was niet supergrappig, maar ook geen tranentrekker dacht ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:53 schreef Lod het volgende:
Is het om te lachen, is het om te huilen?
andersomquote:En Amanda Detmer lijkt in de OP verdacht veel op Rosanna Arquetteal aangepast
Het is dus geen comedy, geen dramaserie maar iets wat daar tussen in ligt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:05 schreef Wombcat het volgende:
was niet supergrappig, maar ook geen tranentrekker dacht ik
dramaseriequote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:12 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is dus geen comedy, geen dramaserie maar iets wat daar tussen in ligt?
Rick Gomez speelde volgens mij in Band Of Brothers.. Gisteren 5 minuten iets van meegepikt, mijn moeder zat te kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:55 schreef Smash-it het volgende:
Die Barry Watson (brian) is van 7th Heaven en Teaching Mrs. Tingle en die Matthew Davis (Adam) is volgens mij uit Legally Blonde, het vriendje van Reese dat haar dumpt.. Kennen we de andere mensen ook nog ergens van? Ik vond het wel vermakelijk na de Gilmore Girls, ga het wel volgen denk ik. Gister voor het eerst gezien..
DANK JE!!! Zij ging toen met Ephram naar bed, ze was de nanny van zn zusje.. Ik kon er écht niet opkomen..quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef moryana het volgende:
sarah lancaster speelde in everwood
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb ook de eerste 5 minuten gemist, die Marjorie vond Brian stiekem ook wel leuk of niet?
hey hoi!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
hey Neslekom jou ook overal tegen
volgens mij is dat z'n standaard gezichtsuitdrukking![]()
couldn't agree morequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
hey hoi!
Tja, we hebben gewoon goede smaak![]()
marjorie ging verhuizen (samenwonen), maar adam kon haar niet helpen, die had een belangrijke meeting. angelo ging haar helpen. ondsertussen ging nic meer tests doen bij de dokter om zwanger te kunnen worden, tegen angelo's zin.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Rhanna het volgende:
Kun je misschien even een samenvatting geven? Moest werken
en nic en angelo kregen ruzie omdat hij natuurlijk zwanger wil worden, anders hoeft 't voor hrm niet. zij ging min of meer akkoord, maar later zie je d'r in de badkamer een spuitje nemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Rhanna het volgende:
Oeh. Verrek
Hoop dat het nog een keer herhaald wordt. Ik hou van Barry Watson
daarvoor is de video uitgevondenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef Melneo het volgende:
Leuke aflevering inderdaad! Al zou ik er niet speciaal voor thuisblijven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... Ik vind het super! Nog meer mensen die al bij afl. 12 van seizoen 2 zijn?![]()
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:00 schreef Babbel1 het volgende:
Ik heb net even gekeken, maar ik kan het niet vinden.. Is er een topic voor What About Brian USA?
Ikkequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:00 schreef Babbel1 het volgende:
Nog meer mensen die al bij afl. 12 van seizoen 2 zijn?
ja, dat kon ik ook niet helemaal plaatsenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
OMG wat nep!!!! een groen-witte supporter bij de wedstrijd van arsenal
en een italiaan die los gaat bij de wedstrijd van Barca tegen Depo
hoezo de italiaanse cultuur in huis halen bij zo'n wedstrijd...
Marj is een blijvertjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef DarkElf het volgende:
ja vind het een leuke serie alleen vind ik lisa leuker dan die marjorie
Ik ook niet, het enige dat ik kan bedenken is dat in Italië een voetbalcultuur is, dus dat hij voetbal in zijn algemeen leuk vindt ofzo :Squote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ja, dat kon ik ook niet helemaal plaatsen
die italiaan ziet Barca voor Juve oid aan, das verkeerd genoegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:32 schreef DarkElf het volgende:
alleen die italiaan heb ik nog weinig verkeerds zien doen?
'That guy?!' zei ie.. En ja, in mijn hoofd stond ze ook aan de andere kant van de dino. Maar ze kan altijd naar hem toegelopen zijn, toch? Wel triest dat hij haar gewoon meesleurt in een uitermate volle kamer, waar iedereen het kan zien. Over onsubtiel gesproken. Alhoewel, parkeerplaats van een drukke supermarkt was ook niet echt subtiel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Purky het volgende:
Gosj.. vond 't einde zo zielig dat (naam kwijt) iets zei van: "with him?"..
Ook al klopt dat niet volgens mij. Toen die aan 't opnemen was stond zijn vrouw rechts van 'm en dus links van de 'dino'. Maar in 't filmpje staat ze ineens rechts van de dino. Of ben ik in de war?
Toen Adam tijdens het filmen even met Nicole stond te praten (kids are so great, zei ze geloof ik). liep Deena naar de overkant van de kamer en kwam naast Richard terecht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Purky het volgende:
Toen die aan 't opnemen was stond zijn vrouw rechts van 'm en dus links van de 'dino'. Maar in 't filmpje staat ze ineens rechts van de dino. Of ben ik in de war?
Precies! Gewoon leuk voor erbij, om nog wat te volgen. Maar als er een dvd-box van uitkomt hoef ik die niet zo nodig. Vanavond weer, ben benieuwd, voorstukje ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:05 schreef PeRi het volgende:
Niet de geweldigste serie die ik ken, maar zeker niet de slechtste.
Op zich lijkt het me ook wel waziger worden indd. Want de zus van Brian is nu toch met die zwangerschap bezig? Ik denk nu dat ze over 6 maanden nog niet zwanger is, wnat anders zou het wel vreemd zijn denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:21 schreef Purky het volgende:
Oh hemeltje.. wat een einde.. Wat een zielige aflevering zeg
Voorstukje voor volgende week, dan zijn ze ineens 6 maanden verder.. Beetje vaag, slaan zo een stuk over. Maar we zullen het wel zien. Ben benieuwd hoe het verder gaat!
Ze hebben allebei wel een punt, maar het is dan natuurlijk wel zo dat als Brian zijn vriendinnen verwaarloosd, dat zijn zaak is. Als ziij hem dan ook nog eens aan het lijntje houdt, en dat soort acties van al die berichten op z'n antwoordapparaat en dat gesprekje met Lisa B, dat draagt er natuurlijk niet aan bij dat er verbetering in zijn situatie komt. Ze moet zich dan wel wat meer op een afstand houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef Benniben19 het volgende:
Ben benieuwd hoe die 'relatie' tussen Brian en Marj zich evalueert, wil wel eens zien wie van de twee nu gelijk had.. houdt Marj hem aan een lijntje of verwaarloosd Brian echt zijn vriendinnen na een tijdje!!
Ik meende te zien in het stukje voor volgende week dat ze echt al wel een dikke buik had.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk nu dat ze over 6 maanden nog niet zwanger is, wnat anders zou het wel vreemd zijn denk ik.
Ja ik ook.. wel jammer want nu weten we al dat het gaat lukken maar ja.. shit happensquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:31 schreef Barb het volgende:
Ik meende te zien in het stukje voor volgende week dat ze echt al wel een dikke buik had.
Zelfs een behoorlijk dikke. Als het echt maar 6 maanden waren, moet ze echt al meteen zwanger zijn geworden, anders red je dat nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:31 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik meende te zien in het stukje voor volgende week dat ze echt al wel een dikke buik had.
vriendin van me is net 3maanden en heeft een ontzettend dikke buik..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zelfs een behoorlijk dikke. Als het echt maar 6 maanden waren, moet ze echt al meteen zwanger zijn geworden, anders red je dat niet
Tweelingen zijn leuk en schattigquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:40 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
vriendin van me is net 3maanden en heeft een ontzettend dikke buik..
1e keer toen ze zwanger had ze die omvang pas na 7maanden.. dus is (schijnbaar) heel verschillend
misschien krijgt Nic wel een tweeling
Jaaa vond het ook zielig voor ze, maar Adam moet nu ook weer niet te snel een conclusie want op een kus na is er eigenlijk niks gebeurd.. hij zal meteen denken dat het sex is..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tweelingen zijn leuk en schattig![]()
Maar verder vind ik het idd ook raar dat ze ineens 6 maanden verder gaan. En Dave was zielig deze aflevering ( en Adam op het laatst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |