waarom vind je dat nodig?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een mooi stukje ga schrijven over Ariel Bruens. Inclusief telefoonnummer + adres + foto's. Ja dat ga ik doen.
Ik wens je succes. Als het je lukt dan betaal ik jouw volgende trip naar BK, afgesprokenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een mooi stukje ga schrijven over Ariel Bruens. Inclusief telefoonnummer + adres + foto's. Ja dat ga ik doen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:06 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Ik wens je succes. Als het je lukt dan betaal ik jouw volgende trip naar BK, afgesproken![]()
Wie verliest ? Neem nou maar van mij aan dat geen hond mijn persoonsgegevens (op mijn naam na dan, maar die gaf ik zelf al cadeau), laat staan mijn adres en/ of telefoonnummer weet te produceren. Ik ben me er te terdege van bewust dat er veel fokmongooltjes op deze wereld rondlopen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]ga die deal met arma maar niet aan
die verlies
-Het boeit me niet hoe mensen in een situatie komen, dat dien je te voorzien door je goed te verzekeren, dan wel geen kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:30 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Zegt de pauper zelf.
Jij kan niet weten hoe die mensen in zo'n situatie zijn gekomen. Verdiende die al weinig is die zijn baan kwijt geraakt, is die ziek geworden? En ga zo maar door. Je bent te kortzichtig maar achja wijsheid komt met de jaren he.
Goud is ook naaierij. Inkoop van juwelen is duur. Maar als je het probeert te verkopen krijg je er niks voor terrug.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:43 schreef tonks het volgende:
Betaal het van je goud dan
Gezien het feit dat je een niet veel voorkomende naam hebt, is het met de juiste zoek talenten niet moeilijk om jou gegevens optevragen dan wel te kopenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Wie verliest ? Neem nou maar van mij aan dat geen hond mijn persoonsgegevens (op mijn naam na dan, maar die gaf ik zelf al cadeau), laat staan mijn adres en/ of telefoonnummer weet te produceren. Ik ben me er te terdege van bewust dat er veel fokmongooltjes op deze wereld rondlopen.
Je snapt het niet, hij had nu met de bonnen en zijn spaarcentjes er wel geld voor!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor een dubbeltje toch op de eerste rang willen zitten.
En als je de korting niet krijgt, dan maar zwartmaken.
Als je er geen geld voor hebt, moet je er niet eens aan denken...
wat doet zo'n kutpauper dan als jou op zo'n mongolen site?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Wie verliest ? Neem nou maar van mij aan dat geen hond mijn persoonsgegevens (op mijn naam na dan, maar die gaf ik zelf al cadeau), laat staan mijn adres en/ of telefoonnummer weet te produceren. Ik ben me er te terdege van bewust dat er veel fokmongooltjes op deze wereld rondlopen.
@ geen stijlquote:Zou geweldig zijn als Linkse lul Lucas aka Prittstift eens flink de tyfus getrapt zou worden door zijn linkse soortgenoten. Was het maar echt geweest !
Ariël Bruéns 05-10-05 @ 18:33
Laat hem, mijnheer heeft het nogal druk:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat doet zo'n kutpauper dan als jou op zo'n mongolen site?
bronquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef quo_ het volgende:
Tja... het uitmaken van 95% van de reageerders voor "debiel" gaat me wel wat te ver, maar aan de andere kant had ik van de gemiddelde fok! er een wat ruimere blik verwacht.
Als je wat verder leest op het weblog van Ariel kom je toch een paar leuke dingen tegen. Bijvoorbeeld het kritische artikel over de journalistiek van Nieuwe Revu waar toch redelijk gehakt gemaakt wordt van het voorbeeld dat de armoede in nederland moet aantonen.
Als je niet van cijfermateriaal houd is het artikel "Mijn fictieve sollicitatie bij de gemeente Almere" een aanrader.
Verruim je blik, en lees eens iets wat niet bij voorbaat in je eigen straatje ligt !
Ach, meneer wil iets aankaarten en opent daarom een topic en pleurt z'n klaagbrief er neer, kun je 2 soorten reacties krijgen, positieve en negatieve. Nu zijn de reacties over het algemeen negatief, wees dan ook een vent en incasseer je verlies.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef quo_ het volgende:
Tja... het uitmaken van 95% van de reageerders voor "debiel" gaat me wel wat te ver, maar aan de andere kant had ik van de gemiddelde fok! er een wat ruimere blik verwacht.
Als je wat verder leest op het weblog van Ariel kom je toch een paar leuke dingen tegen. Bijvoorbeeld het kritische artikel over de journalistiek van Nieuwe Revu waar toch redelijk gehakt gemaakt wordt van het voorbeeld dat de armoede in nederland moet aantonen.
Als je niet van cijfermateriaal houd is het artikel "Mijn fictieve sollicitatie bij de gemeente Almere" een aanrader.
Verruim je blik, en lees eens iets wat niet bij voorbaat in je eigen straatje ligt !
Ariel lijkt het zowaar met je eens te zijn. Post op ander forum: "Als je het zo moeilijk hebt dan zou ik je willen adviseren om dan vooral geen lastige discussies aan te gaan. Doe je dat wel, en je krijgt flink tegengas dan moet je niet lopen klagen of aftaaien."quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ach, meneer wil iets aankaarten en opent daarom een topic en pleurt z'n klaagbrief er neer, kun je 2 soorten reacties krijgen, positieve en negatieve. Nu zijn de reacties over het algemeen negatief, wees dan ook een vent en incasseer je verlies.
Maar een topic openen en dan bij negatieve reacties die reacties teniet doen door te roepen dat fokkers diebielen zijn, je bent dan niet echt fris bezig denk ik dan.
hoi ninaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef Little_Angel het volgende:
Van dat geld dat ie aan de BK had willen besteden had ie ook bij de Aldi normaal eten van kunnen kopen.
Fastfood en die troep zijn overbodig, imho. Zeker als je het niet breed hebt.
als het voor hemzelf geldt is het natuulk een heul ander verhaalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ariel lijkt het zowaar met je eens te zijn. Post op ander forum: "Als je het zo moeilijk hebt dan zou ik je willen adviseren om dan vooral geen lastige discussies aan te gaan. Doe je dat wel, en je krijgt flink tegengas dan moet je niet lopen klagen of aftaaien."
De MD is één van de plaatsen waar ik consequent nog omreken naar guldens. En elke keer als ik 20 á 25 euro lichter bij het loket wegrijd (bijna 50 gulden in echt geld) denk ik inderdaad aan het feit dat je daar bij de supermarkt wel een heel weekend normaal en gezond van kan eten. En dat doen we dus ook, die andere 48x per jaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef Little_Angel het volgende:
Van dat geld dat ie aan de BK had willen besteden had ie ook bij de Aldi normaal eten van kunnen kopen.
Fastfood en die troep zijn overbodig, imho. Zeker als je het niet breed hebt.
Same herequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
De MD is één van de plaatsen waar ik consequent nog omreken naar guldens. En elke keer als ik 20 á 25 euro lichter bij het loket wegrijd (bijna 50 gulden in echt geld) denk ik inderdaad aan het feit dat je daar bij de supermarkt wel een heel weekend normaal en gezond van kan eten. En dat doen we dus ook, die andere 48x per jaar.
Laat me raden, je bent sinds kort dakloos?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef EsDe het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent sinds kort dakloos?![]()
Hoe denk jij te weten dat ik de schuld zelf veroorzaakt heb ? Dat is namelijk niet het geval. Als de boeroepertjes zich werkelijk verdiept hadden in mijn persoontje, dan hadden ze beter geweten. Met al dat gespeur op google ed. had ik toch wel wat meer van "jullie" verwacht. Kijk dat "jullie" geen adres, telefoonnummer en andere informatie kunnen vinden wist ik al. Maar voor de rest ben ik een open boek. Dus wil je iets van me weten, op adres en andere persoonsgegeven na, dan is het te vinden. Maar goed, uiteraard wist ik wel dat de fucking fokkertjes het slechts te doen is om voorbarige en onzinnige conclusies te trekken zodat het naar beneden trappen en omhoog likken doorgang kan vinden. Immers... "jullie" schijnen allemaal onkwestbaar te zijn en iedere vorm van dalen gaat aan "jullie" voorbij. Of je verzekerd jezelf ertegen (proest) toch ? Fok mag wel trots zijn op het "niveau" van haar stamgastenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Scorpie het volgende:
Tja, ik ben wel benieuwd hoe het nu met deze zelfverworven steuntrekker is. Vult hij zijn dagen nog steeds op met het voeren van zinloze discussies, het neerplempen van onzinnige quotes, het uitmaken van mede-internetters voor alles wat lelijk is? Of is meneer nu bezig een baan te zoeken bij een hamburgertent, om zodoende de door hemzelf veroorzaakte schuld af te lossen, zodat zijn kindertjes ook een fatsoenlijke kans hebben op een normaal leven met een normaal functionerende pappa? Wie zal het zeggen! Tot de volgende keer lieve lezers!
Boeien ! Toch hou ik "jullie" al pagina's en topics lang bezig. Who's the dummy now ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:37 schreef .eXistenZ. het volgende:
Bruens, je wordt genegerd waar je bij staat.
Jij, want jij blijft maar reageren en jezelf elke andere post voor schut zetten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Boeien ! Toch hou ik "jullie" al pagina's en topics lang bezig. Who's the dummy now ?
Geloof me, er is maar een dummy hier en dat ben jij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Boeien ! Toch hou ik "jullie" al pagina's en topics lang bezig. Who's the dummy now ?
Je bent echt dakloos huh!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Kijk dat "jullie" geen adres, telefoonnummer en andere informatie kunnen vinden wist ik al. fucking fokkertjes ..... Immers... "jullie" schijnen allemaal onkwestbaar te zijn en iedere vorm van dalen gaat aan "jullie" voorbij.
Zo'n buitengewoon interessant persoon komen we hier ook niet vaak tegen nee. Als in "Damn, dat er zulke mensen bestaan..."quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Man wat lul je nou dom, je kan niet eens je kinderen een hamburger geven zonder bonnetjes te verzamelen, maar je hebt kennelijk wel de tijd om de hele tijd om internet te leuten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Hoe denk jij te weten dat ik de schuld zelf veroorzaakt heb ? Dat is namelijk niet het geval. Als de boeroepertjes zich werkelijk verdiept hadden in mijn persoontje, dan hadden ze beter geweten. Met al dat gespeur op google ed. had ik toch wel wat meer van "jullie" verwacht. Kijk dat "jullie" geen adres, telefoonnummer en andere informatie kunnen vinden wist ik al. Maar voor de rest ben ik een open boek. Dus wil je iets van me weten, op adres en andere persoonsgegeven na, dan is het te vinden. Maar goed, uiteraard wist ik wel dat de fucking fokkertjes het slechts te doen is om voorbarige en onzinnige conclusies te trekken zodat het naar beneden trappen en omhoog likken doorgang kan vinden. Immers... "jullie" schijnen allemaal onkwestbaar te zijn en iedere vorm van dalen gaat aan "jullie" voorbij. Of je verzekerd jezelf ertegen (proest) toch ? Fok mag wel trots zijn op het "niveau" van haar stamgasten![]()
Leg het dan ons even vriendelijk uit, want wij zijn te simpel om het te snappen. Komt het toevallig omdat de mensen geen gebruik wilde maken van diensten/producten van jou bedrijf...of betaalde de afnemers te laat, wie o wie zal het zeggen, maar hoe dan ook heb je bij een eigen bedrijf er vaak wel een beetje grip opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Hoe denk jij te weten dat ik de schuld zelf veroorzaakt heb ? Dat is namelijk niet het geval. Als de boeroepertjes zich werkelijk verdiept hadden in mijn persoontje, dan hadden ze beter geweten. Met al dat gespeur op google ed. had ik toch wel wat meer van "jullie" verwacht. Kijk dat "jullie" geen adres, telefoonnummer en andere informatie kunnen vinden wist ik al. Maar voor de rest ben ik een open boek. Dus wil je iets van me weten, op adres en andere persoonsgegeven na, dan is het te vinden. Maar goed, uiteraard wist ik wel dat de fucking fokkertjes het slechts te doen is om voorbarige en onzinnige conclusies te trekken zodat het naar beneden trappen en omhoog likken doorgang kan vinden. Immers... "jullie" schijnen allemaal onkwestbaar te zijn en iedere vorm van dalen gaat aan "jullie" voorbij. Of je verzekerd jezelf ertegen (proest) toch ? Fok mag wel trots zijn op het "niveau" van haar stamgasten![]()
bronquote:Zelf ben ik in mijn tijd onderdeel geweest van een van de grotere franchise onderneming, tot dat deze failliet ging. We hadden zelfs aandelen in de franchise formule enzovoort. Zoals ik eerder elders opmerkte deden wij, net als jij kennelijk doet, niet mee aan misleidende acties die de franchisegever formuleerde. Maar men formuleerde deze wel degelijk.
De opzet was, ondanks dat het om een totaal ander product ging gelijkwaardig aan de opzet die Burger King voorstaat. Eerst de klant over de drempel zien te krijgen, en dan zien we wel verder. Zo adverteerde de franchisegever met producten die we niet hadden, of welke we niet voor die prijs konden leveren. Het was dan aan ons om de klant zover te krijgen dat men een ander product kocht dan waarmee we valselijk adverteerde. De opzet lijkt me duidelijk. We waren en zijn bepaald niet de enige die dit marketing concept hanteerde. Ik kon en kan dezelfde soort acties er bij de concurrent blindelings uitpikken.
Zoals ik reeds aangaf… wij weigerde principieel mee te werken aan dit soort acties. Ik was en ben van mening dat het de franchiseformule schade toebrengt. Eveneens was ben ik van mening dat je klanten besodemieterd. Wij, mijn vrouw en ik, voelde ons er niet prettig bij. We distantieerde ons dan ook van dergelijke praktijken. Niet alleen openlijk naar de klanten toe, maar we verzetten ons ook tegen de franchisegever die dit soort nonsens bedacht. Daardoor raakte we telkens in conflict met de franchiseorganisatie omdat wij degene waren die de directe confrontatie met de klant aan de toonbank moesten aangaan..
De hele operatie bracht de formule uiteindelijk alleen maar schade toe. We weten dus hoe het is om er zeg maar “tussen” te moeten zitten. Enerzijds wilde we eerlijk zaken doen met onze klanten, en anderzijds hadden we ons wel verbonden met de dwingende formule die ook in onze naam adverteerde met deze troep. Ik voel dan ook met je mee in deze. Ik ben ervan overtuigd dat je deugd, en ik vind jouw aanbod meer dan sympathiek. Ik snap ook dat je het erg onprettig moet vinden om op deze manier tussen twee strijdende partijen te moeten zitten, terwijl jij er, zoals blijkt, fundamenteel anders en beter over denkt.
Meneer "Ariel Bruéns" is nogal een fanatiek voorstander van het posten op diverse fora onder dit pseudo account, en alles wat 'ie tot nog toe aan site's heeft gehad draaide dan ook keurig onder een sub domein. Leuk als je je site om de haverklap ergens anders wil gaan hosten omdat je site weer eens onder vuur is komen liggen, maar echt verstandig.......??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat ik ook zin heb om te gallen.![]()
Z'n spellingscontrole doet het werk, zoals bij de meeste "frequenterende" bloggersquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef wonderer het volgende:
Zijn slechte spelling is soms tenenkrommend. Als je dan zo nodig dure taal wil gebruiken, zorg er dan in ieder geval voor dat het foutloos is...
Het zorgt ervoor dat ik hem de helft minder serieus neem. Als je echt je boodschap over wil brengen, dan kun je toch ook wel wat moeite doen om te zorgen dat het correct is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Z'n spellingscontrole doet het werk, zoals bij de meeste "frequenterende" bloggers... jammer dat grammaticale controle er géén onderdeel van is
Die kun je zelf ("leverd", brrr) ook nog wel gebruiken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Z'n spellingscontrole doet het werk, zoals bij de meeste "frequenterende" bloggers... jammer dat grammaticale controle er géén onderdeel van is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |