Nee, dat deden ze alleen voor hele grote dieren die niet meer in de auto getild konden worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heel veel sterkte en ik zal aan jullie denken morgen![]()
![]()
![]()
PS: komt de dierenarts aan huis?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Morgenmiddag om 15.15 laten we haar inslapen.
Ik bedoelde de 'beslissing'quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, poes heeft nog een kleine 2 uurtjes, toch? Succes poes in de poezenhemel! en sterkte TS!
Je zou ze eigenlijk op een speciale website moeten zetten ter nagedachtenis straks..quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:57 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat ontzettend goed van je dat je zo je best hebt gedaan voor O.P.
Ik krijg er helemaal kippenvel vanVeel sterkte voor jullie vandaag. Supermooie foto's hebben jullie van haar.
oooo, die is zó mooi....quote:
Wat mooiquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:01 schreef Neptune het volgende:
Voor O.P. en zijn Baasjes!
Aan de andere kant van de hemel is een plek die de Regenboogbrug genoemd wordt. Als er een dier dood gaat waar heel veel van gehouden werd door iemand hier op aarde, dan gaat dit dier naar de Regenboogbrug
Daar zijn weides en heuvels voor al onze speciale vriendjes zodat ze samen kunnen rennen en spelen
Er is daar voldoende eten, water en zonneschijn, onze vriendjes hebben het daar lekker warm en hebben het goed daar
Al de dieren die oud en ziek waren worden weer gezond en sterk, zij die pijn hadden en verminkt waren worden weer helemaal gezond en sterk, net zoals we ze herinneren in onze dromen over de voorbijgegane tijd
Ze rennen en spelen allemaal samen, maar de dag zal komen waarop er 1 stopt en in de verte kijkt Zijn heldere ogen kijken aandachtig, zijn verlangen vliegt bijna over het groene gras, zijn pootjes gaan sneller en sneller en sneller
Hij heeft jou gezien en als hij jou in de armen vliegt en jullie elkaar innig knuffelen zijn jullie weer voor altijd samen
Tranen van geluk vallen op je gezicht en je handen strelen het geliefde hoofdje, dan kijk je weer in de vertrouwde ogen van jouw huisdier, die zolang uit je leven is geweest maar nooit uit je hart is geweest...
Als dit dan werkelijk zo is, houdt het dan lekker voor jequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:25 schreef Spees_Eend het volgende:
ik doe mijn best om mijn lachen in te houden hoor.. Kom op, je kunt ook overdrijven
Dat advies is op zich zo slecht nog nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Ziek? Dan heb je mijn eerdere posts blijkbaar niet gelezen. Het is mijn mening dat ik die serieuze posts over regenboogbruggen en hemels en tranen etc een béétje overdreven vind. Als dat je niet aanstaat, dan lees je er maar overheen.
En ik geef je mijn mening.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee precies. Als dat mijn mening is hierover,
Tja iedereen leeft mee op zijn eigen manier en als iemand een gedichtje wil plaatsen is daar natuurlijk niets op tegen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee precies. Als dat mijn mening is hierover, dan mag ik die hier gewoon neerzetten. Ik heb het dus wel over de mensen die die poes nog nooit in hun hele leven hebben gezien en dan doen alsof ze om haar moeten huilen, etc. Als TS dergelijke reacties plaatst. of zijn huisgenoot, dan vind ik dat iets anders.
Off-topic:quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee precies. Als dat mijn mening is hierover, dan mag ik die hier gewoon neerzetten. Ik heb het dus wel over de mensen die die poes nog nooit in hun hele leven hebben gezien en dan doen alsof ze om haar moeten huilen, etc. Als TS dergelijke reacties plaatst. of zijn huisgenoot, dan vind ik dat iets anders.
Betrek dat dan als eerste op jezelf?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |