Geen idee, maar het maakt me ook niet uit. De pc zegt wel dat je wedstrijdritme mist maar jij weet wel beter toch!?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:23 schreef melluk het volgende:
woei weer een nieuwe...gaat hard zo dat topic...
helaas zit ik nu op me werk
vanmiddag maar weer verder met shaktar...
me status van trainer is nog steeds mist wedstrijdritme...
wanneer veranderd dat (bij hoeveel uur spelen)
ja okay maar ik vind het wel leuk om het te veranderen haha maar daar speel ik het te weinig voor denk ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:47 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Geen idee, maar het maakt me ook niet uit. De pc zegt wel dat je wedstrijdritme mist maar jij weet wel beter toch!?
Ik ben al anderhalve week klaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
wie is er klaar met de challenge
Tja niet iedereen heeft zoveel tijd als jijquote:
Je stelt altijd 10 spelers op?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Maarrten87 het volgende:
Mijn Ajax (2e Seizoen)
DM: v.d Sar
RB: Heitinga
CB: Stam
CB: Leonardo (Shaktar Donetsk)
RM: Augusto Fernandez (River Plate)
CM: Gabri
CM: Sneijder
LM: Guardado (Atlas)
ST: Rosenberg
ST: Babel
W1: Vermeer
W2: Boakye
W3: Grygera
W4: Maduro
W5: Supusepa
W6: El Hamdaoui
W7: Kluivert
Al met al verloopt het prima. Eerste seizoen ben ik kampioen geworden, de beker gewonnen en halve finale CL. Ajax wordt wel een beetje standaard, daarom ga ik waarschijnlijk solliciteren bij een degredatieklant uit de Premier League.
Oprecht niets of zou hij voor een LLM game iets kunnen betekenen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef CittaR het volgende:
tvp...
ik had het in het vorige topic ook al gezegd, maar is Daniel Sturridge geen talentje...
om me post toch nog een beetje nuttig te maken
11e speler moet een LB zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef jna het volgende:
@ Maarrten87
Heb je Huntelaar verkocht? of is dat de 11de speler?
Nee, ik speel 4-4-2, dus met 2 ST.quote:
Dus moet je 11e speler een LB zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Nee, ik speel 4-4-2, dus met 2 ST.
Ik heb Huntelaar voor ¤20,- naar Valencia (CL-winnaar) laten gaan. Hij wilde graag en ik vond het niet erg, want wilde met Babel in de spits spelen
Is 20 euro niet een beetje weinig voor Huntelaar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Nee, ik speel 4-4-2, dus met 2 ST.
Ik heb Huntelaar voor ¤20,- naar Valencia (CL-winnaar) laten gaan. Hij wilde graag en ik vond het niet erg, want wilde met Babel in de spits spelen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:58 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Is 20 euro niet een beetje weinig voor Huntelaar?
Dat die nog niet in de OP staatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef martjin het volgende:
Agüero, omg
http://youtube.com/watch?v=iswIT9l5OnM
Manager -> Opties -> Assistent -21 laten leiden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik heb het hier eerder gelezen, maar kan het nu niet meer terugvinden. Ik ben nu ook manager van NL, maar moet ook de wedstrijden van -21 doen. Niet de bedoeling. Waar zaten die instellingen ook alweer?
Ah thanks. Ik probeerde Louis van Gaal al aan te stellen als jeugdcoach, maar hij wilde nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manager -> Opties -> Assistent -21 laten leiden.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef martjin het volgende:
Agüero, omg
http://youtube.com/watch?v=iswIT9l5OnM
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:57 schreef VinnieJones het volgende:
Fava wordt later een geweldige verdediger, zoek maar op![]()
Dat dacht ik dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:44 schreef AminBen het volgende:
Heb mijn computer terug na een paar weken, mijn oude kon hem nauwelijks aan, dus ben behoorlijk afgekickt![]()
Ga weer verder nu![]()
Sturridge is zeker wel een talent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef CittaR het volgende:
tvp...
ik had het in het vorige topic ook al gezegd, maar is Daniel Sturridge geen talentje...
om me post toch nog een beetje nuttig te maken
Zeer waarschijnlijk een regen (=fictieve speler)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:57 schreef VinnieJones het volgende:
Fava wordt later een geweldige verdediger, zoek maar op![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Sturridge is zeker wel een talent.
[afbeelding]
Kan iemand mij nog helpen met dit probleem?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus![]()
Ben nu een uur aan het downloaden en zie alleen dits steeds:
[afbeelding]
Daar zit je dus. Aan de snelhied van de computer kan het niet liggen![]()
Heb al opnieuw gedaan, maar dat wil niet helpen.
Wat ben je aan het downloaden dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
Kan iemand mij nog helpen met dit probleem?
Zwaar klote![]()
Die screen ziet er niet uit alsof je aan het downloaden bent, maar meer dat de installatie vastloopt? Kopie of origneel?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gewoon FM. Aangezien alle zooi van mijn computer moest, nu dus opnieuw aan het doen...
Ik ben de eerste dag de Dynabyte ingehold met mijn 10% kortingskaartjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die screen ziet er niet uit alsof je aan het downloaden bent, maar meer dat de installatie vastloopt? Kopie of origneel?
Offtopic:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef andre347 het volgende:
@ donroyco; wil je ook zo'n soort avater die jij hebt voor mij maken ?? maar dan i.p.v Football Manger 2007 het hoofd vn Ryan Babel die er uit de achtergrond springt doen??.. en dan onderaan andre347 ..??
Wil je dat alsjeblieft doen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Kallstrom is boos op zijn manager, omdat ik een bod deed van 8 miljoen (waarde)...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Raoul Fava -verdediger ITA ->talentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie wat waar?
Ik kan alleen een aanvallende middenvelder vinden die zo heet.
Is een regen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Raoul Fava -verdediger ITA ->talent![]()
Zoals ik ook al zei op de vorige paginaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is een regen.
Bestaat niet in mijn game
Is niet helemaal waar, en deze gaat bijgehouden worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
Die update is gewoon in de nieuwe patch ook al zo
Weet ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoals ik ook al zei op de vorige pagina![]()
![]()
Okequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet ikIk benadruk het alleen nog even omdat VinnieJones dat niet blijkt te snappen
Welk jaar zit je nou en hoeveel heb je dan te besteden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Okecheck mijn vorige post ook nog even aub
![]()
Mikel Arteta van everton(spanjaard)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoals ik ook al zei op de vorige pagina![]()
![]()
Bod van Real Madrid op Sneijder (mijn held bij Ajax) van 30 miljoen.. (waarde= 8,75 mln) Doen? Niet doen?
Weet iemand dan ook een waardige vervanger?
2009 al...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk jaar zit je nou en hoeveel heb je dan te besteden?
Carlos Vela!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
2009 al...![]()
nu is mijn budget 47,5 miljoen, met Sneijder weg 77,5 miljoen..
mijn internetverbinding lag er de hele dag uit, klote @Home, dus heb ik niks anders kunnen doen dan FM2007..![]()
Ik speel in een 4-4-2 systeem... misschien moest ik dat nog even melden.. Vela is een AM C/ S....quote:
Dus je moet gewoon een MC hebben?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik speel in een 4-4-2 systeem... misschien moest ik dat nog even melden.. Vela is een AM C/ S....![]()
Ja, maar met Sneijder-ambitiesquote:
Wil niet komen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Donroyco: probeer Miroslav Klose, echt 'n killer oog in oog met de keeper
Regenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
en anders Angel di Maria!
Mijn fantastische spelverdeler die de ene vrije trap na de andere erin knalt!
Beetje matige stats voor een MC (lage afstandsschoten)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef sjimz het volgende:
Als je een MC nodig hebt is misschien Steven Davis wel iets.
een speler uit Noord Ierland.
Angel is geen regen want hij bestaat echtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wil niet komen...43,5 miljoen geboden.. maar hij accepteerde 87000 p/w en 4,3 mln premie niet...
![]()
Bedankt voor de tip van Reo-Coker, misschien komt Mascherano wel... (speelt ook bij West Ham en is ongelukkig)
[..]
Regen![]()
[..]
Beetje matige stats voor een MC (lage afstandsschoten)
Bij welke club speelt hij in het begin? Ik wordt enthousiast zo, misschien maar eens daarmee beginnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Angel is geen regen want hij bestaat echt
Maar ik speel waarschijnlijk met een grotere database.
[afbeelding]
Central Rosarioquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef AminBen het volgende:
[..]
Bij welke club speelt hij in het begin? Ik wordt enthousiast zo, misschien maar eens daarmee beginnen![]()
Ik speel ook met de grootste databasequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Angel is geen regen want hij bestaat echt
Maar ik speel waarschijnlijk met een grotere database.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Offtopic:Ja, die is wel mooi,, alleen hij is te groot voor als foto bij Fok!,, mss kun je um kleiner maken.. of omzetten naar gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Kallstrom is boos op zijn manager, omdat ik een bod deed van 8 miljoen (waarde)...![]()
Maar heb je ook de argentijnse competitie nog geselecteerd?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik speel ook met de grootste database... maar misschien issie gestopt, want dan kan ik 'm niet meer vinden..
![]()
Als webicon gebruikenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, die is wel mooi,, alleen hij is te groot voor als foto bij Fok!,, mss kun je um kleiner maken.. of omzetten naar gif
Hij is 60x60...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, die is wel mooi,, alleen hij is te groot voor als foto bij Fok!,, mss kun je um kleiner maken.. of omzetten naar gif
Daarom heb je hem dus nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij is 60x60...![]()
en @ sjimz.. nee, geen Argentijnse competitie, wel Braziliaanse![]()
Dan is ie toch bij donroyco al gestoptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kan die Angel di Maria hier gewoon vinden, en heb niet zoveel geselecteerd
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is ie toch bij donroyco al gestopt
Hoe zien zijn stats eruit?
Doe eens een screen met nummertjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet zo goed in vrije trappen hier dus, maar misschien na training wel. Ik ben 'm nu aan 't scouten, wie weet is ie goed genoeg om 'n transfer te maken naar Man U
niet bekend maar wel goed en goedkoop mits niemand hem nog gekocht heeftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, maar met Sneijder-ambities![]()
Cardenas - Mikel - Renato Augusto - Mads Laudrup - Jose Luis Silva zitten al bij Ajax
Als iemand ook nog een spits weet, a la Van Nistelrooy/Trezeguet (die wel wil komen), bekende spits in ieder geval, spui het uit![]()
Pablo Vitti, Salvatore Foti (allebei kopsterk, maar ook een actie in huis)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef AminBen het volgende:
Ik denk dat ik Kezman met dat salaris ga lozen, er lopen voor dat geld(7 miljoen) denk ik ook betere
Suggesties?![]()
wat is een regen.. dat hij nep is, dan hoef ik m ook niet meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet ikIk benadruk het alleen nog even omdat VinnieJones dat niet blijkt te snappen
Computer gegenereerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:27 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
wat is een regen.. dat hij nep is, dan hoef ik m ook niet meer![]()
![]()
Een jeugdspeler dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:27 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
wat is een regen.. dat hij nep is, dan hoef ik m ook niet meer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:32 schreef VinnieJones het volgende:
zit nog pas in 2009, dus zo nep zal die niet zijn..
Daar laat ik hem ook niet op trainenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij kan dus wel wat groeien nog, maar voor bijv. verre inworpen heb ik 'm beter
Dat meen je niet! Eén van de belangrijkste kwaliteiten die 'n voetballer, en dan vooral linksbuiten moet hebben!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar laat ik hem ook niet op trainen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef VinnieJones het volgende:
Mijn spelers zijn trouwens allemaal net kindjes..
Als ik ze na een gewonnen duel tegen een middelmatig ploegje geen schouderklopje geef gaan ze allemaal janken dat ik te hard ben voor ze![]()
![]()
---
Kijk maar eens in je database op je harde schijf, honderden leuke foto's...quote:
Dat is geen regen.quote:
dat ze fucking duur zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef AminBen het volgende:
![]()
Iemand nog ervaring met Turkse talenten?![]()
Hoe heb je op hem geboden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
dat ze fucking duur zijn.. heb 10 M voor die Sultan Cem geboden..Weigert Gala m zomaar.. hij is pas 22 jaar..
kijken of ik die kan strikken op zijn 15equote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
dat ze fucking duur zijn.. heb 10 M voor die Sultan Cem geboden..Weigert Gala m zomaar.. hij is pas 22 jaar..
Netjes!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:15 schreef melluk het volgende:
laatste update van mijn 1e seizoen bij shaktar
1e geworden in de eredivisie, 9 punten los van dynamo kiev
beker gewonen van dynamo kiev
andere beker ook gewonnen, ook van dynamo kiev
al met al een goed seizoen dus
Yilmaz Aydin toppertjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef AminBen het volgende:
![]()
Iemand nog ervaring met Turkse talenten?![]()
Sunny en/of Gago?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef SuperUli het volgende:
Ben vorig seizoen 11e geeindigd met GAE in de competitie, met Mark van den Boogaart als mijn beste speler..
Jammer genoeg wilde die per sé weg en wilde mijn voorzitter het bod van 3 miljoen niet weigeren.
Nu ben ik op zoek naar een verdedigend middenvelder voor ongeveer 2,7 miljoen. Iemand tips? (Niet iedereen wil naar me toekomen, jammer genoeg.)
Sunny wel...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die zijn niet voor dat geld te halen
Da's jammer, was een goeie speler...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef SuperUli het volgende:
Gago onhaalbaar.
Sunny ondertussen al bij Milan.
Aythami (DC, maar ook DMC)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef SuperUli het volgende:
Gago onhaalbaar.
Sunny ondertussen al bij Milan.
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's jammer, was een goeie speler...
Blondelle (Vitesse), Claudio Maldonado (?), Denilson (Arsenal, misschien te huren), Marek Suchy (Slavia Praag)
Graag gedaan hoor...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Gehaald..
Thx. Ook voor de andere suggesties.
Ja, dat is soms wel raar. Heb ik al vaak in deze game meegemaakt, als jij dat talent hebt gecontracteerd komt de rest er ook even aan trekken..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:59 schreef SuperUli het volgende:
Ik heb wel dit seizoen mijn favoriet Cardenas binnen kunnen halen. Toch vreemd dat geen enkele andere club achter Cardenas aan het begin aangaat (Bij mij nooit iig).
Haal ook nog even Enyeama of Wang dalei als keeper. Beide heel goedkoop te halen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
En dit gaat de selectie worden voor 2008,2009. Tijd om mee te doen voor Europees voetbal..
Dalei komt ook binnen, maar Enyeama zit al bij AZ.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Haal ook nog even Enyeama of Wang dalei als keeper. Beide heel goedkoop te halen.
Goed gedaan dan van AZ!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dalei komt ook binnen, maar Enyeama zit al bij AZ..
Dat ik die over het hoofd heb gezien!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:06 schreef donroyco het volgende:
Zocht een spits in Zuid-Amerika:
Sebastian Zuniga (ontsnappingsclausule van 3,6 miljoen)![]()
[afbeelding]
Flinke uitbreiding zeg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef SuperUli het volgende:
Heb trouwens hele vorige seizoen gezeurd om een stadionsuitbreiding. En eindelijk komt het er dit seizoen van.!
Speel voor 10 maandjes in het stadion van De Graafschap.
Dit komt erbij:
[afbeelding]
Inderdaad niet slim, kan misschien een regen zijn...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ik die over het hoofd heb gezien!![]()
![]()
![]()
Het bestand is te groot, niet de afbeeldingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij is 60x60...![]()
en @ sjimz.. nee, geen Argentijnse competitie, wel Braziliaanse![]()
Ik vind hem nogal tegenvallen. Mentaal is het nogal een doetje. Moreel schommelt onwijs, net als vorm. Kwartiertje invallen als je 3-0 voorstaat en hij wordt motm, maar ik durf hem niet op te stellen in belangrijke wedstrijden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ik die over het hoofd heb gezien!![]()
![]()
![]()
gebruik hem als webicoon dan doet hij het gewoonquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:34 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het bestand is te groot, niet de afbeelding![]()
Kampioenen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
Olbia, op Sardinië.
Nog 4 wedstrijden te gaan in de Serie C2B en we staan gedeeld eerste met Avellino en nog een ander duister clubje. En 500k in het rood, dat wordt dus een drama als ik promoveer (lees: geen spelers haalbaar).
En die kon je niet winnen zonder met de editor te klooien??quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:12 schreef AminBen het volgende:
Ik heb met de editor gefuckt, nu zitten Gago, Higuain en Marcelo bij Real![]()
De CL winnen![]()
Toen ik het spel kocht was een van mijn eerste games met Real, 2x kampioen en het 2e seizoen de CL dus het antwoord is jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En die kon je niet winnen zonder met de editor te klooien??![]()
Je houdt niet echt van een uitdagingquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Toen ik het spel kocht was een van mijn eerste games met Real, 2x kampioen en het 2e seizoen de CL dus het antwoord is ja![]()
Nu wil ik weer beginnen maar dan natuurlijk met een zo realistisch mogelijke selectie![]()
Ik moet zeggen dat niet veel mensen hier de echte uitdagingen doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je houdt niet echt van een uitdaging![]()
ach, Real is ook altijd leuk om eens te proberen.. houd al die volgevreten vedettes maar eens tevreden
Ik wacht alweer op de volgende uitdaging/challengequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat niet veel mensen hier de echte uitdagingen doen.
Ik ben nog steeds fanatiek bezig met Torpedo Moskou
daarnaast heb ik nog een game lopen met LA Galaxy waarover ik ook een Novelle aan het schrijven ben.
Verder is het mijn doel om Millwall weer terug naar de Championship te brengen en beyond.
Maar aan de andere kan heb je mensen die als een idioot aan de slag gaan met uitdagingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wacht alweer op de volgende uitdaging/challenge![]()
Maar tot die tijd: Shakhtar!
Ja jammergenoeg welquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:31 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Maar aan de andere kan heb je mensen die als een idioot aan de slag gaan met uitdagingen
Volgens mij ben ik de enige die nog wat aan jou triompf toch probeert te doen is het niet?>
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef AminBen het volgende:
Misschien moeten we er dan maar een challenge met Chelsea van maken![]()
Kom op zeg.. met real madrid nog niets kunnen vinden..Ga zelf eens wat moeite doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef AminBen het volgende:![]()
Wie heeft een Real waardige MR/AMR? Max is 15 miljoen, moet er meteen staan.
Doe ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom op zeg.. met real madrid nog niets kunnen vinden..Ga zelf eens wat moeite doen![]()
Wat zeggen ze dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef AminBen het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Ik kom uit bij Jesus Navas, alleen die accepteren ze maar niet![]()
Die coach roept dat hij niet mag gaan... Met geld is alles te koop, maar ben ook afhankelijk van de verkoop van Beckham die niet soepel loopt.quote:
Ik zat nog in mijn vorige post, deze dus:quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef AminBen het volgende:![]()
Wie heeft een Real waardige MR/AMR? Max is 15 miljoen, moet er meteen staan.
Zat ik nog te twijfelen of ik het volgende erbij moest zetten:quote:Ik moet zeggen dat niet veel mensen hier de echte uitdagingen doen.
Niet dat het mij boeit hoor als de mensen er plezier in hebben keep on the good work.
Enfin u wil goede rechts poten?:quote:Echter zakt mijn broek wel af van verbazing dat mensen met grote clubs alsnog om tacktieken en spelers gaan vragen.
Ja ok, maar iedereen heeft zijn eigen ding. Ik speel per speleditiejaarding wel zon 10 games. Dus de ene keer neem ik een dramatische team, bijna altijd een middenmoter, en zelden een echte topper. Moet hij dat niet helemaal zelf weten? We weten allemaal wel dat jullie er goed in zijn, maarja je kunt toch gewoon helpen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:31 schreef Herr_Munk het volgende:
@Proud2beDiepfries:
Voor mij is het punt niet welke club je neemt. Als je graag met Real of Chelsea speelt doe vooral je ding. Jij hebt dat spel gekocht en jij moet er mee spelen. Echter wij, en dan spreek ik denk ik wel voor Sjimz en mezelf, vinden het gemakzuchtig als je al eeen superselectie hebt dat je dan nog gaat vragen om spelers en tacktieken.
Sjimz en ik zijn ervaren rotten met dit spelletje, ik bijvoorbeeld speel dit spel al sind CM 95/96 geloof ik. Wij zoeken eerder een uitdaging dan simpel kampioen worden met Real.
Dat is 10 jaar langer dan ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:31 schreef Herr_Munk het volgende:
ik bijvoorbeeld speel dit spel al sind CM 95/96 geloof ik.
1. Door hun elftalstatus te veranderen in reserve weten ze wat van ze verwacht wordt, of naar het tweede stoppen.. Af en toe mee laten doen met het eerste kan ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef FritsBom het volgende:
Ik zit met 2 problemen:
1. Hoe houd ik mijn reserves tevreden?
2. Hoeveel zin heeft het om talenten invalbeurten te geven, zeker gezien de bank die ik nu heb.
Mentaal groeit met de jaren...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal tegenvallen. Mentaal is het nogal een doetje. Moreel schommelt onwijs, net als vorm. Kwartiertje invallen als je 3-0 voorstaat en hij wordt motm, maar ik durf hem niet op te stellen in belangrijke wedstrijden.
Yep erg goed.. de topclubs kopen hem meestalquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef martjin het volgende:
Heeft iemand ervaring met Al Bangura (VM, Watford, 18 jaar in 2006)
Maar best Martjin,quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef martjin het volgende:
[..]
Ja ok, maar iedereen heeft zijn eigen ding. Ik speel per speleditiejaarding wel zon 10 games. Dus de ene keer neem ik een dramatische team, bijna altijd een middenmoter, en zelden een echte topper. Moet hij dat niet helemaal zelf weten? We weten allemaal wel dat jullie er goed in zijn, maarja je kunt toch gewoon helpen.
Welke club ook alweer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef VinnieJones het volgende:
begin van het seizoen maar 1 transfer kunnen doen, en geen goede spits kunnen krijgen.. helaas zijn nu mijn 2 spitsen (Vitti en Rossini) geblessereerd en moet ik aanvallende middenvelders en een onervaren speler opstellen als aanvallers..
resultaat: 5 wedstrijden, 2 goals gescoord..![]()
Wel is mn verdediging net in wereldvorm, al 4 wedstrijden de nul gehouden![]()
Dat spel is nog goed getekend, ik ben begonnen met 'n managerspel daar kon je alleen mee in Italië spelen Championship Manager Italia (CM 1 ook wel, uit 1993). Deli Valdes en Dionigi waren de grote helden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalmanagerspel:
Ultimate Soccer Manager 2 (released 1995/1996)
[afbeelding]
Met Beckham bij ManUtd als broekie en Bergkamp als ster bij Arsenal
Goed getekend..goed getekend, een stilstaand DOS-plaatje...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat spel is nog goed getekend, ik ben begonnen met 'n managerspel daar kon je alleen mee in Italië spelen Championship Manager Italia (CM 1 ook wel, uit 1993). Deli Valdes en Dionigi waren de grote helden.
Wanneer je het spel al zo lang speelt, dan ga je inderdaad eerder op zoek naar moeilijkere uitdagingen.. Ik speel het dus pas sinds eind november, eerste game met SC Heerenveen was wennen, ik stond in maart keurig 5e toen ik meer transferbudget wilde hebben en het bestuur een ultimatum stelde -> daar ging ik...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:31 schreef Herr_Munk het volgende:
@Proud2beDiepfries:
Voor mij is het punt niet welke club je neemt. Als je graag met Real of Chelsea speelt doe vooral je ding. Jij hebt dat spel gekocht en jij moet er mee spelen. Echter wij, en dan spreek ik denk ik wel voor Sjimz en mezelf, vinden het gemakzuchtig als je al eeen superselectie hebt dat je dan nog gaat vragen om spelers en tacktieken.
Sjimz en ik zijn ervaren rotten met dit spelletje, ik bijvoorbeeld speel dit spel al sind CM 95/96 geloof ik. Wij zoeken eerder een uitdaging dan simpel kampioen worden met Real.
SWOS is weer opnieuw uitgebracht... heeft heel lang niet meer bestaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Veel beperkter qua opzet (en je kon er ook echt zelf mee voetballen), maar Sensible World of Soccer (SWS) heb ik in een ver verleden ook helemaal grijs gespeeld... Laatst zag ik in de winkel dat het nog steeds bestaat
Ik kijk altijd naar een spelers' geschiedenis en dan met name het jaar waarin hij in het spel verscheen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. iemand die me nog kan/wil vertellen hoe je een 're-gen' herkent?
En als ze in je Onder-19 zitten? Nouja, boeit ook niet.. Peter Schouten gaat mij later ofwel sportief, ofwel financieel mooi wat opleveren, schat ik zo in...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
SWOS is weer opnieuw uitgebracht... heeft heel lang niet meer bestaan
En hoe je een regen herkent: Meestal aan zijn geboortedatum
De meeste spelers die geboren zijn in de jaren 90 zijn regens
Gebruik het dan als webicoon (zeg het pas voor de 4e keerquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef andre347 het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Dit bericht krijg ik als ik de afbeelding wil uploaden
Peter Schouten komt niet in mijn spel voor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En als ze in je Onder-19 zitten? Nouja, boeit ook niet.. Peter Schouten gaat mij later ofwel sportief, ofwel financieel mooi wat opleveren, schat ik zo in...
-is al gelukt-quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gebruik het dan als webicoon (zeg het pas voor de 4e keer)
ikke iig wel, zal nu ff verder gaan met mijn spreekbeurt, over de verschillen tussen FM en CMquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:44 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Zo hallo, moeten jullie niet naar school ofzo?
je maakt een grapje mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
ikke iig wel, zal nu ff verder gaan met mijn spreekbeurt, over de verschillen tussen FM en CM![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
ikke iig wel, zal nu ff verder gaan met mijn spreekbeurt, over de verschillen tussen FM en CM![]()
Nee, ik ga niet naar school... ik werkquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:44 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Atalanta Bergamoquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke club ook alweer?
Manchester United?
Dus van die 5 wedstrijden heb je er maximaal 1 verloren...![]()
Ik als ambtenaar werk niet zo veel hequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:44 schreef Gitaartovenaar het volgende:
whehe... wat voor ambtenaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik als ambtenaar werk niet zo veel he
Jij zit gewoon de hele dag FM te spelen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben agentquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
whehe... wat voor ambtenaar?
Ik werk onregelmatig op een Center Parcs in Nederland
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben agentEn werk dus veel nachtdiensten enzo
Maar wel de meest coole, omdat ik FM speelquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef andre347 het volgende:
[..]
, ik dacht wow sjimz ambtenaar,, maar hij is dusz een smeris
![]()
Nou oom agent... wat valt er vandaag nog te melden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou oom agent... wat valt er vandaag nog te melden?Heb je nog tips voor FM...?
Komt je baas langs, en vraagt: 'Wat ben je aan het doen?' 'Even de statistieken aan het doorkijken.' Deze boef heeft 18 voor springen en mentaal issie bar en bar slecht...
Je bent agent nu snap ik waarom je veel vrij hebtquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Je bent agent nu snap ik waarom je veel vrij hebt
Ik ben morgen weer aan de beurtquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:33 schreef andre347 het volgende:
Ga Boeven vangen!!
Houd ons wel op de hoogte he.. (of is dat beroepsgeheim? verwacht van welquote:
Probeer wat meer Nederlanders te contracteren.. 500 Postquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Houd ons wel op de hoogte he.. (of is dat beroepsgeheim? verwacht van wel)
Ondertussen.. iemand nog een suggestie? (hoeft niet specifiek een speler te zijn, maar mag ook een positie zijn.. wil misschien wat meer ervaring in te bouwen..57 miljoen te besteden)
[afbeelding]
Een Lange spits erbijquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Houd ons wel op de hoogte he.. (of is dat beroepsgeheim? verwacht van wel)
Ondertussen.. iemand nog een suggestie? (hoeft niet specifiek een speler te zijn, maar mag ook een positie zijn.. wil misschien wat meer ervaring in te bouwen..57 miljoen te besteden)
[afbeelding]
Nederlanders met ervaring:quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Probeer wat meer Nederlanders te contracteren.. 500 Post![]()
van Bommelquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nederlanders met ervaring:
- Seedorf [afbeelding]
- Raffie (wil niet komen voor 25 mln)
?
Vitti: 170 cm - Zuniga: 178 cm Millan/Hunt: 183 cm - Babel: 185 cm - Foti: 191 cmquote:
Nopequote:
mwah, het beste als VM...en daarmee speel ik nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
Hoe staat het met Nigel de Jong?? of is die niet meer zo goed?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mijn nieuwe aankoop (een AMC uit Argentinie) slaat gewoon in zijn eerste oefenwedstrijd iemand KO na 20 minuten spelen.Als dat de voorbode is van wat ik mag verwachten van 'm..
Kisliy flikte dat ook bij mij. Die kon binnen een paar minuutjes inrukken. Aantal balcontacten: 0quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mijn nieuwe aankoop (een AMC uit Argentinie) slaat gewoon in zijn eerste oefenwedstrijd iemand KO na 20 minuten spelen.Als dat de voorbode is van wat ik mag verwachten van 'm..
Babel kan alleen niet koppen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vitti: 170 cm - Zuniga: 178 cm Millan/Hunt: 183 cm - Babel: 185 cm - Foti: 191 cm
[..]
Nope
[..]
mwah, het beste als VM...en daarmee speel ik niet
Maar wie.. Zuniga zat al te zeiken dat er teveel concurrentie was...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef OreO het volgende:
[..]
Babel kan alleen niet koppen...
Als Foti gebleseerd is... handing om een backup te hebben
nee ik weet het, hier nog een ambtenaar..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
en dan lekker in je autootje op je luie reet gaan zitten met een camera en dan ondertussen FM spelen?quote:
Lekker bezig, die Wim .quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
Olbia heeft de beste transferdeal in de historie gesloten.
Een Nederlandse regen (spits) van Zwolle (30 goals in 40 wedstrijden), gewild door Real Madrid en West Ham, wordt op 1 juli 2015 gepresenteerd als nieuwe spits. Hij kostte ons precies 0 euro.![]()
![]()
Als je echt tijd over heb, kan je een uit en thuistactiek gaan maken. Ik geef zelf altijd de voorkeur aan diamond, maar dat is geheel afhankelijk van je selectie. Met Ajax zou ik iig wel met AMC spelen omdat je Sneijder hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:45 schreef Moron het volgende:
Het is een beetje wikken en wegen met mijn taktiek bij Ajax.
Zit pas in het 1e seizoen, dus ben nog een noob!![]()
Maar heb een 442-formatie. Ik win wel van 'toppers' als Feyenoord. JC Schaal gewonnen van PSV, maar verlies van kleintjes als NEC.![]()
Dus heeft er iemand een mooie taktiek die ik kan gebruiken. Ik speel lekker aanvallend, met de punt naar voren en naar achteren op het middenveld. Dus 4 verdedigers, waarvan mijn vleugelverdedigers aanvallend zijn ingesteld meestal, een verdedigende middenvelder, 2 middenvelders, aanvallende middenvelder en 2 spitsen.
Heeft iemand een betere taktiek of aanpassingen die ik kan maken?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:10 schreef tha_dark het volgende:
De link naar de Nederlandse taal in de openingspost doet het niet.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kijk eens hier, misschien dat daar wat staat.
PS. Vaduz en Suijk zijn al terug
Ligt aan de reputatie van de club, echte topclubs uit Europa kunnen satellietclubs uit de VS/Azie krijgen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Ik vraag maar steeds bij het bestuur om een sattalietclub maar ik krijg um maar niet .. niet de goede altans.. krijg van die spanse en franse.. niet VS en Azië
Satellietclubs; kun je spelers laten rijpen of stallen wanneer je ze beu bent... ook zorgen satellietclubs voor merchandising. Daarnaast heb jij (vaak) de eerste optie op talenten die bij je satellietclub spelen.. dit werkt op termijn het beste.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:04 schreef martjin het volgende:
Ik vind met West Ham > Wigan toch wel een waardige sattelietclub. Ik zie alleen niet zoveel nut van sattelietlcubs.
Kijk eens bij Ajax in de jeugd; Vurnon Anita, Sarpong, Vertonghen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef AminBen het volgende:
Ik heb een AMC nodig voor Dresden, was ff vergeten dat je maar 3 niet EU'ers mag dus de transfer van Alejandro Gomez gaat niet doorHet gaat over maximaal 60K
![]()
Hoop echt op Jari Litmanen, met zijn club heb ik iig een akkoord![]()
Jep, en anders kun je nog door in de UEFA-Cupquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vandaag loting groepsronde CL, ik zit met SC Heerenveen bij Bayern, Liverpool en Rapid Boekarest in de poule![]()
P3 ben ik tevreden, volgende ronde spring ik een gat in de luchtMaar we zullen zien, vorig jaar Arsenal 2x op een gelijk spel gehouden, Osasuna 2x verslagen en ook Valencia ging er met 2-1 aan, dus het biedt potentie
(in ieder geval mooie inkomsten kaartverkoop)
Bedankt ook voor het snelle antwoord op MUquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kijk eens bij Ajax in de jeugd; Vurnon Anita, Sarpong, Vertonghen...
Gheghe.. doe alles tegelijk...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:57 schreef AminBen het volgende:
[..]
Bedankt ook voor het snelle antwoord op MU![]()
Is dat wel zo?? Ik kan me uit een andere game (Ajax geloof ik) herinneren (of vergis ik me?) dat ik met P3 uitgespeeld was? Of is dat een 'bug' (geweest)? Vond het iig al zo raar toen.. Anyways, UEFA-cup daarna zou prima zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep, en anders kun je nog door in de UEFA-Cup
Gilles de Bilde. Heb ik ook gehaald bij Dresden, voor 1Kquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben opzoek naar een spits die in de Conference national wil spelen. Ik heb namelijk maar twee spitsen in de selectie. Mijn budget is 30K
Die had geen zin in een salaris van 1.800Kquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:05 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gilles de Bilde. Heb ik ook gehaald bij Dresden, voor 1K![]()
Volgens mij wel... wel gehad met voorronde CL (FM2006)quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is dat wel zo?? Ik kan me uit een andere game (Ajax geloof ik) herinneren (of vergis ik me?) dat ik met P3 uitgespeeld was? Of is dat een 'bug' (geweest)? Vond het iig al zo raar toen.. Anyways, UEFA-cup daarna zou prima zijn
Dan zou ik het op dit momen niet wetenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Die had geen zin in een salaris van 1.800K![]()
Nikos Machlas misschien... scoort meestal wel veelquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben opzoek naar een spits die in de Conference national wil spelen. Ik heb namelijk maar twee spitsen in de selectie. Mijn budget is 30K
Samen spelen is idd wel leuk, maar je moet er wel 2 mensen voor hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:51 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik speel nu samen met een vriend, een newbie op het gebied van FM, online. Hij RBC ik Haarlem. Heb hem met 4-3 verslagen in een vriendschappelijke wedstrijd
ik had met derby county in de 2de seizoen een club uit japen als satellietclub..Niet echt een topclub of wel derbyquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ligt aan de reputatie van de club, echte topclubs uit Europa kunnen satellietclubs uit de VS/Azie krijgen...
[..]
Satellietclubs; kun je spelers laten rijpen of stallen wanneer je ze beu bent... ook zorgen satellietclubs voor merchandising. Daarnaast heb jij (vaak) de eerste optie op talenten die bij je satellietclub spelen.. dit werkt op termijn het beste.....
Als je geluk hebt, kan dat wel eens voorkomen ja.. Was je gepromoveerd of iets dergelijks?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:16 schreef OreO het volgende:
[..]
ik had met derby county in de 2de seizoen een club uit japen als satellietclub..Niet echt een topclub of wel derby
Oke dan...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:36 schreef OreO het volgende:
Ja,moest wel een paar miljoen per jaar aan hun betalen.
Ben trouwens na 3 seizoenen derby Naar ajax vetrokken.. De eer herstellen
Ji-Sung Parkquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke dan...
Weet jij nog een aankoop (waardoor stijging merchandising) voor mijn Ajax?
http://i11.tinypic.com/2dj11c6.jpg
Nakamura komt waarschijnlijk (contract aangebodenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Ji-Sung Park
Nakata
zijn volgens mij de enige die ik weet
ik leef met je mee sjimzquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:42 schreef sjimz het volgende:
Ik kan 3 dagen geen FM spelen![]()
Ga een weekendje Center Parcs
Dus gegroet allen en ik zie jullie in het nieuwe topic
Toch niet mijn Center Parcs hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:42 schreef sjimz het volgende:
Topic nr. 19???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:42 schreef sjimz het volgende:
grrr... gmbl.... ambtenaren.....grr...gmblquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:42 schreef sjimz het volgende:
Gebeurt in het echt ook... niet echt een bug te noemen....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:30 schreef dvdk het volgende:
Is dit nu eerlijk? 7 van m'n spelers (Veelal basis!) zijn opgeroepen voor een match u21/23 en de match die ik moet spelen tegen mede-titelkandidaat RC genk wordt niet uitgesteld.
normaal zou ik ze toch moeten kunnen verbieden te spelen, maar het is geen friendly, maar de olypmics.
Dit is toch wel een bug hoor, normaal wordt zo'n match dan uitgesteld, tegen genk.
[afbeelding]
goed idee, ik ga zo dalijk denk ik een game beginnen met new york red bulls ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef martjin het volgende:
Volgens mij ga ik bij de volgende update bij LA Galaxy
Voor Olympics wordt (net als bijvoorbeeld Afrika Cup) niks uitgesteld. komt omdat het een toernooi is van 3 weken oid.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:13 schreef SweetlakeDjeeper het volgende:
[..]
Gebeurt in het echt ook... niet echt een bug te noemen....
Ja ik doel op Beckham he :")quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
goed idee, ik ga zo dalijk denk ik een game beginnen met new york red bulls ofzo
Ja ik bedoelde meer Amerika in het algemeen. Hoewel het best wel kut is met die regels die ze daar hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |