dr komt op talpa weer een moppenprogrammaquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Scherp, Jack! Zonde dat moppentoppers is afgelopen.
Gaylord.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis gewoon een verkapte gaylord, hij houdt van aids-patienten.
Zonde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
dr komt op talpa weer een moppenprogramma
Flodder is cool, ik heb alle dvd's. Niet voor niets trekt de herhaling van Flodder dagelijks 1 miljoen kijkersquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alle duivels nog aan toe, ik vind het zo saai vandaag dat ik meer naar Flodder op RTL5 aan het kijken ben dan naar gtst (leuke aflevering van Johnny en Kees van lichaams zijn gewisseld)![]()
Dan is het wel heeeeeel saai. Als je zelfs naar de 800e herhaling van Flodder wilt kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alle duivels nog aan toe, ik vind het zo saai vandaag dat ik meer naar Flodder op RTL5 aan het kijken ben dan naar gtst (leuke aflevering van Johnny en Kees van lichaams zijn gewisseld)![]()
Ik heb ze ook! Ook de enige serie origineel op dvdquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef warezguy05 het volgende:
flodder blijft goedenige serie die ik origineel op dvd heb, al zitten sommigen nog ingesealed omdat ze idd altijd in de herhaling op tv zijn..
Nee, vergeleken met GTST is het een geniaal script.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef TrenTs het volgende:
De enige reden dat mensen naar Flodder kijken is toch voor de tieten van Tatjana?
Ik dacht het ook gelijk!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Arts: "Tis een bikkel!"
Charlie: "Net als z'n vader"
Bikkel = iemand met 1 bal![]()
![]()
![]()
.
Dat is niet moeilijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, vergeleken met GTST is het een geniaal script.
ONM vind ik een stuk beter...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:33 schreef seeya_40 het volgende:
Hmmm, sinds maandag weer 'aan de GTST', maar het niveau is bedroevend. Heb het een klein jaar niet gezien en sporadisch de topics gevolgd. Als het allemaal zo doorgaat dan ga ik maar een andere soap zoeken hoor. De Noudster en Nina beginnen me vreselijk op mijn zenuwen te werken.
Laura: "Ik wil meer, meer, meer." Dat zeg je toch niet tegen je kleinzoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |