Niets... Maar het is gewoon lastig om ergens voor 40 man te reserveren op vrijdagavondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit waar we wat gaan eten?
Dus als ik 1 zak bruin brood en 2 pakjes voorgesneden kaas haal ben ik ook dronken ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
Eén halve liter staat voor 2 bruine boterhammen met kaas
Bovendien krijg je nooit voor elkaar dat iedereen het eens is met de eetlocatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets... Maar het is gewoon lastig om ergens voor 40 man te reserveren op vrijdagavond
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Zullen we het andersom doen?
Jij bij mij op schoot?![]()
Nee, dan heb je alleen maar 1 zak bruin brood en 2 pakjes voorgesneden kaasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus als ik 1 zak bruin brood en 2 pakjes voorgesneden kaas haal ben ik ook dronken ?![]()
Ook dat ja, of men wil op het laatste moment toch ergens anders gaan etenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bovendien krijg je nooit voor elkaar dat iedereen het eens is met de eetlocatie.
Meer dat ik de absolute meerwaarde van gezamelijk dineren niet zie: ga eten wanneer je wil en waar je wil, en kom dan terug ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets... Maar het is gewoon lastig om ergens voor 40 man te reserveren op vrijdagavond
Zeg ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bovendien krijg je nooit voor elkaar dat iedereen het eens is met de eetlocatie.
beter gezegd, onder welk hunebedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?.
die ene waar "SCHOOL" op staatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?.
Vanaf eerste kerstdag tot en met vandaag lag onder een steen waar school op staatquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vanaf eerste kerstdag tot en met vandaag lag onder een steen waar school op staat![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bobbertje!
En dingie scoor een vent op de meet en ga daarmee uit eten.
Vlak voor de meet? Ik doe het altijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef SiemeN het volgende:
Werkt iedereen nog wel even zijn schaamstreek bij vlak voor de meet?
Dán was het de steen die "vakantie" heet...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vanaf eerste kerstdag tot en met vandaag lag onder een steen waar school op staat![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vlak voor de meet? Ik doe het altijd.
hoezo wil jij dat de mannen hun schaamstreek bijwerken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef SiemeN het volgende:
Plukken of scheren?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef SiemeN het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vlak voor de meet? Ik doe het altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |