ik ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dát gaan we vrijdagnacht dus niet doen he! Ik moet bij Salzburg rechtsaf namelijk![]()
Ik zou eigenlijk niet voor een paar dagen gaan snowboarden. Het kost zeker een dag of 4 om een beetje te blijven staan. Totdat die tijd is het waarschijnlijk een hoop frustratie en tegen de tijd dat het een klein beetje wil lukken, moet je al weg. Ik zou inderdaad kijken, zoals hier boven al gezegd, om van te voren wat lessen te nemen in snowworld. Op eigen houtje leren, of van kennisen zou ik niet echt aanraden, dus wel gewoon professionele lessen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Here2Stay het volgende:
Voor de ervaren wintersports:
Het lijkt me vreselijk leuk te leren snowboarden, maar nog nooit gedaan. Nu ben ik vrij van 2 t/m 6 feb en zou er best een paar dagen (5) tussenuit willen en eens kijken of snowboarden wat voor mij is. Heb dus les, materiaal en alles nodig. Heeft iemand tips? Behalve heel blijven? Is het misschien een overmoedig idee of wel te doen om een idee te krijgen in een paar dagen.
Of we (2 personen) met de bus of eigen vervoer gaan maakt me niet zoveel uit. Weet dat het best prijzig is, maar loer qua verblijf dan toch een beetje naar een aanbieding.
Dank vast voor eventuele adviezen!
Als je goed les krijgt heb je de basistechniek in een dag of 2 wel onder de knie, zelfs een houte klaas als ik lukte dat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:25 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet voor een paar dagen gaan snowboarden. Het kost zeker een dag of 4 om een beetje te blijven staan. Totdat die tijd is het waarschijnlijk een hoop frustratie en tegen de tijd dat het een klein beetje wil lukken, moet je al weg. .
2 jaar terug ging er met de groep waar ik (dit jaar voor het eerst) mee meeging ook een jongen mee die al de eerste dag een ravijn inging. Sloeg nog een weg over en eindigde in het 2e ravijn. Werd met de helicopter afgevoerd en heeft de rest van de week in het ziekenhuis gelegen. Had wat rugproblemen en flinke japen over zijn hele lichaam.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef Oosthoek het volgende:
Op de sneeuwsites staat dat in Valmorel nog steeds maar 72 op de berg ligt en 13 cm in het dal. Toch weet ik zeker dat er gisteren een ennnnnnnoooooooooorme bui overheen is gekomen van www.meteox.nl. Beetje vreemd.
Overigens hoorde ik vandaag op mn werk dat er een kerel zwaargewond in een Zwitsers ziekenhuis ligt als gevolg van een ski ongelukZet je toch wat meer aan t denken.
Nou, ik ga niet op wintersport vanwege de spanning, eerder om te ontspannen. Maar ik ga dan ook redelijk kalmpjes naar beneden altijd. Tenminste, de eerste twee dagen zeker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
2 jaar terug ging er met de groep waar ik (dit jaar voor het eerst) mee meeging ook een jongen mee die al de eerste dag een ravijn inging. Sloeg nog een weg over en eindigde in het 2e ravijn. Werd met de helicopter afgevoerd en heeft de rest van de week in het ziekenhuis gelegen. Had wat rugproblemen en flinke japen over zijn hele lichaam.
Het is natuurlijk ontzettend vervelend, maar ik denk dat dat toch de spanning en de risico van de skivakantie is. Hij ging dit jaar toch maar niet mee. Had nog steeds last van zijn rug af en toe..
Met alle respect, in het laatste geval is het bijna altijd haar fout. Die voorganger kan niet zien we er achter hem zit, als hij plotsling moet remmen moet degene achter hem, je tante in dit geval, zorgen dat ze sowieso kan uitwijken. Desalniettemin wel erg vervelend. Is ze er wel goed vanaf gekomen??quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef Jodelaar het volgende:
Me tante heeft al 2 keer in zoon banaan gelegen.. eerst werd ze aangeboard (2002) toen kreeg ze een dikke skistok in der buik (2004), was een akelig gezicht! Iemand remde voor der ineens met stokken naar achter.. BOEM
Tenzij er sprake is van afsnijden...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Met alle respect, in het laatste geval is het bijna altijd haar fout. Die voorganger kan niet zien we er achter hem zit, als hij plotsling moet remmen moet degene achter hem, je tante in dit geval, zorgen dat ze sowieso kan uitwijken. Desalniettemin wel erg vervelend. Is ze er wel goed vanaf gekomen??
Doen wij ook hoor. 13 uur in een bus en dan meteen de piste opquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tenzij er sprake is van afsnijden...
Twee jaar geleden was er iemand van de groep die na ons aankwam gelijk op de eerste morgen gaan skiën. (na 16u in een bus)
Resultaat: gebroken enkel en een enkeltje naar NL...
Tja, wij gaan gewoon lekker pils drinken in de kroegquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Doen wij ook hoor. 13 uur in een bus en dan meteen de piste op![]()
Geen goed plan om 8 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tja, wij gaan gewoon lekker pils drinken in de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |