Ze kunnen niet eens illegale dvd fabrieken goed oprollen, dus gaan ze maar achter een paar koters aanquote:
...quote:de benaming voor een echte doorzetter
de benaming voor een man met één bal
Gelukkig maar dat we dat nu al hebben anders wacht ons nog meer ellende.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit was de ergste aflevering van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel 2007![]()
Erg he, een 800e herhaalde Flodder leuker dan een nog nooit vertoonde gtst aflevering, deze soap bevindt zich toch in zijn nadagen, althans voor mij danquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef vencodark het volgende:
Dan is het wel heeeeeel saai. Als je zelfs naar de 800e herhaling van Flodder wilt kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Erg he, een 800e herhaalde Flodder leuker dan een nog nooit vertoonde gtst aflevering, deze soap bevindt zich toch in zijn nadagen, althans voor mij dan![]()
Ben ik nou de enige die dat nooit kijkt? Ik heb er wel eens een beetje van gezien maar meer ook niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Maar Flodder kan ik helemaal niet meer aanzien. Ik kan zo zachtjes aan die serie zelf naspelen.
![]()
Vroegah keek ik het wel eens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dat nooit kijkt? Ik heb er wel eens een beetje van gezien maar meer ook niet.
Ik vind er ook niks aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dat nooit kijkt? Ik heb er wel eens een beetje van gezien maar meer ook niet.
Inderdaad, ONM is helemaal niks.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef seeya_40 het volgende:
Ook heel dat verhaal over Valentijn. Ineens spontaan beter. Belachelijk. Mijn broertje heeft op 1 jarige leeftijd hersenvliesontsteking gehad en ik weet nog wel dat wij in de (toentertijd) bloedhete zomer weken in het ziekenhuis hebben doorgebracht. Maar gelukkig komen er erg veel wonderen voor in Meerdijk.
Maar ONM beter? Dan moet GTST oppassen, want dat zou echt het einde betekenen...
Ja dat was idd, enorm nep, laat het dan gewoon een week zo, dan lijkt het er iig nog op, maar na 1 dag al bijna genezen, kom op zeg!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef seeya_40 het volgende:
Ook heel dat verhaal over Valentijn. Ineens spontaan beter. Belachelijk. Mijn broertje heeft op 1 jarige leeftijd hersenvliesontsteking gehad en ik weet nog wel dat wij in de (toentertijd) bloedhete zomer weken in het ziekenhuis hebben doorgebracht. Maar gelukkig komen er erg veel wonderen voor in Meerdijk.
Maar ONM beter? Dan moet GTST oppassen, want dat zou echt het einde betekenen...
Ze hadden haast zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was idd, enorm nep, laat het dan gewoon een week zo, dan lijkt het er iig nog op, maar na 1 dag al bijna genezen, kom op zeg!
Da's weer eens wat anders dan alle verhaallijnen uitrekken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was idd, enorm nep, laat het dan gewoon een week zo, dan lijkt het er iig nog op, maar na 1 dag al bijna genezen, kom op zeg!
Ik sprak je ook niet tegen, ik was het met je eensquote:
Ik eigenlijk ook niet, maarja d'r fictionele dochter maakt veel goedquote:Maar Flodder kan ik helemaal niet meer aanzien. Ik kan zo zachtjes aan die serie zelf naspelen.![]()
Alsof het iemand ook maar een pepernoot kan schelen of Laura achter de tralies komt (wat toch niet gebeurd)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |