Volgens heb ik hier nooit verteld dat we ervoor gingen. Ik wilde, net als BE, onverwacht met het goede nieuws komen. Niet gelukt dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:15 schreef phileine het volgende:
Goh, een jaar alweer, ik weet nog wel dat je kwam melden dat jullie ervoor gingen. Wat zijn er toch verdorie veel te veel mensen die die gang naar de gynaecoloog moeten maken. Veel sterkte voor iedereen hier.
Haha, ja we hebben al een poging gewaagd om die kans te benutten... je weet maar nooit...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef sombie het volgende:
[..]
Dit maakt dat ik iets minder opzie tegen ons bezoek aan de gyneacoloog. Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten maar door jouw verhaal krijg ik toch een beetje een idee.
Enne... als je eisprong nog moet komen, is er deze maand toch ook nog een kans?![]()
ik dacht al!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef sombie het volgende:
Volgens heb ik hier nooit verteld dat we ervoor gingen.
Vrienden van ons hebben zelfs twee dieprvrieskindjes uit dezelfde "oogst" terwijl ze 2 jaar in leeftijd verschillenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef bixister het volgende:
[..]
annemiek (en martijn): spannend, en wat fijn dat het embryootje zo goed ontdooid is! gek idee he, maar je hebt wel een mooi verhaal later als je kind vraagt waar hij/zij vandaan komt. 'uit de diepvries!'ik duim met jullie mee. dit moet jullie ronde worden!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik post in allebeiik kan nog geen afscheid nemen van Wachten op.... al ben ik in beide topics niet meer superactief moet ik zeggen.
uuh... dat was ik dus...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:05 schreef PIANOMAN het volgende:
[..]
joh, dat komt wel weer... probeer wel de moed erin te houden...
![]()
Dat probeer ik ook, de ene keer gaat het wat beter dan de andere. Trouwens ik krijg 7 februari een MRI scan en eigenlijk mag je dan niet zwanger zijn... hmm zul je net zien.. wishfull thinkingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:05 schreef PIANOMAN het volgende:
[..]
joh, dat komt wel weer... probeer wel de moed erin te houden...
![]()
Ik ken hetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef Jose81 het volgende:
[..]
uuh... dat was ik dus...handig, 2 fokkers in 1 huis...
![]()
Haha, ja iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, de ene keer gaat het wat beter dan de andere. Trouwens ik krijg 7 februari een MRI scan en eigenlijk mag je dan niet zwanger zijn... hmm zul je net zien.. wishfull thinking
[..]
Ik ken hetik post ook vaak onder Peacemans account. Heeft hij ze meteen in zn actieve topics
Ik heb nog wel soms een zere arm en nog vrij vaak hoofdpijn/vermoeid... ze vindt de symptomen passen bij MS en dat kunnen ze alleen op MRI zien. Het gaat verder wel redelijk hoor, ga maandag over een week weer voor halve dagen werken..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Haha, ja idd![]()
He, maar wel spannend, die MRI-scan! Hoe gaat het nu met je? Heb je nog van die 'vreemde' verschijnselen gehad? (sorry, weet niet hoe ik het anders moet noemen...)![]()
Tja, zul je inderdaad net zien. Ik heb dat ook altijd als ik een anti-biotica kuur krijg... dan mag je ook niet zwanger zijn (tenminste, niet bij de kuurtjes die ik heb gehad) en dan dacht ik ook altijd "zul je zien dat ik dan net wèl zwanger raak... maar dat was dus ook nooit het geval...
Jemig... klinkt wel serieus... balen, joh!! Gelukkig dat het verder wel weer redelijk gaat en dat je weer voor halve dagen kunt gaan werken...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel soms een zere arm en nog vrij vaak hoofdpijn/vermoeid... ze vindt de symptomen passen bij MS en dat kunnen ze alleen op MRI zien. Het gaat verder wel redelijk hoor, ga maandag over een week weer voor halve dagen werken..
Dat gevoel ken ik heel goed, daar heb ik de laatste maanden ook zo'n last van. Eerst kan het niet, dan wel, dan gaat het slecht, dus denk je dat het niet meer gaat, en nu gaat het beter en heb je weer hele goede hoopquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef Jose81 het volgende:
Het is een beetje een heen en weer geschud van emoties op deze manier. Eerst zie je je droom in duigen vallen en vervolgens is er toch weer wat hoop... Ik moet zeggen dat er een hele last van mijn schouders viel..![]()
Dat deze Emmy mooi mag plakken plakken! Spannend weer, hopelijk kunnen jullie 1 februari een streepje postenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:36 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier goed nieuws!!! We zijn geweest en ons emmy is goed ontdooit!
Een mooie 8-cellig emmy.. Echt goed van kwaliteit zei de arts.
Is nou moioi warmpjes bij mama... nou maar hopen dat die daar de volle negen maanden blijft.
1 februari mag ik testen... Ben reuze blij en opgelucht..
Ja, dat was inderdaad wel apart. Maar ik denk toch dat de gyn wel gelijk had, want ik ben inderdaad nog niet ongi en zit nu op dag 30. Hij dacht dat ik ongeveer tussen dag 32 en 35 ongi zou worden..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:08 schreef Mariposa het volgende:
Dat gevoel ken ik heel goed, daar heb ik de laatste maanden ook zo'n last van. Eerst kan het niet, dan wel, dan gaat het slecht, dus denk je dat het niet meer gaat, en nu gaat het beter en heb je weer hele goede hoop![]()
Maar gelukkig dat het bij de uroloog en gyn goed gegaan is. Apart dat dat blaasje te zien was terwijl je zelf denkt ongesteld te worden.
Waar prikken ze eigenlijk op CD 3 voor? Ik zag laatst dat dat ook bij iemand anders zou gebeuren.
... doe er dan maar gelijk 2...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:09 schreef Mariposa het volgende:
Dat deze Emmy mooi mag plakken plakken! Spannend weer, hopelijk kunnen jullie 1 februari een streepje posten
Ik wilde een combinatie maken van foto en streepjes. Maar ik bedoel het op een goede manierquote:
Mooi dat het de goede kant op gaat met je bloeddruk! Da's echt fijn... lijkt me een hele zorg minder! Goh, wat apart dat je bij je menstruatie een hogere bloeddruk lijkt te krijgen. Ik wist niet dat dat ook mogelijk was!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:44 schreef Mariposa het volgende:
Ik wilde een combinatie maken van foto en streepjes. Maar ik bedoel het op een goede manier
Met mij gaat het wel goed. De bloeddruk lijkt zich ook weer te stabiliseren. Uit de overzichtjes van de laatste maanden blijkt dat ik bij menstruatie een hogere bloeddruk krijg. Je ziet dan echt een piekje.
Ik verwacht volgende week de eisprong en dan zou mijn NOD op de 31ste zo ongeveer zijn. Maar goed dat is natuurlijk nog even afwachten of het net als vorig jaar een nette cyclus wordt of dat het nu compleet anders is.
Wat een lief compliment, dank je! Enne... ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef phileine het volgende:
sombie, dan herinner ik me waarschijnlijk dat je je in het rammeltopic kwam melden, of in ieder geval ergens meldde dat je rammelde. In ieder geval weet ik nog dat ik dacht "ja, dat zou nou een enorm goede en leuke moeder zijn."
Ik geloof dat niemand een plaatsje in dit topic wil verdienen. Zorg maar dat je je er niet thuis hoeft te gaan voelen.
De combinatie ziek zijn en ook nog verplicht dingen moet doen is niet echt goed om beter te worden. Maar goed dat je je niet meer ziek voelt.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Zo, even druk en ziek geweest. Mijn oude huisje moest vandaag opgeleverd worden, dus dat moest afgelopen weekend echt helemaal leeg. Bovendien was ik ook nog ziek, dus dat ging lekker
Vrijdag hebben we ook nog een uitgangsecho gehad, om mijn baarmoeder en eierstokken nog eens goed te bekijken. Zag er op zich allemaal goed uit, een van de twee eierstokken had wel een duidelijk PCO-beeld, maar vorm enzo was prima. Er zat linksonder de baarmoeder een ‘structuur’: een ronde donkere vlek die niet vastzat aan de eierstok. Geen idee wat het is, maar aangezien de echoscopiste zich er geen zorgen over maakt, zal ik dat ook maar niet doen
Temperatuur blijft maar laag: rond de 36,3-36,4. Zul je zien dat ie in de vakantie (volgende week wintersport) ineens omhoog gaat en we niet thuis zijn voor de samenlevingstest...weer anderhalve maand uitstel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |