met een grote bek uiteindelijk aan het kortste eind trekken omdat steeds meer burgers hun gedrag gewoonweg niet meer pikken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
...tot ze zelf volwassen zijn en dan mogen gaan rammen?
Toch heel jammer voor die vriend van jou als hij hem had aangeklaagd, klinkt namelijk als mishandeling/poging tot doodslag, is dat het nou wel waard?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Tot ze beseffen dat ze met een grote bek uiteindelijk aan het kortste eind trekken omdat steeds meer burgers hun gedrag gewoonweg niet meer pikken.
Een vriend van mij is wat dat betreft veel minder zachtzinnig dan ik. Picture this, maart/april 2006 alweer in een Haagse tram was een klein brutaal tyfuskereltje met zijn vriendje bezig passagiers lastig te vallen. Mijn vriend wachtte tot het ergste tyfuskereltje met z'n rug naar hem toe stond en trok hem dan in één keer aan zijn haar naar achteren, legde zijn knie op het strottehoofd van het tyfuskereltje totdat hij blauw aanliep. Toen vroeg-ie of hij vandaag al naar de hel wilde en ik hoorde iets van grouwoeoheee .... Hij liet zijn gewicht nog iets meer overhellen en vraagt het nogmaals. Toen er een natte plek in zijn kruis ontstond liet hij los en begint hij te hoesten. Mijn vriend riep; "en nu oprotten lul" en terwijl hij wil opstaan gaf hij hem een enorme trap in zijn lever ... terwijl-ie je verbaasd doet en vraagt; "Ben je nou nog niet weg"?
Succes gegarandeerd in Den Haag.
Zegt de man die wel iets ziet in een Maoistisch strafsysteem.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef buachaille het volgende:
Een jongere zonder empatisch vermogen & normen: Turkse schrijver Hrant Dink doodgeschoten in Istanbul # 2 Super7Fighter die een jongen van 16 een held noemt en een lintje wil geven omdat hij iemand vermoord heeft.
Of ze beginnen met: Mijn moeder? Mijn moeder? Wou jij wat zeggen over mijn moeder?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Dan vraag ik zo'n jongen: "Ik ben blij dat je moeder hier niet is. Die zou niet trots op je zijn."
Altijd voldoende.
Daarom ben ik altijd in eerste instantie 'aardig' voor ettertjes. Ik heb geen zin in gedonder. Alleen als het niet anders kan .....quote:Op maandag 22 januari 2007 15:02 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Toch heel jammer voor die vriend van jou als hij hem had aangeklaagd, klinkt namelijk als mishandeling/poging tot doodslag, is dat het nou wel waard?
Die kans zit er ook altijd in. Daarom observeer ik eerst een tijdje zo'n ettertje alvorens te handelen. Maar soms krijg je de tijd niet en deel ik meteen een dreun uit.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Of ze beginnen met: Mijn moeder? Mijn moeder? Wou jij wat zeggen over mijn moeder?
En heb je meteen een mes tussen je ribben.
Nooit last van gehad.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Of ze beginnen met: Mijn moeder? Mijn moeder? Wou jij wat zeggen over mijn moeder?
En heb je meteen een mes tussen je ribben.
Ik ben niet naief - ik heb de ventjes jarenlang bijles gegeven.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:25 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Dan heb je tot nu toe geluk gehad met al je linkse naïviteit.
Ventjes die bijles volgen, zijn geen erge tyfuskereltjes. Tyfuskereltjes zijn iha gesjeesde VMBO'ertjes die nergens zin in hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben niet naief - ik heb de ventjes jarenlang bijles gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |