Moeilijk te zien als ze met de rug naar je toestaan.quote:
Das waarquote:
Da's toch niks ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:33 schreef bassieVL het volgende:
Heb je ook nog een voorbeeld van de andere kant?
Over de schouder werp tiete zijn dat.quote:
quote:
Ik heb smaakquote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:50 schreef bassieVL het volgende:
daar heb je toch een prachtig stel te voor schijn getoverd![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:14 schreef bassieVL het volgende:
Toch krijg ik een beetje het appels en peren gevoel.![]()
dat zijn geen tieten, die vallen onder de wapenwetquote:
Word je wakker met een schedelbreuk,lekker dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:21 schreef bassieVL het volgende:
Kanonen zeg. Je zult er maar naast slapen en ze draait zich net om.![]()
.....want?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:56 schreef quickie1985 het volgende:
ow en zweedse dat zou nog beter zijn
idd, tieten zijn overrated.. kont simulatie aan de voorkant...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef Catch22- het volgende:
billen. Tieten boeien me minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door amigaroxx op 09-01-2007 10:16:57 (thnx BertV :)) ]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef amigaroxx het volgende:
* amigaroxx zegt: "ik had Bert kunnen heten want ik ben een echte KONTEMAN"
Spoiler:konterman...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
Is niet aan te raden om op tieten te petsen Spank, vooral niet doen dus... (ik help je dus maar even)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vind ze het lekker wanneer je er een pets op geeft?Kont: Ja (Meer dan 75% van de vrouwen)
Tieten: (Durf geen schatting te maken, girls help me out here)
Daarvoor dank.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef Elounda het volgende:
Is niet aan te raden om op tieten te petsen Spank (ik help je dus maar even)![]()
![]()
is een ander topic voor:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:33 schreef type_29 het volgende:
hangers
ook van Tongquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:35 schreef Elounda het volgende:
[..]
is een ander topic voor:
Het grote hangtieten topic # 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |