abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:28:36 #101
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45244256
Lishe en Xtracer gefeliciteerd.
nog zo'n mooi meisje/jongentje met mooie blauwe ogen
wat een verrassing zeg, had je niks in de gaten?
pi_45245111
Nou mijn lief heeft het zh gebeld. En het verhaal is daar dus al bekent dat de verzekeringen moeilijk doen bij overstappers. Morgen alle papieren meenemen, zij gaan het verder regelen.

pfff, dat scheelt een stuk zeg!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:39:10 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45251293
Dat scheelt idd Ticootje!

Ik moet volgende maand en in maart op reis voor mijn werk en zit te checken of dat wel een beetje uit komt qua vruchtbare periode!
Die trip in maart is gelukkig maar 1 nacht, maar volgende maand is het 3 dagen ongeveer. Hmmm, maar eens even goed kijken hoe dat uit komt.
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:36:29 #104
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45260135
Hier goed nieuws!!! We zijn geweest en ons emmy is goed ontdooit!
Een mooie 8-cellig emmy.. Echt goed van kwaliteit zei de arts.
Is nou moioi warmpjes bij mama... nou maar hopen dat die daar de volle negen maanden blijft.
1 februari mag ik testen... Ben reuze blij en opgelucht..
Positive thinking, my way of thinking!
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:06:44 #105
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45261325
Ow Annemiek wat spannend weer zeg. Hopelijk is het nu een keertje raak!! 1 februari belangrijke dag.
Make love, not war ☮
pi_45261357
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:15 schreef phileine het volgende:
Goh, een jaar alweer, ik weet nog wel dat je kwam melden dat jullie ervoor gingen. Wat zijn er toch verdorie veel te veel mensen die die gang naar de gynaecoloog moeten maken. Veel sterkte voor iedereen hier.
Volgens heb ik hier nooit verteld dat we ervoor gingen. Ik wilde, net als BE, onverwacht met het goede nieuws komen. Niet gelukt dus.

Wat fijn, Ticootje, dat het ziekenhuis het zo kordaat aanpakt, een hele opluchting!

Annemiek, ik ga heel hard duimen voor jullie Emmy!
pi_45261922
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef sombie het volgende:

[..]

Dit maakt dat ik iets minder opzie tegen ons bezoek aan de gyneacoloog. Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten maar door jouw verhaal krijg ik toch een beetje een idee.

Enne... als je eisprong nog moet komen, is er deze maand toch ook nog een kans?
Haha, ja we hebben al een poging gewaagd om die kans te benutten... je weet maar nooit...

Ik ben blij dat ik je dat gevoel een beetje heb kunnen geven. Ik hoop dat het jullie ook mee gaat vallen als jullie eenmaal naar de gyn gaan. Ik zag er ook wel tegenop... niet zozeer tegen het gaan, maar tegen wat we allemaal te horen zouden krijgen.

Het is me 200% meegevallen, ook de onderzoekjes die ze hebben gedaan.

Ik hoop dat voor jullie straks hetzelfde geldt!!

Owwwww Annemiek wat spannend weer!! Ik hoop ook voor jullie dat het deze keer goed uitpakt! Dat zou een goed begin van het nieuwe jaar zijn...!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:01:17 #108
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45268212
Voor mij was het niet echt de spanning om het de dokter te vertellen maar de spanning om hardop te zeggen dat mijn lichaam faalt in iets wat ik dolgraag wil.
pi_45268517
Ik was (en ben) bang dat mensen zullen vinden dat ik te ongeduldig ben, echt zo'n kind van deze tijd: ik wil, ik wil, ik wil en wel nu. Dat wil ik natuurlijk ook wel maar ik realiseer me echt wel dat het een tijdje kan duren. Ik ben gewoon zo bang dat als ik te lang wacht, dat ik echt te laat ben of zo.

Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal nog niet in dit topic thuishoren. Dat 'verdien' ik nog niet voor mijn gevoel. (Een beetje raar uitgedrukt maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.) Daarvoor heb ik nog niet lang genoeg gewacht, nog niet genoeg 'doorstaan'. Maar het voelt ook niet goed om in Wachten op het tweede streepje te posten. Ik weet niet goed waarom.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:20:05 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45269001
Dat herken ik wel hoor sombie. Ik voel me nog niet helemaal hier omdat we nog niet medisch aan het sleutelen zijn, maar toch voel ik me wel 'als het niet zo gemakkelijk gaat'.

Ik ben blij dat we naar de ha geweest zijn, maar ook heel blij dat we het de komende maandjes nog even houden bij deze kleine onderzoekjes en dat we het samen nog eens hele hard gaan proberen. Als het dan nog niet gelukt is, dan gaan we dan wel stappen ondernemen.

Annemiek, spannend!
pi_45276412
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef sombie het volgende:
Volgens heb ik hier nooit verteld dat we ervoor gingen.
ik dacht al! maar phileines geheugen faalt dus ook wel eens. wel erg jammer dat je verrassingsplan niet door is gegaan. succes!

annemiek (en martijn): spannend, en wat fijn dat het embryootje zo goed ontdooid is! gek idee he, maar je hebt wel een mooi verhaal later als je kind vraagt waar hij/zij vandaan komt. 'uit de diepvries!' ik duim met jullie mee. dit moet jullie ronde worden!
pi_45276626
Annemiek wat een vreslijk goed nieuws!!

Wij hadden wel 6 emmy's nodig om 1 goede ontdooiing te krijgen. Wat ben ik blij voor jullie!

Vandaag gaan we weer naar de gyn, dan krijgen we te horen of we deze maand door mogen. 2 spuiten zitten er alweer in voor deze poging.
Ik voel me echt zo'n junk. Maar gelukkig gaat het prikken erg goed hier, ik heb al geoefend he
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 11:17:08 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45278542
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef bixister het volgende:

[..]
annemiek (en martijn): spannend, en wat fijn dat het embryootje zo goed ontdooid is! gek idee he, maar je hebt wel een mooi verhaal later als je kind vraagt waar hij/zij vandaan komt. 'uit de diepvries!' ik duim met jullie mee. dit moet jullie ronde worden!
Vrienden van ons hebben zelfs twee dieprvrieskindjes uit dezelfde "oogst" terwijl ze 2 jaar in leeftijd verschillen Annemiek wat een heerlijk nieuws dat jullie eskimootje zo goed is ontdooid. Nu moet ie de komende maanden blijven plakken hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45278936
Slaapmeis, jij bent al bijna uitgerekend zag ik!! Eind vand e maand he? Wat spannend! Weet je al wat het wordt?
pi_45286430
sombie, dan herinner ik me waarschijnlijk dat je je in het rammeltopic kwam melden, of in ieder geval ergens meldde dat je rammelde. In ieder geval weet ik nog dat ik dacht "ja, dat zou nou een enorm goede en leuke moeder zijn."
Ik geloof dat niemand een plaatsje in dit topic wil verdienen. Zorg maar dat je je er niet thuis hoeft te gaan voelen.

Ticootje, alweer aan het spuiten. Waar halen jullie toch steeds weer de energie vandaan om toch maar weer verder te gaan met de volgende poging? Loodzwaar lijkt het me.
mooi he, alles
pi_45286735
Sombie en BE..: ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Ik had ook zoiets van "wachten op het tweede streepje", daar hoor ik niet meer thuis, omdat ik weet dat er wel iets aan de hand is. Ik vond al een tijdje dat ik mezelf voor de gek hield in dat forum...ook al wilde ik dat tweede streepje maar wat graag (wie niet?!)...

Maar ik had eerst ook zoiets over dit topic 'als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat" van 'maar hoor ik hier wel thuis dan?'. Ik las zoveel verhalen van meiden die al zoveel stappen verder zijn en die al lange(re) tijd bij de gyn bezig zijn... en ik was vergeleken met hen 'pas' een jaar bezig en was nog niet bij de gyn geweest of 'medisch aan het sleutelen', zoals BE dat zo mooi noemt.

Feit is wel dat jullie en ik langer dan een jaar ongewenst kinderloos zijn en daarbij hoort wel weer 'als het niet zo gemakkelijk gaat'. Dus vind ik dat we hier wel "thuishoren"...

Ticootje, hoe is het bij de gyn gegaan??
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:21:22 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45286981
Ticootje, je hebt exact dezelfde problemen met Achmea als ik zo'n 9 maanden geleden had Ik heb wat keren vloekend aan de telefoon gehangen..

Ik zie trouwens wel weer hoop spannende hoopvolle dingen hier!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:53:10 #118
114177 Diaan73
pi_45289652
Ik post in allebei ik kan nog geen afscheid nemen van Wachten op.... al ben ik in beide topics niet meer superactief moet ik zeggen.
Make love, not war ☮
pi_45290012
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik post in allebei ik kan nog geen afscheid nemen van Wachten op.... al ben ik in beide topics niet meer superactief moet ik zeggen.
joh, dat komt wel weer... probeer wel de moed erin te houden...
pi_45290058
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:05 schreef PIANOMAN het volgende:

[..]

uuh... dat was ik dus... handig, 2 fokkers in 1 huis...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:10:00 #121
114177 Diaan73
pi_45290139
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:05 schreef PIANOMAN het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook, de ene keer gaat het wat beter dan de andere. Trouwens ik krijg 7 februari een MRI scan en eigenlijk mag je dan niet zwanger zijn... hmm zul je net zien.. wishfull thinking
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef Jose81 het volgende:

[..]

uuh... dat was ik dus... handig, 2 fokkers in 1 huis...
Ik ken het ik post ook vaak onder Peacemans account. Heeft hij ze meteen in zn actieve topics
Make love, not war ☮
pi_45290623
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook, de ene keer gaat het wat beter dan de andere. Trouwens ik krijg 7 februari een MRI scan en eigenlijk mag je dan niet zwanger zijn... hmm zul je net zien.. wishfull thinking
[..]

Ik ken het ik post ook vaak onder Peacemans account. Heeft hij ze meteen in zn actieve topics
Haha, ja idd

He, maar wel spannend, die MRI-scan! Hoe gaat het nu met je? Heb je nog van die 'vreemde' verschijnselen gehad? (sorry, weet niet hoe ik het anders moet noemen...)

Tja, zul je inderdaad net zien. Ik heb dat ook altijd als ik een anti-biotica kuur krijg... dan mag je ook niet zwanger zijn (tenminste, niet bij de kuurtjes die ik heb gehad) en dan dacht ik ook altijd "zul je zien dat ik dan net wèl zwanger raak... maar dat was dus ook nooit het geval...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:35:55 #123
114177 Diaan73
pi_45290889
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Haha, ja idd

He, maar wel spannend, die MRI-scan! Hoe gaat het nu met je? Heb je nog van die 'vreemde' verschijnselen gehad? (sorry, weet niet hoe ik het anders moet noemen...)

Tja, zul je inderdaad net zien. Ik heb dat ook altijd als ik een anti-biotica kuur krijg... dan mag je ook niet zwanger zijn (tenminste, niet bij de kuurtjes die ik heb gehad) en dan dacht ik ook altijd "zul je zien dat ik dan net wèl zwanger raak... maar dat was dus ook nooit het geval...
Ik heb nog wel soms een zere arm en nog vrij vaak hoofdpijn/vermoeid... ze vindt de symptomen passen bij MS en dat kunnen ze alleen op MRI zien. Het gaat verder wel redelijk hoor, ga maandag over een week weer voor halve dagen werken..
Make love, not war ☮
pi_45293030
Heel verhaal geschreven, klik op reageer "deze pagina kan niet weergegeven worden"

Enfin, zo gaat de 3e spuit erin, en ik merk de Lucrin nu al. Net zoals de vorige keer. Laatste tijd doodop maar vanmorgen heerlijk uitgerust uit mezelf om half 7 wakker geworden, dat was de vorige keer ook zo. Alleen jammer dat het na een week alweer wegtrekt

Ik zit nog steeds te wachten op de acceptatie van de Menzis, kan nog 2 weken zo door, maar moet toch echt mijn recept gaan inleveren. Hoe bedoel je laks
(misschien maar goed, ben er echt amper mee bezig op het moment, wat ik enerzijds heerlijk vind. Weet nu wat ik kan verwachten, pas bij de eerste follikelmeting 31 januari gaat het pas weer een beetje spannend worden)

Ik voel me er gewoon neutraal onder, lijkt het wel. We zien wel (wat een contrast met de vorige keer!!!)

Tico, hoe ist? Hoe voel jij je nu?
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:53:14 #125
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_45294270

Vanonder blad'ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-'t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Voor volgende rondes, nieuwe kansen en vooral veeeeeeeeeeeeel bevruchtingen
...jompel ik tevoorschijn!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:00:32 #126
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45294530
Positive Jompel Flow

Let the bevruchtingen begin !

Serieus, dames: heel veel succes. Wég uit dit topic !
... ♥ ik mis je ♥
pi_45303416
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb nog wel soms een zere arm en nog vrij vaak hoofdpijn/vermoeid... ze vindt de symptomen passen bij MS en dat kunnen ze alleen op MRI zien. Het gaat verder wel redelijk hoor, ga maandag over een week weer voor halve dagen werken..
Jemig... klinkt wel serieus... balen, joh!! Gelukkig dat het verder wel weer redelijk gaat en dat je weer voor halve dagen kunt gaan werken...
pi_45307318
Hier prima!!

Al 3 deca erin en al 4 menopur!

Ging ik gister mn menopur ophalen, hadden ze dus veel te weinig besteld!!! Zeg dat grietje, ja dan hebben we het maandag.. Nou dat dacht ik dus niet want morgen heb ik het nodig. En dus moet ik vandaag weer de deur uit om naar een andere apotheker te gaan om de spullen te halen.

En ik moet nu toch een vergoeding gaan betalen van 300 euro. Dat kon er wel even bij....
pi_45307532
Ticootje, wat een enorme teleurstelling weer En dan ook nog het gezeik van de verzekering. Gelukkig dat de eerste spuiten er al weer in zitten. Ik zou denk ik ook niet 3 maanden wachten, hoor. (Pfff en dan dat geld dat het jullie allemaal kost )

Alvast heel veel succes voor deze ronde

Lishe, wat gaaf!!! Gefeliciteerd en Xtracer ook natuurlijk
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45307539
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef Jose81 het volgende:
Het is een beetje een heen en weer geschud van emoties op deze manier. Eerst zie je je droom in duigen vallen en vervolgens is er toch weer wat hoop... Ik moet zeggen dat er een hele last van mijn schouders viel..
Dat gevoel ken ik heel goed, daar heb ik de laatste maanden ook zo'n last van. Eerst kan het niet, dan wel, dan gaat het slecht, dus denk je dat het niet meer gaat, en nu gaat het beter en heb je weer hele goede hoop

Maar gelukkig dat het bij de uroloog en gyn goed gegaan is. Apart dat dat blaasje te zien was terwijl je zelf denkt ongesteld te worden.

Waar prikken ze eigenlijk op CD 3 voor? Ik zag laatst dat dat ook bij iemand anders zou gebeuren.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45307543
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:36 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier goed nieuws!!! We zijn geweest en ons emmy is goed ontdooit!
Een mooie 8-cellig emmy.. Echt goed van kwaliteit zei de arts.
Is nou moioi warmpjes bij mama... nou maar hopen dat die daar de volle negen maanden blijft.
1 februari mag ik testen... Ben reuze blij en opgelucht..
Dat deze Emmy mooi mag plakken plakken! Spannend weer, hopelijk kunnen jullie 1 februari een streepje posten
pi_45309943
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:08 schreef Mariposa het volgende:

Dat gevoel ken ik heel goed, daar heb ik de laatste maanden ook zo'n last van. Eerst kan het niet, dan wel, dan gaat het slecht, dus denk je dat het niet meer gaat, en nu gaat het beter en heb je weer hele goede hoop

Maar gelukkig dat het bij de uroloog en gyn goed gegaan is. Apart dat dat blaasje te zien was terwijl je zelf denkt ongesteld te worden.

Waar prikken ze eigenlijk op CD 3 voor? Ik zag laatst dat dat ook bij iemand anders zou gebeuren.
Ja, dat was inderdaad wel apart. Maar ik denk toch dat de gyn wel gelijk had, want ik ben inderdaad nog niet ongi en zit nu op dag 30. Hij dacht dat ik ongeveer tussen dag 32 en 35 ongi zou worden..

Bij dat bloedprikken gaan ze kijken hoeveel hormonen er in de bloed zitten. Ik heb even gegoogled en dit vond ik erover:

Op de derde cyclusdag wordt bloed afgenomen voor bepaling van het FSH-gehalte (Follikel Stimulerend Hormoon) en soms het oestradiol en Inhibine-B gehalte. Het gehalte van deze hormonen op de derde cyclusdag geeft ons een globale indruk over de vruchtbaarheid en daarmee de zwangerschapskans in die specifieke cyclus

Maarre... hoe is het nu met jou dan? Je klinkt nog steeds erg hoopvol inderdaad?
pi_45309987
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:09 schreef Mariposa het volgende:

Dat deze Emmy mooi mag plakken plakken! Spannend weer, hopelijk kunnen jullie 1 februari een streepje posten
... doe er dan maar gelijk 2...
pi_45313548
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef Jose81 het volgende:
... doe er dan maar gelijk 2...
Ik wilde een combinatie maken van foto en streepjes. Maar ik bedoel het op een goede manier

Met mij gaat het wel goed. De bloeddruk lijkt zich ook weer te stabiliseren. Uit de overzichtjes van de laatste maanden blijkt dat ik bij menstruatie een hogere bloeddruk krijg. Je ziet dan echt een piekje.

Ik verwacht volgende week de eisprong en dan zou mijn NOD op de 31ste zo ongeveer zijn. Maar goed dat is natuurlijk nog even afwachten of het net als vorig jaar een nette cyclus wordt of dat het nu compleet anders is.
pi_45315477
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:44 schreef Mariposa het volgende:

Ik wilde een combinatie maken van foto en streepjes. Maar ik bedoel het op een goede manier

Met mij gaat het wel goed. De bloeddruk lijkt zich ook weer te stabiliseren. Uit de overzichtjes van de laatste maanden blijkt dat ik bij menstruatie een hogere bloeddruk krijg. Je ziet dan echt een piekje.

Ik verwacht volgende week de eisprong en dan zou mijn NOD op de 31ste zo ongeveer zijn. Maar goed dat is natuurlijk nog even afwachten of het net als vorig jaar een nette cyclus wordt of dat het nu compleet anders is.
Mooi dat het de goede kant op gaat met je bloeddruk! Da's echt fijn... lijkt me een hele zorg minder! Goh, wat apart dat je bij je menstruatie een hogere bloeddruk lijkt te krijgen. Ik wist niet dat dat ook mogelijk was!

Volgende week je eisprong... spannend weer...! Hopelijk blijven je cyclussen zo netjes!

Klus-ze volgende week...!
pi_45323786
Jeetje Tico, jij zit echt op een heel ander schema dan ik hè? Nu ook al aan de Menopur. Wanneer heb jij nu de eerste FM? Ik moet 31 januari heen om te kieken hoe't gaat. Verwachting is 5 feb. de punctie. Maar daar ga ik nog even niet vanuit (alhoewel ik deze keer direct op de goede dosering zit, dus grote kans dat het wel gewoon dan is)

Ik ga pas over 1.5 week menopur erbij prikken, eerst nu de Lucrin, ergens volgende week ongi, en dan een week later beginnen met Menopur.

Rest van de dames, succes!!

Jompelmeisje en Phluph
pi_45325094
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef phileine het volgende:
sombie, dan herinner ik me waarschijnlijk dat je je in het rammeltopic kwam melden, of in ieder geval ergens meldde dat je rammelde. In ieder geval weet ik nog dat ik dacht "ja, dat zou nou een enorm goede en leuke moeder zijn."
Ik geloof dat niemand een plaatsje in dit topic wil verdienen. Zorg maar dat je je er niet thuis hoeft te gaan voelen.
Wat een lief compliment, dank je! Enne... ik ga mijn best doen.

Eigenlijk hoort niemand hier thuis; ik gun iedereen dat ze zo snel mogelijk zwanger worden en laat dit topic dan maar lekker leeglopen!

Meiden, als ik de verhalen lees over de spuiten en onderzoeken heb ik veel bewondering voor jullie. Het lijkt me zwaar allemaal. En dan nog alle verzekeringsproblemen, bah! Iedereen heel veel succes!
pi_45326161
niettus,

Ik spuit dag 1 en 2 's avonds 1 decapeptyl

Dag 1 begin ik dus pas met spuiten. Dus tijdens de hormonen wordt ik niet ongesteld.
dag 3 tm punctie 's morgens 1 menopur en 's avonds 2 menopur en 1 decapeptyl

Dus nu zit er alweer 6 menopur in en 4 decapeptyl.

Mijn planning is 1e meting dag 8 -> 17 januari.
Punctie dag 14 -> 23 januari.
pi_45355063
Hier doen de hormoontjes het erg goed.

Ik voel me echt zwaar kut!!! gewoon een kutgevoel!

En vandaag heeft lief ook even de wind van voren gekregen omdat hij de bruine boontjes niet lang genoeg had laten koken.

De aardappelpuree was weer veel te warm om te eten, dus ben ik maar jankend van tafel gegaan, en ik hoef al geen eten meer! Maar ja ik heb al de hele dag niets gegeten, dus honger heb ik wel, maar ik heb geen trek in koude puree en koude bonen. Eigenlijk heb ik uberhaupt geen trek in puree en bonen. Hij steekt ze maar gewoon lekker ergens in! Stomme kl*temaaltijd.

Vandaag hadden we op verjaardagsvisite moeten gaan, maar daar stond mn hoofd dus ook niet naar. Maar ja Lief vond dat hij moest, dus ook daar heb ik maar even wat van gezegd.

En de badminon ging wel goed! Niet gewonnen, maar ook niet dramtisch verloren.

Dus dat was mijn dag, wat een k*tdag. En ik lig nu lekker met een blonde in bed. (de hond) Die geeft tenminste nog een beetje troost, en die zeikt tenminste niet dat ik me niet moet aanstellen en uit bed moet komen.
  Moderator zondag 14 januari 2007 @ 20:55:53 #140
5428 crew  miss_sly
pi_45355572
Ticootje, k*t he, die hormonen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 14 januari 2007 @ 23:44:54 #141
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45360218
Ticoo, het is ook gewoon zo k*t. Kon je het gevoel maar even aan je lief laten voelen. Het dol in je hoofd, geen kant meer op kunnen, negatieve. Ik hoop echt dat je je snel beter voelt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45364136
Ticootje, sterkte met de hormonen. Ik kan niets anders zeggen, of het komt als dooddoener (Die hoor ik namelijk ook, zo af en toe ) Maar ik kan me wel denk ik een beetje in je invoelen. Gisteren had ik ook een beetje zo'n dag. Maar niet zo heftig als jij.

Ik hoop dat je je snel een beetje (of doe maar helemaal) beter zal voelen
  maandag 15 januari 2007 @ 08:33:49 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45364172
Ticootje! Wat een dag!
Hopelijk vandaag beter.
pi_45364852
Stomme koudebonenmaker!

Vandaag gaat het wel weer hoor. Ik ben vreselijk moe... en ik heb ook spierpijn van het sporten.

Vandaag gaan we onze nieuwe auto ophalen!! Spannend!!
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 10:13:50 #145
5428 crew  miss_sly
pi_45365550
Zo, even druk en ziek geweest. Mijn oude huisje moest vandaag opgeleverd worden, dus dat moest afgelopen weekend echt helemaal leeg. Bovendien was ik ook nog ziek, dus dat ging lekker

Vrijdag hebben we ook nog een uitgangsecho gehad, om mijn baarmoeder en eierstokken nog eens goed te bekijken. Zag er op zich allemaal goed uit, een van de twee eierstokken had wel een duidelijk PCO-beeld, maar vorm enzo was prima. Er zat linksonder de baarmoeder een ‘structuur’: een ronde donkere vlek die niet vastzat aan de eierstok. Geen idee wat het is, maar aangezien de echoscopiste zich er geen zorgen over maakt, zal ik dat ook maar niet doen

Temperatuur blijft maar laag: rond de 36,3-36,4. Zul je zien dat ie in de vakantie (volgende week wintersport ) ineens omhoog gaat en we niet thuis zijn voor de samenlevingstest...weer anderhalve maand uitstel dus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_45369087
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Zo, even druk en ziek geweest. Mijn oude huisje moest vandaag opgeleverd worden, dus dat moest afgelopen weekend echt helemaal leeg. Bovendien was ik ook nog ziek, dus dat ging lekker

Vrijdag hebben we ook nog een uitgangsecho gehad, om mijn baarmoeder en eierstokken nog eens goed te bekijken. Zag er op zich allemaal goed uit, een van de twee eierstokken had wel een duidelijk PCO-beeld, maar vorm enzo was prima. Er zat linksonder de baarmoeder een ‘structuur’: een ronde donkere vlek die niet vastzat aan de eierstok. Geen idee wat het is, maar aangezien de echoscopiste zich er geen zorgen over maakt, zal ik dat ook maar niet doen

Temperatuur blijft maar laag: rond de 36,3-36,4. Zul je zien dat ie in de vakantie (volgende week wintersport ) ineens omhoog gaat en we niet thuis zijn voor de samenlevingstest...weer anderhalve maand uitstel dus.
De combinatie ziek zijn en ook nog verplicht dingen moet doen is niet echt goed om beter te worden. Maar goed dat je je niet meer ziek voelt.

Jullie zijn nu echt begonnen. Fijn dat de echoscopiste zich niet druk maakte over de 'structuur'.

Jammer dat het eruit ziet dat de samenlevingstest pas over anderhalve maand gedaan kan worden. Moet dat tijdens de eisprong? Omdat je het over een hogere temperatuur hebt? Ik hoop dat je temperatuur maar deze week omhoog springt. Dan kan je met een fijn gevoel op vakantie (En anders ga je nog steeds met een fijn gevoel op vakantie, want je hebt dan vakantie )
pi_45379927
Ticooo wat herkenbaar

Niet dat ik er last van heb (ik moet nog beginnen met Menopur), maar het lijkt wel alsof manlief voor het eerst in zijn leven ongesteld moet worden (pmsje? )

De tijd kruipt, vind ik. Ben nog niet eens een week aan't prikken en moet nog wel even.. blegh
  maandag 15 januari 2007 @ 22:24:04 #148
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45389366
Vandaag gebeld over de uitslag, alle waardes waren goed dus we gaan naar de volgende halte de gyn.

Mijn verwijsbrief ligt klaar morgen dus ophalen en een afspraak maken

Vandaag ook maar een weegschaal aangeschaft om te kijken of ik toch een gevecht aan kan gaan met de beruchte kilo's. Zit alleen een beetje met mijn medicatie gebruik in de maag toch een gedeelte extra gewicht gekregen van de seroxat. Het sporten doe ik nu al een week of 10 dus de beweging is er nu de rest nog op zijn plekje vallen.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:35:59 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45389822
Spannend Rottdog!
pi_45390687
Wat naar dat je je zo rot voelt door die hormonen, Ticootje. Waardeloos!

Rottdog, spannend! En afvallen is extra moeilijk als er andere dingen spelen waar je rot door kunt voelen, zoals dit, vind ik.

Goede berichten, Miss_Sly, en ik hoop dat jullie wél op tijd terug zijn voor de samenlevingstest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')