Daarom ben ik blij dat je mod-af bentquote:
Wellicht is hij als moderator wel heel erg goed, maar zijn bijdragen in POL vind ik over het algemeen inhoudelijk wat summier.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja die was geniaal! Die Martijn_77 mag wat mij betreft hier ook wel mod worden.
Nee dus, een stupide mod als hij richt schade aan, zie die stichting Martijn - actie van 'm.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht is hij als moderator wel heel erg goed, maar zijn bijdragen in POL vind ik over het algemeen inhoudelijk wat summier.
Och, jij zat ook al een tijdje in het vizier hoor en niet door mijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat je mod-af bent.
Wat je niet onderbouwt telt niet, dus het zal wel niet tellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Och, jij zat ook al een tijdje in het vizier hoor en niet door mij
Die Heuvelgast mag het doen. Ben benieuwd wat dat telegraafkruipertje allemaal uit Holleeder weet te persenquote:
Het is ook wel een beschamende post.quote:
Trustequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat je niet onderbouwt telt niet, dus het zal wel niet tellen.
Ik weet wel dat er een opmerking van mij verkeerd begrepen is, en die heb ik toegelicht.
Verder ben ik nog nooit geband, dus ondanks een eventueel vizier viel er niks te vinden zeker.
Bedtijd voor mij, roddel gerust verder allemaal.
Geen idee waar je het over hebt, dus dat telt nog minder. Tot ziensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat je niet onderbouwt telt niet, dus het zal wel niet tellen.
Ik weet wel dat er een opmerking van mij verkeerd begrepen is, en die heb ik toegelicht.
Verder ben ik nog nooit geband, dus ondanks een eventueel vizier viel er niks te vinden zeker.
Bedtijd voor mij, roddel gerust verder allemaal.
Zolang hij de appeltaart topics maar goed modereert. Hij moet zich in POL gewoon niet als mod gaan gedragen en zelfs niet in die richting gaan want dat loopt misquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee dus, een stupide mod als hij richt schade aan, zie die stichting Martijn - actie van 'm.
Om het dan toch even serieus voor Martijn_77 op te nemen: ik vond die post van GlimVlinder op z'n minst ook nogal brutaal. Da's op zich verder niet erg, maar juist leuk natuurlijk. Echter, als je vervolgens totaal niet reageert op Martijn_77's directe wedervraagquote:
kun je er natuurlijk op wachten dat je geband wordt. Want dan heeft Martijn_77 je post blijkbaar persoonlijker opgevat dan je hem (wellicht) bedoeld had.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wil je hier mee sugeren dat ik Pedo ben?
Ik ben daar ook wel voor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:59 schreef Lemmeb het volgende:
Ja die was geniaal! Die Martijn_77 mag wat mij betreft hier ook wel mod worden.
Heb wat medelijden. Hij is pas dertig geworden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Martijn_77 is oerdom. Althans dat zijn mijn ervaringen met hem. Zelfs de meest debiele user van FOK post nog zinnigere dingen dan hem. Soms denk ik dat ie gewoon expres zo raar en achterlijk doet, maar blijkbaar is hij gewoon echt zo.
He Muutje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Sjorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ja, wat zou dat zijn? Geeft de telegraafsite al uitsluiting?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:13 schreef Sidekick het volgende:
Breakend shownieuws om 22:30 op SBS.
Heeft ie last van een vroege midlife crisis?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb wat medelijden. Hij is pas dertig geworden.
Dat lees je er niet aan af.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb wat medelijden. Hij is pas dertig geworden.
Mijn roepnaam is Muttie!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
He Muutje!
Hoe is jouw 2007 totnutoe?
Wat is eigenlijk je roepnaam?
quarterlife crisis heet dat tegenwoordig. Maar ik denk niet dat Martijn77 in die categorie valtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft ie last van een vroege midlife crisis?
Ach, oerdom.... hij weet tenminste wel wat varkenssoep is!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Martijn_77 is oerdom.
Nah wat heb je nou te klagen? De herfst is weer heerlijk naadloos overgegaan in de lentequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn roepnaam is Muttie!
En ja 2007 is tot nu toe best goed eigenlijk! Hoewel het best kutweer is.
Daar mag ie trots op zijn, kan ie zijn kennis beter niet in POL of NWS verspreiden iig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, oerdom.... hij weet tenminste wel wat varkenssoep is!
Ik haat wind.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nah wat heb je nou te klagen? De herfst is weer heerlijk naadloos overgegaan in de lente. Geen natte gladde smeerbende door smeltende sneeuw enzo.
Dat klinkt lame.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn roepnaam is Muttie!
En ja 2007 is tot nu toe best goed eigenlijk! Hoewel het best kutweer is.
Mod van CUL...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, oerdom.... hij weet tenminste wel wat varkenssoep is!
Ik denk dat het wel verfrissend zou zijn om een mod te hebben die alleen de FB in de gaten houdt en verder niks.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar mag ie trots op zijn, kan ie zijn kennis beter niet in POL of NWS verspreiden iig.
Nu hebben we mods die nauwelijks iets in de gaten houdenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel verfrissend zou zijn om een mod te hebben die alleen de FB in de gaten houdt en verder niks.
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik toch sterk het idee heb dat ze een stuk minder aanwezig zijn dan vroeger.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu hebben we mods die nauwelijks iets in de gaten houden.
Ik riep een tijdje Hassan, maar je kan net zo goed Hakin heten of Mohammed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal nietVerzin jij maar een betere dan.
Het is er wel beter op geworden. Is Chewie nog steeds mod of op missie naar Pluto?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:28 schreef Lemmeb het volgende:
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik toch sterk het idee heb dat ze een stuk minder aanwezig zijn dan vroeger.
Ga je gang.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
Mooi toch, vrijheid, kunnen we "islamiserings" en "dhimmi" topics en masse openen.
Haha, mijn naam is geheim. (hoewel ie erg makkelijk te achterhalen isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik riep een tijdje Hassan, maar je kan net zo goed Hakin heten of Mohammed.
Ik kan nu even niets verzinnen.quote:
Schrijf jij de OP?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan nu even niets verzinnen.
Of wat dacht je van de dhimmisering van Fok!
Daar ben ik erg slecht in, jij hebt de afgelopen jaren behoorlijk wat ervaring opgebouwd dacht ik zo. Misschien dat jij hem kan starten.quote:
Ik heb geen argumenten om de stelling te onderbouwen. Jij komt er mee, dus ik verwacht dat jij ze wel hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Daar ben ik erg slecht in, jij hebt de afgelopen jaren behoorlijk wat ervaring opgebouwd dacht ik zo. Misschien dat jij hem kan starten.
Die is Mod vanaf Pluto geloof ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is er wel beter op geworden. Is Chewie nog steeds mod of op missie naar Pluto?
Nee die heb ik niet, dat is toch ook niet nodig. Je kan ze toch wel verzinnen, net zoals altijd? Triggershot is mod, net als clumsyclown enzo en ik ben ook mod geweest, dat betekend dat Fok! toegeeft aan islamitische invloeden die de moslimusers uitdragen en daarvoor buigt. Kan je daar niet iets mee? Of wat dacht je van Yvonne en de ramadanmeet, een admin die met moslims eet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb geen argumenten om de stelling te onderbouwen. Jij komt er mee, dus ik verwacht dat jij ze wel hebt.
Zowel EWK als Chewie heb ik sinds mijn wederkomst niet meer zien posten. Magoed, het is hier ook een stuk rustiger geworden in vergelijking met een paar jaar geleden. Dat idee heb ik in elk geval heel sterk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is er wel beter op geworden. Is Chewie nog steeds mod of op missie naar Pluto?
Nu even wel maar de periode voor de verkiezingen was wel erg druk. Het is nu reces dus een stuk rustiger.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zowel EWK als Chewie heb ik sinds mijn wederkomst niet meer zien posten. Magoed, het is hier ook een stuk rustiger geworden in vergelijking met een paar jaar geleden. Dat idee heb ik in elk geval heel sterk.
Incroyable!quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Incroyable!Die criminele loverboy??? Die in het fotoboek alleen maar bezig is om jonge autochtone meisjes in zijn islamval te lokken? Ik heb nog wat screenies van hem waar de honden geen brood van lusten. Bedreigingen dat hij bij me thuis langs gaat komen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |