Oké ik ben overtuigd, je kan niet discussieren, je bent dom en ik beloof bij deze plechtig dat ik nooit meer op je reageer.quote:
Ik doe mee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké ik ben overtuigd, je kan niet discussieren, je bent dom en ik beloof bij deze plechtig dat ik nooit meer op je reageer.
Geniaal doelpuntquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik doelde op de volley vanaf 25 meter ofzo.
Je bent een beetje lelijk en jaloers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké ik ben overtuigd, je kan niet discussieren, je bent dom en ik beloof bij deze plechtig dat ik nooit meer op je reageer.
Ik dacht eigenlijk dat hij er ook een keer 1 knalde vanaf de plek waar hier de voorzet wordt gegeven, kan het alsnog verkeerd hebben onthouden hoorquote:
Hij heeft wel ooit in het gelredome in de laatste minuut bij 2-2 een volley vanaf de middenlijn op de slof genomen, die viel toen op het dak van de goal, als die er in was gegaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij er ook een keer 1 knalde vanaf de plek waar hier de voorzet wordt gegeven, kan het alsnog verkeerd hebben onthouden hoor.
Denneboomquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef DeVinger het volgende:
Die goal van Denneboom tegen AJAX laatst mag er ook wezen zeg
Denneboom heeft ook tatoeages hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Denneboom. Jack was tenminste nog stoer.
"Deze tekens staan voor dingen waar ik achter sta, moed, kracht, ..."quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Denneboom heeft ook tatoeages hoor.
(Je hebt gelijk)
Voor mij blijft de goal van Kivuvu tegen Feyenoord momenteel de goal van het seizoenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef DeVinger het volgende:
Die goal van Denneboom tegen AJAX laatst mag er ook wezen zeg
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:41 schreef Mark het volgende:
Da's jammer, want het was echt een geweldige goal. Misschien ergens online te vinden?
Edit: gevonden! Beetje schokkerig beeld (GSM-opname), maar de goal is goed te zien: http://www.youtube.com/watch?v=i0lLTY0PCDk&mode=related&search=
DeDikkeDuim?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef DeVinger het volgende:
Hoe komen jullie trouwens aan die 'band' met Man utd?
Weet het niet meer precies. Via Meulensteen geloof ik. Liep daar een andere Nederlander een tijdje mee die weer contact had met Looijen, eigenlijk via-via dus. Maar er is verder geen band ofzo. Denk niet dat er nog snel andere ManU-spelers hier naartoe komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef DeVinger het volgende:
Hoe komen jullie trouwens aan die 'band' met Man utd?
Vitesse bewijst inderdaad wel dat die uitspraken gevaarlijk zijn. Ondanks wat ik hier de afgelopen weken heb moeten lezen (sinds die berichten over problemen bij NEC) is het bij Vitesse nog steeds een teringzooiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Trouwens dat artikel gelezen in de VI, en de uitspraak "ik verwacht dat het volgend jaar wel opgelost is" kwam mij bekend voorDat riepen ze in Arnhem ook gedurende 6jaar. Ben benieuwd.
quote:Vitesse in nood: 1,6 miljoen schuld
Voetbalclub kan huur Gelredome en lening niet betalen Gemeente neemt nog geen maatregelen
De nood bij Vitesse is zo groot dat de voetbalclub de huur voor Gelredome aan de gemeente sinds december niet meer kan betalen. De huur van december en januari komt bovenop de huurachterstand van acht ton, die Vitesse sinds vorig jaar juli had. Ook kan Vitesse de rente en aflossing van een annuïteitenlening van 6,5 miljoen euro aan de gemeente Arnhem niet voldoen. Die lening kost Vitesse 630.000 euro per jaar. De schuld van Vitesse aan de gemeente is daarmee opgelopen tot 1,6 miljoen euro.
Dat vertelde wethouder Willem Hoeffnagel (Financiën) gisteravond aan de Arnhemse gemeenteraad. Die werd achter gesloten deuren bijgepraat over het uitgestelde kort geding tegen Exploitatiemaatschappij Gelredome BV en de financiële situatie van Vitesse. Volgens Hoeffnagel is de positie van Vitesse de afgelopen maanden zo ver verslechterd, dat de club geen geld meer heeft om de gemeente te betalen. De wethouder heeft verder nog geen actie ondernomen om het geld binnen te krijgen. Zijn hoop en die van Vitesse is gevestigd op de verkoop van stadion Gelredome aan Eurocommerce.
De Deventer projectontwikkelaar heeft Vitesse een miljoen euro in het vooruitzicht gesteld als het bedrijf het stadion in bezit heeft. Tevens krijgt Vitesse zeven ton per jaar sponsoring. Vitesse heeft eerder al beloofd dat geld linea recta naar de gemeente over te maken.
SP-fractievoorzitter Gerrie Elfrink vindt het ‘onacceptabel’ dat de gemeente lijdzaam toeziet hoe de schuld oploopt. „Je kunt wel hopen op die miljoen van Eurocommerce. Maar in de eerste plaats moet dat geld er nog maar komen en daarnaast zijn we er dan nog niet”, zegt de SP-leider.
Of Vitesse dat geld krijgt, hangt af van het kort geding dat de gemeente tegen Exploitatiemaatschappij Gelredome BV heeft aangespannen. Vorige week werd dat door de gemeente op het laatste moment afgeblazen, omdat Eurocommerce daarbij niet aanwezig wilde zijn. De rechtszaak is nu vastgesteld op 19 februari. De gemeente wil dan afdwingen dat Gelredome BV het beslag van het stadion haalt en instemt met de verkoop aan Eurocommerce. De ontwikkelaar moet dan plechtig beloven alle afspraken na te men.
Als de rechter de gemeente gelijk geeft, kan het stadion en omliggende grond voor 16,5 miljoen euro worden geleverd aan Eurocommerce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |