Toen ik vorige week bij de gyn was, vroeg hij ook hoe lang ik ben en wat mijn gewicht is. Ik weet dat ik te zwaar ben (10 kilo) en zei dat ook tegen hem. Hij zei dat dat niet uitmaakt voor de vruchtbaarheid, maar wel dat je cyclus regelmatiger kan zijn wanneer je een gezond gewicht hebt.. dat wist ik overigens zelf ook al wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:24 schreef Rottdog het volgende:
Vandaag gebeld over de uitslag, alle waardes waren goed dus we gaan naar de volgende halte de gyn.
Mijn verwijsbrief ligt klaar morgen dus ophalen en een afspraak maken![]()
Vandaag ook maar een weegschaal aangeschaft om te kijken of ik toch een gevecht aan kan gaan met de beruchte kilo's. Zit alleen een beetje met mijn medicatie gebruik in de maag toch een gedeelte extra gewicht gekregen van de seroxat. Het sporten doe ik nu al een week of 10 dus de beweging is er nu de rest nog op zijn plekje vallen.
nee, hoor! Je trapt mij niet op m'n tenen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef Ticootje het volgende:
Het valt me wel op dat veel die hier posten wat zwarig zijn. Of trap ik nu mensen op de tenen??
Ik had net de volgende pagina gemistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:38 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb het accoord van de verzekering binnen, joehoe! Nu alleen nog langs die stomme apotheker, maar je kunt het maar beter gehad hebben.![]()
Maar 10 kilo zal echt niet heel veel uitmaken hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:34 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Toen ik vorige week bij de gyn was, vroeg hij ook hoe lang ik ben en wat mijn gewicht is. Ik weet dat ik te zwaar ben (10 kilo) en zei dat ook tegen hem. Hij zei dat dat niet uitmaakt voor de vruchtbaarheid, maar wel dat je cyclus regelmatiger kan zijn wanneer je een gezond gewicht hebt.. dat wist ik overigens zelf ook al wel.
Maar dan nog... er zijn ook plenty veel en veel te zware vrouwen die wel gewoon zwanger raken.quote:Wel zei hij dat vruchtbaarheid een risico loopt, wanneer je 30 kilo (of meer) te zwaar weegt. En dat wist ik dan weer niet.
Nou ja, rust... rust...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:30 schreef NieTTus het volgende:
BE, hoest met jullie? Geeft het nog wat rust, nu jullie het zelf nog even proberen?![]()
Nee, zonder dollen, het geeft idd wel rust.quote:
Zwanger worden en mijn bloeddruk binnen de perken houden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:30 schreef NieTTus het volgende:
Mariposa, dank je!Hoe staat het nu bij jullie? Wat zijn de volgende stappen?
Het kan me niet snel genoeg gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:30 schreef Mariposa het volgende:
Ticootje, zo dat gaat snel. Alvast even wat jompels
dank je...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef Mariposa het volgende:
Hee José, wat goed dat de tweede test betere resultaten had. Ik kan me ook wel ergens voorstellen dat je daardoor je beter gaat voelen. Nu wordt er ten minste wat gedaan en hoef je niet te balen.
Sterkte met de operatie en het hersteltraject van je moeder, dat zal ook niet meevallen.
Fajaquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nou we gaan nu dus de mmm in, manlief mag vrijdagochtend zijn sperma langs brengen. Ik moet op dag 3 van mijn volgende cyclus bloed laten prikken, dag 12 voor een echo (folikelmeting) en daarna samenlevingstest, paar dagen later weer bloed prikken en 2 weken daarna de uitslag bij de gyn en evt behandeling.
En pas weer zwanger was... ook al was het helaas van korte duur!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Faja![]()
Even slikken zeg... tsjonge, dat verwacht je toch niet nadat je al eens zonder problemen zwanger bent geraakt.
Klopt, maar ook dat was na heel lang proberen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:43 schreef Kleintje het volgende:
En pas weer zwanger was... ook al was het helaas van korte duur!
Faja over dat leeftijd gebeuren, ik ben (pas) 22. Dus ik krijg ook genoeg commentaar van de verpleging. Wel lief commentaar hoor, een van de verpleging heeft een dochter die is net zo oud als dat ik ben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
-groot verhaal-
Thanxquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef nebelung het volgende:
http://www.de-san.nl/publicaties/memoboek/
Handig linkje hiervoor Rottdog
FSH is het Follikel Stimulerend Hormoon! FSH stimuleert bij de vrouw de ontwikkeling van follikels in de eierstokken. FSH komt uit de hypofyse, onderaan de hersenen, bijna in de nek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef Leah het volgende:
Fsh is je schildklier, GLUC is je suiker. LH is je eisprong hormoon als ik me niet vergis. Maar! Ik roep maar wat van wat ik me herinner hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |