Ook wel een plan, geld inzamelen kunnen we wel hier op FOK!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan bio niet een grote tent neer zetten ofzo kunnen we met zijn ALLEN bij bio slapen![]()
Kijken wie er dan 1000 euro over heeft voor een nacht met yvonnequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook wel een plan, geld inzamelen kunnen we wel hier op FOK!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoelaat reserveren jullie? Ik wil ook mee eten![]()
Half acht, maar ik heb al een tafel vol onderhand. Laat niemand zich daardoor stoppen om zelf een andere tafel te reserveren trouwensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoelaat reserveren jullie? Ik wil ook mee eten![]()
Ik moet nog even kijken, het ligt er een beetje aan hoe het gaat, want als RealZeus niet gaat moet ik met de trein en dan weet ik niet hoelaat ik er ben.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Half acht, maar ik heb al een tafel vol onderhand. Laat niemand zich daardoor stoppen om zelf een andere tafel te reserveren trouwens
Heb je voor mij ook een plekje gereserveerd?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Half acht, maar ik heb al een tafel vol onderhand. Laat niemand zich daardoor stoppen om zelf een andere tafel te reserveren trouwens
Sorry mensen, maar reserveren van tafeltje als je wilt eten in de Stairway moet ieder voor zich doen, of afspreken met elkaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook een plekje gereserveerd?![]()
Zullen we het andersom doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry mensen, maar reserveren van tafeltje als je wilt eten in de Stairway moet ieder voor zich doen, of afspreken met elkaar.
Jij mag wel even op mijn schoot zitten iwowz.
Dat wou ik vragenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:26 schreef Lyr het volgende:
TietenVanPurplerose
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij mag wel even op mijn schoot zitten iwowz.
Koetjiekoetjiekoequote:
Ja leukkkkkkk! Ik zal je zo ff een groepsfoto sturenquote:
Ik ken maar 1 mac in utrecht, en ik weet dat er muizen in zittenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef purplerose het volgende:
Niemand wil dus met mij bij de Mac gaan eten?
Ok en bedanktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 mac in utrecht, en ik weet dat er muizen in zitten
Burger King op CS?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok en bedankt
Waar moet ik nu verdomme gaan eten
Niets... Maar het is gewoon lastig om ergens voor 40 man te reserveren op vrijdagavondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit waar we wat gaan eten?
Dus als ik 1 zak bruin brood en 2 pakjes voorgesneden kaas haal ben ik ook dronken ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
Eén halve liter staat voor 2 bruine boterhammen met kaas
Bovendien krijg je nooit voor elkaar dat iedereen het eens is met de eetlocatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets... Maar het is gewoon lastig om ergens voor 40 man te reserveren op vrijdagavond
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Zullen we het andersom doen?
Jij bij mij op schoot?![]()
Nee, dan heb je alleen maar 1 zak bruin brood en 2 pakjes voorgesneden kaasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus als ik 1 zak bruin brood en 2 pakjes voorgesneden kaas haal ben ik ook dronken ?![]()
Ook dat ja, of men wil op het laatste moment toch ergens anders gaan etenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bovendien krijg je nooit voor elkaar dat iedereen het eens is met de eetlocatie.
Meer dat ik de absolute meerwaarde van gezamelijk dineren niet zie: ga eten wanneer je wil en waar je wil, en kom dan terug ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets... Maar het is gewoon lastig om ergens voor 40 man te reserveren op vrijdagavond
Zeg ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bovendien krijg je nooit voor elkaar dat iedereen het eens is met de eetlocatie.
beter gezegd, onder welk hunebedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?.
die ene waar "SCHOOL" op staatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?.
Vanaf eerste kerstdag tot en met vandaag lag onder een steen waar school op staatquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vanaf eerste kerstdag tot en met vandaag lag onder een steen waar school op staat![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bobbertje!
En dingie scoor een vent op de meet en ga daarmee uit eten.
Vlak voor de meet? Ik doe het altijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef SiemeN het volgende:
Werkt iedereen nog wel even zijn schaamstreek bij vlak voor de meet?
Dán was het de steen die "vakantie" heet...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vanaf eerste kerstdag tot en met vandaag lag onder een steen waar school op staat![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vlak voor de meet? Ik doe het altijd.
hoezo wil jij dat de mannen hun schaamstreek bijwerken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef SiemeN het volgende:
Plukken of scheren?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef SiemeN het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vlak voor de meet? Ik doe het altijd.
Plukken dusquote:
Maar ik wil bij Remlof z'n groepje horen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Als er een groepje is wat ook wil eten, verenig U en reserveer een tafel. De tafel die Remlof gereserveerd heeft is vol.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is het gedeelte waarop iedereen zou moeten roepen
"NEE IWOWZ EET MET ONS MEE!!! ZONDER JOU IS ER NIKS AAN!!"
ga je het dan op je kin plakken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:02 schreef Stofje het volgende:
Ik ben bezig een verse bos schaamhaar te kweken voor de meet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is het gedeelte waarop iedereen zou moeten roepen
"NEE IWOWZ EET MET ONS MEE!!! ZONDER JOU IS ER NIKS AAN!!"
Dan bel je op dat je een tafel wilt reserveren naast die van "remlof"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar ik wil bij Remlof z'n groepje horen..
"wie zegt u?"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan bel je op dat je een tafel wilt reserveren naast die van "remlof"
Jij hoort zeker bij het "remlof groepje"?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:24 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik wil bij jou horen. Want zonder jou is er niks aan.
Hoi iwowzquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij hoort zeker bij het "remlof groepje"?![]()
*voelt zich buitengesloten terleurgesteld koud en uitgekotst tegelijk.
Zeven uur bij de Febo snackmuur en neem wat losse euro's mee! [afbeelding]
De Remlof Groepquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij hoort zeker bij het "remlof groepje"?![]()
*voelt zich buitengesloten terleurgesteld koud en uitgekotst tegelijk.
Zeven uur bij de Febo snackmuur en neem wat losse euro's mee! [afbeelding]
Hé Brian als het me niet lukt "remlofs groepje" binnen te likken vind ik dat geen slecht plan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi iwowz![]()
Zullen wij samen wat lekkers uit de muur trekken dan?
Hihi. Je zei: "trekken".quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi iwowz![]()
Zullen wij samen wat lekkers uit de muur trekken dan?
Tofquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hé Brian als het me niet lukt "remlofs groepje" binnen te likken vind ik dat geen slecht plan!![]()
Dat laat je toch doen?quote:
Ik ben wel lui, maar niet zó lui. Weet je wat het tegenwoordig kost om zoiets te laten doen?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we anders met een groepje een anti-remlof tafel reserveren? [afbeelding]
Die tafeltjes schijnen allemaal al bezet te zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we anders met een groepje een anti-remlof tafel reserveren? [afbeelding]
succes met het reserveren van een tafel voor 40 manquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij ons groepje wordt íédereen toegelaten!
behalve remlof dan he
Dat is van later zorgquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
succes met het reserveren van een tafel voor 40 man
En dan allemaal afzeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
succes met het reserveren van een tafel voor 40 man
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan allemaal afzeggen
Zal ook niet voor het eerst zijn.
Maar als je voor 15 man reserveert ofzo. mwoah dat moet haalbaar zijn. Ze hebben studentenkaart.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen![]()
Dat was niet zo netjes hč. Ik kon wel begrijpen dat ze ons daarna een uur op het eten lieten wachten![]()
Ook een alternatief.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef mcDavid het volgende:
Anders gaan we wel naar de BK!
Ik zit te twijfelen om het te vlechten of dat ik er een nette scheiding in maak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:02 schreef Stofje het volgende:
Ik ben bezig een verse bos schaamhaar te kweken voor de meet.
Ja, moemoe en ik hadden het georganiseerd. Dat doen we dus nooit meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen![]()
Dat was niet zo netjes hč. Ik kon wel begrijpen dat ze ons daarna een uur op het eten lieten wachten![]()
Je moet ook niets organiseren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, moemoe en ik hadden het georganiseerd. Dat doen we dus nooit meer.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
Neem gewoon dit mee:
[afbeelding]
Opgelost!
Het was een erg leuk idee en goed geregeld door jou en moemoe daar lag het niet aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Les voor als je het nog ene eker wilt proberen: Iedereen die mee wilt betaald van te voren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het was een erg leuk idee en goed geregeld door jou en moemoe daar lag het niet aan [afbeelding]
Risico was dat je van tevoren niet kon overzien wie er op het laatste moment gingen afzeggen en niemand had van tevoren betaald.
Oh mijn god die meet... En al die arme mensen bij American Steakhouse met hun Fok! menu kaartenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En hun gore zalm..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh mijn god die meet... En al die arme mensen bij American Steakhouse met hun Fok! menu kaarten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |