Hoezo? Altijd een goed plan natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Geen goed plan om 8 uur 's ochtends
Zit jij om 8 uur 's ochtends al aan het bier?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:30 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hoezo? Altijd een goed plan natuurlijk.
Hey,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Here2Stay het volgende:
Voor de ervaren wintersports:
Het lijkt me vreselijk leuk te leren snowboarden, maar nog nooit gedaan. Nu ben ik vrij van 2 t/m 6 feb en zou er best een paar dagen (5) tussenuit willen en eens kijken of snowboarden wat voor mij is. Heb dus les, materiaal en alles nodig. Heeft iemand tips? Behalve heel blijven? Is het misschien een overmoedig idee of wel te doen om een idee te krijgen in een paar dagen.
Of we (2 personen) met de bus of eigen vervoer gaan maakt me niet zoveel uit. Weet dat het best prijzig is, maar loer qua verblijf dan toch een beetje naar een aanbieding.
Dank vast voor eventuele adviezen!
hebben wij ook gedaan laatste keer. Best lekker inderdaad. We zijn gestopt in het donker toen we van de snelweg afgingen, nog net in Duitsland. De volgende ochtend terwijl het licht was lekker rustig alle bergpassen genomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Luni het volgende:
Plannen zijn gewijzigd, we hebben besloten morgenmiddag al te vertrekken en relaxt een overnachting te pakken, komen we zaterdag lekker fris aan.
Niet met regelmaat, maar de kroeg in is nooit een slecht idee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zit jij om 8 uur 's ochtends al aan het bier?![]()
Wij vertrekken meestal 's nachts. Werkt ook prima. Kom je met licht aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
hebben wij ook gedaan laatste keer. Best lekker inderdaad. We zijn gestopt in het donker toen we van de snelweg afgingen, nog net in Duitsland. De volgende ochtend terwijl het licht was lekker rustig alle bergpassen genomen.
Vlakbij Sonthofen toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:09 schreef Jodelaar het volgende:
Wij vertrekken altijd 3 uur snachts en zijn er dan rond 2 uur smiddags, vorig jaar met zware sneeuwval en afgesloten stukken op de snelweg (na tunnels enzo) waren we er pas om 7 uur in de avond. Was wel zeer mooi gezicht al die sneeuw op de weg, heb veel filmpjes gemaakt maar zijn allemaal weg
Als je geluk heb ben je dan al mooi langs Köln A3 in de spits en heb je misschien wat files bij Frankfurt of bij de werkzaamheden bij Hosbach - Förtingen. Wurzburg kan ook wel is druk zijn. Voor de rest is het best lekker te rijden altijd. Ook omdat wij niet richting munchen moeten en dus lekker op de A7 blijven rijden tot Kempten, daar gaan we dan een tussenweg op (ring kempten altijd druk) richting tirol / oberstdorf. Dan hoeven we nog maar 1 pass op (die overigens wel afgesloten is als het te hard heb gesneeuwt door hoge stijgingspercentages) Met 2 stops 120 / 140 kmpu ben je er in 9 / 10 uur.
[afbeelding]
Utrecht - Arnhem - Oberhausen - Köln - Bonn - Frankfurt - Würzburg - Ulm - Kempten - Sonthofen - Oberstdorf - Kleinwalsertal. Vroeger reden we via Venlo maar dan hadden we altijd file bij Mannheim.
Soms rijden we terugweg via Würzburg - Fulda - Kassel - Dortmund - Oberhausen - Nederland
Zaterdag is in Kleinwalsertal de drukste dag alle pistes veelste veel wachtijden en met eten zit het ook over vol.. Zeker in het carnaval weekend.. Daarom daat wij altijd zaterag - zondag nacht rijden..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:32 schreef kaputwiehund het volgende:
ik ben toch blij dat ik tegen de Duitse grens aan woon. Ik rij gewoon in 8,5 uur naar Italie toe. Ik snap dan ook nooit zo goed dat mensen het in twee dagen doen. Het is dan vanuit Nederland toch hooguit 11 uurtjes rijden. Wisselen jullie dan nooit van bestuurder? of blijf je maximaal 130 rijden?
Meestal vertrekken we 's avonds tegen een uur of elf, dan kunnen we zaterdags mooi de eerst lift pakken om op de berg te ontbijtenbovendien is zaterdag de rustigste dag op de piste. Lekker een dagje eenvoudige pistes doen om er weer even in te komen. De laatste keer zijn we op vrijdagmorgen vertrokken en waren wo om 16.00 uur in Ortisei. Skipassen geregeld en toen lekker eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |