abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:30:27 #201
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45650846
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Geen goed plan om 8 uur 's ochtends
Hoezo? Altijd een goed plan natuurlijk.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45650991
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:30 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Hoezo? Altijd een goed plan natuurlijk.
Zit jij om 8 uur 's ochtends al aan het bier?
pi_45651733
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef Here2Stay het volgende:
Voor de ervaren wintersports:

Het lijkt me vreselijk leuk te leren snowboarden, maar nog nooit gedaan. Nu ben ik vrij van 2 t/m 6 feb en zou er best een paar dagen (5) tussenuit willen en eens kijken of snowboarden wat voor mij is. Heb dus les, materiaal en alles nodig. Heeft iemand tips? Behalve heel blijven? Is het misschien een overmoedig idee of wel te doen om een idee te krijgen in een paar dagen.
Of we (2 personen) met de bus of eigen vervoer gaan maakt me niet zoveel uit. Weet dat het best prijzig is, maar loer qua verblijf dan toch een beetje naar een aanbieding.

Dank vast voor eventuele adviezen!
Hey,

Ik las je vraag over boarden, het beste advies dat ik je kan geven (en veel mensen die ik les gegeven heb zullen dat beamen :

Ga naar een indoorbaan bij jou in de buurt (en dan bedoel ik een rollende mat, niet zoiets als snowworld dus) en neem daar vier tot zes lessen. Kost je 120 euro ofzo maar scheelt de wereld aan plezier! Op een rollende mat boarden is namelijk moeilijker dan op sneeuw waardoor je heel goed op je techniek moet letten om niet plat te gaan. Op sneeuw heb je het dan veel makkelijker en zul je automatisch die techniek gebruiken, waardoor je dus veel meer plezier hebt. Zeker als je maar een paar sneeuwdagen hebt wil je niet eerst eens leren vallen, opstaan etc.

PM me rustig terug als je meer vragen hebt!
gr,
Alwin (sadkingbilly)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_45675368
Plannen zijn gewijzigd, we hebben besloten morgenmiddag al te vertrekken en relaxt een overnachting te pakken, komen we zaterdag lekker fris aan.
pi_45676594
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Luni het volgende:
Plannen zijn gewijzigd, we hebben besloten morgenmiddag al te vertrekken en relaxt een overnachting te pakken, komen we zaterdag lekker fris aan.
hebben wij ook gedaan laatste keer. Best lekker inderdaad. We zijn gestopt in het donker toen we van de snelweg afgingen, nog net in Duitsland. De volgende ochtend terwijl het licht was lekker rustig alle bergpassen genomen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:06:16 #206
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45681433
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Zit jij om 8 uur 's ochtends al aan het bier?
Niet met regelmaat, maar de kroeg in is nooit een slecht idee.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:07:10 #207
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45681473
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef nicomart het volgende:

[..]

hebben wij ook gedaan laatste keer. Best lekker inderdaad. We zijn gestopt in het donker toen we van de snelweg afgingen, nog net in Duitsland. De volgende ochtend terwijl het licht was lekker rustig alle bergpassen genomen.
Wij vertrekken meestal 's nachts. Werkt ook prima. Kom je met licht aan.
deed het licht uit
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:09:56 #208
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_45681586
Wij vertrekken altijd 3 uur snachts en zijn er dan rond 2 uur smiddags, vorig jaar met zware sneeuwval en afgesloten stukken op de snelweg (na tunnels enzo) waren we er pas om 7 uur in de avond . Was wel zeer mooi gezicht al die sneeuw op de weg, heb veel filmpjes gemaakt maar zijn allemaal weg Als je geluk heb ben je dan al mooi langs Köln A3 in de spits en heb je misschien wat files bij Frankfurt of bij de werkzaamheden bij Hosbach - Förtingen. Wurzburg kan ook wel is druk zijn. Voor de rest is het best lekker te rijden altijd. Ook omdat wij niet richting munchen moeten en dus lekker op de A7 blijven rijden tot Kempten, daar gaan we dan een tussenweg op (ring kempten altijd druk) richting tirol / oberstdorf. Dan hoeven we nog maar 1 pass op (die overigens wel afgesloten is als het te hard heb gesneeuwt door hoge stijgingspercentages) Met 2 stops 120 / 140 kmpu ben je er in 9 / 10 uur.

Utrecht - Arnhem - Oberhausen - Köln - Bonn - Frankfurt - Würzburg - Ulm - Kempten - Sonthofen - Oberstdorf - Kleinwalsertal. Vroeger reden we via Venlo maar dan hadden we altijd file bij Mannheim.

Soms rijden we terugweg via Würzburg - Fulda - Kassel - Dortmund - Oberhausen - Nederland

[ Bericht 13% gewijzigd door Jodelaar op 25-01-2007 23:20:15 ]
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_45686596
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:09 schreef Jodelaar het volgende:
Wij vertrekken altijd 3 uur snachts en zijn er dan rond 2 uur smiddags, vorig jaar met zware sneeuwval en afgesloten stukken op de snelweg (na tunnels enzo) waren we er pas om 7 uur in de avond . Was wel zeer mooi gezicht al die sneeuw op de weg, heb veel filmpjes gemaakt maar zijn allemaal weg Als je geluk heb ben je dan al mooi langs Köln A3 in de spits en heb je misschien wat files bij Frankfurt of bij de werkzaamheden bij Hosbach - Förtingen. Wurzburg kan ook wel is druk zijn. Voor de rest is het best lekker te rijden altijd. Ook omdat wij niet richting munchen moeten en dus lekker op de A7 blijven rijden tot Kempten, daar gaan we dan een tussenweg op (ring kempten altijd druk) richting tirol / oberstdorf. Dan hoeven we nog maar 1 pass op (die overigens wel afgesloten is als het te hard heb gesneeuwt door hoge stijgingspercentages) Met 2 stops 120 / 140 kmpu ben je er in 9 / 10 uur.

[afbeelding]

Utrecht - Arnhem - Oberhausen - Köln - Bonn - Frankfurt - Würzburg - Ulm - Kempten - Sonthofen - Oberstdorf - Kleinwalsertal. Vroeger reden we via Venlo maar dan hadden we altijd file bij Mannheim.

Soms rijden we terugweg via Würzburg - Fulda - Kassel - Dortmund - Oberhausen - Nederland
Vlakbij Sonthofen toch?
pi_45686645
ik ben toch blij dat ik tegen de Duitse grens aan woon. Ik rij gewoon in 8,5 uur naar Italie toe. Ik snap dan ook nooit zo goed dat mensen het in twee dagen doen. Het is dan vanuit Nederland toch hooguit 11 uurtjes rijden. Wisselen jullie dan nooit van bestuurder? of blijf je maximaal 130 rijden?

Meestal vertrekken we 's avonds tegen een uur of elf, dan kunnen we zaterdags mooi de eerst lift pakken om op de berg te ontbijten bovendien is zaterdag de rustigste dag op de piste. Lekker een dagje eenvoudige pistes doen om er weer even in te komen. De laatste keer zijn we op vrijdagmorgen vertrokken en waren wo om 16.00 uur in Ortisei. Skipassen geregeld en toen lekker eten.
Zu hause ist alles besser
pi_45686731
zelf ben ik in 10,5 uur naar Val Thorens gereden (1130km voor mij) en dat was met ongeveer 140km/u op de gps met cruise control ingeschakeld (heerlijk die lege franse tolwegen )

dat was 's ochtends vroeg vertrekken en in de namiddag al in de sneeuw staan
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:47:24 #212
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45686780
Wij doen altijd lekker rustig aan onderweg, muziekje, boekje, even wat eten. Naar Alpe d'Huez is het dan een uur of 11 rijden, maar dit jaar gaan we het in twee etappes doen. Eerst op vrijdag een klap naar Lyon, en dan de volgende dag rustig aan de bergen in. Wel prima, begint je vakantie een dag eerder.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:14:12 #213
165624 Jodelaar
pi_45687114
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:32 schreef kaputwiehund het volgende:
ik ben toch blij dat ik tegen de Duitse grens aan woon. Ik rij gewoon in 8,5 uur naar Italie toe. Ik snap dan ook nooit zo goed dat mensen het in twee dagen doen. Het is dan vanuit Nederland toch hooguit 11 uurtjes rijden. Wisselen jullie dan nooit van bestuurder? of blijf je maximaal 130 rijden?

Meestal vertrekken we 's avonds tegen een uur of elf, dan kunnen we zaterdags mooi de eerst lift pakken om op de berg te ontbijten bovendien is zaterdag de rustigste dag op de piste. Lekker een dagje eenvoudige pistes doen om er weer even in te komen. De laatste keer zijn we op vrijdagmorgen vertrokken en waren wo om 16.00 uur in Ortisei. Skipassen geregeld en toen lekker eten.
Zaterdag is in Kleinwalsertal de drukste dag alle pistes veelste veel wachtijden en met eten zit het ook over vol.. Zeker in het carnaval weekend.. Daarom daat wij altijd zaterag - zondag nacht rijden..
Ski, Schnee & Schnaps!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:49:22 #214
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45694338
Wij gaan rond half 2 in de nacht weg... Hopelijk goed weer, en voordat er files komen zit je hopelijk al een flink eind in Duitsland!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45698586
Wij gaan hier altijd op vrijdag ochtend rond 05.00 uur weg. We rijden gewoon rustig stoppen regelmatig en meestal zijn we dan rond 16.00/17.00 uur net voor de grens bij het overnachtingsadres welke we van te voren gerserveerd hebben. Daar kunnen we dan nog even het dorpje in en ergens lekker eten De volgende ochtend een lekker ontbijt en dan rond 08.00 uur op weg naar de eindbestemming, waar we dan rond 10.00 uur ofzo aan komen. Dan eerst maar eens koffiedrinken met apfelstrudel en daarna, afhankelijk van het weer, skiën of iets anders doen. (vorig jaar sneeuwde het zo hard dat skiën niet ging, dus gaan wandelen)
amokaapjeeh O+
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:27:01 #216
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45699712
Veel plezier aankomende wintersportgangers
Enne doe voorzichtig kon wel eens glad onderweg zijn.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:40:54 #217
165624 Jodelaar
pi_45700203
Ja het is al gestopt met sneeuwen in duitsland maar a7 is nog steeds niet open voor zomer banden vanaf wurzburg
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_45704237
Ik snap echt niks van die sneeuwsites!
Op flumserberg.. vandaag geen sneeuw voorspeld maar wel flink aan het vriezen. Ik kijk een uur geleden en er staat 50 cm (gister nog 40) En nu, een uur later is daar ineens 20 cm vanaf!!! Kan iemand mij dit even uitleggen:S
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:07:02 #219
165624 Jodelaar
pi_45704373
Misschien was het nog niet bijgewerkt?
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_45704494
Juist wel want het was een uur geleden bijgewerkt naar 50 en nu is het ineens weer 30 terwijl het vriest
pi_45721261
Saalbach nu opeens 50 cm en 20 cm in het dal.

Nou laat het nog 7 dagen sneeuwen
pi_45772302
Nu 70 cm en 30 in het dal
pi_45871560
Net naar Snowdome geweest, 4 uurtjes geskiied
pi_45877262
Op Flumserberg heeft het nog steeds niet meer gesneeuwd en de komende week gaat dat waarschijnlijk sowieso ook niet gebeuren. En we gaan al over twee weken en er ligt nu nogal weinig.
Vier weken geleden dacht ik aaah we hebben nog vier weken in die vier weken zal het toch wel minstens 1 keer een beetje goed sneeuwen nou niet echt dus. Hoe groot is de kans dat het nu nog flink gaat sneeuwen. Ohhh ik hoop het zo want als er te weinig ligt gaan we helemaal niet.
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:38:59 #225
165624 Jodelaar
pi_45877408
Flumserberg ligt in de buurt van kleinwalsertal (waar ik ga) en die voorspellen vanaf maandag tog wel sneeuwval. Maar alle sneeuw die ze voorspelde maandag is nu al in regen op gegaan. Het sneeuw niet eens het is alleen vies weer in het dal terwijl op de top het droog is
Ski, Schnee & Schnaps!
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:52:08 #226
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45877753
Ik ga morgen naar Alpe d'Huez.

Het houdt daar ook niet over, als ik het zo zie, maar het is een heel groot en hoog gebied, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_45918095
Ik heb tot nu toe altijd op sneeuwhoogte.nl gekeken en op de locale site voor de weerberichten en de sneeuwhoogte. Ik heb nu ook een site gevonden www.snowalert.nl waar ook weerberichten en sneeuwhoogtes staan. Alleen zij kunnen wel 15 dagen vooruitkijken! Ik heb dringend sneeuw nodig binnen twee weken en zij voorspellen over een week zo ongeveer een hele week sneeuw. Dat zou natuurlijk fantastisch zijn maar hoe betrouwbaar is een voorspelling van 15 dagen:S

Zal wel niet erg goed kunnen kloppen..
pi_45920398
totaal niet betrouwbaar.. dit verandert dag per dag.

VOor mijn vakantie keek ik daar ook steeds en in het begin zou het gaan sneeuwen bij aankomst en elke dag verschoof dit verder. Geloof dat het er vorige week pas gesneeuwd heeft
pi_45944025
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:27 schreef MissHobje het volgende:
Veel plezier aankomende wintersportgangers
Enne doe voorzichtig kon wel eens glad onderweg zijn.
Wij zijn vrijdag de 26 's middags vertrokken om de sneeuw van zaterdag in Duitsland voor te zijn. Dat was niet zo'n goede zet, het was vrij druk onderweg en vanaf Koblenz begon het behoorlijk te sneeuwen en reden we niet harder dan 50 omdat de weg behoorlijk wit werd. we zijn toch nog tot net voor Würzberg gekomen en hebben daar een hotelletje gepakt aan de snelweg. De volgende ochtend zijn we weer rond 08.00 uur gaan rijden en was het erg druk en uiteindelijk waren we pas rond 16.00 uur in Zell am See, de laatste 80 km binnendoor waren te doen door de sneeuwval. Dit had echter het positieve effect dat er voldoende lag!

De omstandigheden waren vrij goed, alleen gisteren was het niet zo goed meer door de hoge temperatuur. al met al is Zell am See een leuk gebied, zal er alleen niet meer naar terug gaan, ik heb alles wel gezien.

Vanmorgen zijn we om 06.00 vertrokken en waren we om 14.30 uur thuis in de omgeving Rotterdam, het was redelijk rustig dus konden we aardig doorblazen, alleen die 1e 80 km was wederom een drama, het regende behoorlijk en de wegen zijn zeer slecht verlicht, en die tering Oostenrijkers rijden allemaal met groot licht.

Ik weet niet hoe de vooruitzichten voor de komende periode zijn, maar voor de mensen die nu zijn vrees ik dat het niet al te best meer is aangezien het behoorlijk regende en warm was vanmorgen.
pi_45978109
Trouwens opvallend veel Oostblokkers, die met hun geld komen smijten en denken dat de pistes van hun zelf zijn!
pi_45978394
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:53 schreef Luni het volgende:
Trouwens opvallend veel Oostblokkers, die met hun geld komen smijten en denken dat de pistes van hun zelf zijn!
Ja jezus, komen die tegenwoordig ook al in de wintersportgebieden? Ze weten menig zonbestemming ook al te verpesten
amokaapjeeh O+
pi_45980359
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:01 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ja jezus, komen die tegenwoordig ook al in de wintersportgebieden? Ze weten menig zonbestemming ook al te verpesten
wen er maar aan. Ik kwam ze in Italie ook al meer tegen dan me lief was. Enig fatsoen is ze over het algemeen vreemd.
Zu hause ist alles besser
  zondag 4 februari 2007 @ 19:13:55 #233
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45981196
Welkom terug Luni.. al met al best lekker geweest dus..
Een vriend van me die heeft ook zo;n drama heenweg gehad.. alleen daar stranden ze op de snelweg en kregen van het leger koffie en dekens voor de nacht

Enne Klier.. het weerbericht laat zich al amper 3 a 5 dagen van te voren voorspellen, laat staan 15 dagen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45985221
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef MissHobje het volgende:
Een vriend van me die heeft ook zo;n drama heenweg gehad.. alleen daar stranden ze op de snelweg en kregen van het leger koffie en dekens voor de nacht
Was een prima vakantie, helaas niet de hele week kunnen knallen, maakte dinsdag een behoorlijke klapper op volle snelheid op een nog ijzige piste. Knalde met m'n kop op de grond en ook met m'n schouder. Vooral m'n schouder heb ik heel de week last van gehouden en nu nog steeds, kon niet echt voluit knallen, maar met paracetamol, Jägerthee en Tijgerbalsum had ik er gelukkig wat minder last van.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:52:23 #235
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_45985799
knallen
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 4 februari 2007 @ 20:55:05 #236
165624 Jodelaar
pi_45985960
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef MissHobje het volgende:

Enne Klier.. het weerbericht laat zich al amper 3 a 5 dagen van te voren voorspellen, laat staan 15 dagen

ziet er wel goed uit voor volgende week. Alleen dit beeld zag ik vorige week ook en viel er maar 5 cm lokaal ..

Deze week is zeer onzeker zowel in Oostenrijk als in de benelux.. kan van alles gebeuren. Maar mocht dit uitkomen wat wetter.at voorspeld ben ik niet meer bang dat er geen sneeuw is 23 februari.. 4 dagen achter elkaar ongestopt sneeuwen! daarna een lekker zonnetje die het kouder maakt en dan gaat het vrolijk weer verder met sneeuwen. Dan zou er zomaar in de hoogste toppen 1 meter kunnen vallen in 1 week. Misschien zelfs meer

en die oostblokkers zijn inderdaad hinderlijk.. zelfs in turkije konden ze ons plezier verzieken.. vorig jaar ook een aantal op de pitse die niet even kunnen wachten...
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:51:25 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46038831
mensen ik heb jullie hulp nodig!!!!!!!!!!

Ik moet van munchen naar westedorf in oostenrijk met de trein.

Via welke site kan ik aan die informatie komen ik heb daar echt geen idee van
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_46039230
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:51 schreef ook_gek het volgende:

Hier?
amokaapjeeh O+
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:24:01 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46039827
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:03 schreef Coconut het volgende:

[..]

Hier?
hey helemaal goud bedankt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_46039920
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef ook_gek het volgende:
hey helemaal goud bedankt
Graag gedaan! Waarom vertrek je vanuit Munchen eigenlijk?
Op www.oebb.at en www.bahn.de staat het trouwens ook
amokaapjeeh O+
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:32:37 #241
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_46040076
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:51 schreef ook_gek het volgende:

Westendorf

Nog 10 dagen en dan naar Kirchberg
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:48:49 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46040524
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:32 schreef ericajax het volgende:

[..]

Westendorf

Nog 10 dagen en dan naar Kirchberg
is dat leuk daar ben er zelf nog nooit geweest. Kirchberg is perfect daar ben ik zelf heel vaak geweest.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef Coconut het volgende:

[..]

Graag gedaan! Waarom vertrek je vanuit Munchen eigenlijk?
Op www.oebb.at en www.bahn.de staat het trouwens ook
Nou mijn moeder heeft borstkanker en is sinds afgelopen donderdag klaar met haar chemo. Zij kan het lichamelijk nie aan de lange reis met de auto. Dus ze gaat met het vliegtuig naar munchen en dan met de trein naar westendorf. En na een paar dagen gaat ze weer naar huis. Ze zit precies tussen de chemo en de bestraling in. Ze wilt dus even een paar dagen vakantie hebben.

Vandaar Munchen
pi_46041086
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

is dat leuk daar ben er zelf nog nooit geweest. Kirchberg is perfect daar ben ik zelf heel vaak geweest.
[..]

Nou mijn moeder heeft borstkanker en is sinds afgelopen donderdag klaar met haar chemo. Zij kan het lichamelijk nie aan de lange reis met de auto. Dus ze gaat met het vliegtuig naar munchen en dan met de trein naar westendorf. En na een paar dagen gaat ze weer naar huis. Ze zit precies tussen de chemo en de bestraling in. Ze wilt dus even een paar dagen vakantie hebben.

Vandaar Munchen
Vervelende situatie zeg... Maar wel een goede oplossing zo idd.

Ik bedenk me trouwens net dat ik heel wat jaren geleden ook in Westendorf ben geweest. We wilden naar Brixen, maar daar zaten alle appartementen al vol, dus maar iets in Westendorf geboekt. Skiën deden we wel in Brixen. Alleen op zaterdag (aankomstdag) hebben we even geskied in Westendorf. Zo uit m'n hoofd waren er in Westendorf ook maar 4 liften o.i.d.
amokaapjeeh O+
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:22:15 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46041601
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

Vervelende situatie zeg... Maar wel een goede oplossing zo idd.

Ik bedenk me trouwens net dat ik heel wat jaren geleden ook in Westendorf ben geweest. We wilden naar Brixen, maar daar zaten alle appartementen al vol, dus maar iets in Westendorf geboekt. Skiën deden we wel in Brixen. Alleen op zaterdag (aankomstdag) hebben we even geskied in Westendorf. Zo uit m'n hoofd waren er in Westendorf ook maar 4 liften o.i.d.
het is inderdaad erg vervelend. Je hebt schaal 1 tm 5 betreft de ernst van borstkanker en mijn moeder zit in een ruime 4.
Er is heel veel gebeurd in de afgelopen 7 maanden. Waar het op neer komt is dat ze in totaal 8 hele zware chemo kuren gehad heeft er is gelekt in haar hand waar door de kans bestond dat ze haar hand zou verliezen en zo hebben we nog heel wat tegen slagen gehad. Ze hebben ook 25 klieren weg gehaad daar van waren er 23 zeer ernstig besmet. Het is een zeer agresieve vorm van kanker want dit ales is gebeurd in nog geen 6 maanden.

maar ik zal ophouden over mijn moeder want daar is dit topic niet voor bedoeld
Dus deze vakantie hebben we wel even verdiend

Betreft westendorf, dat is best groot wat ik gezien heb en het maakt deel uit van een groot ski gebied dat met elkaar verbonden is dus ik ben heel erg benieuwd
pi_46041952
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
Betreft westendorf, dat is best groot wat ik gezien heb en het maakt deel uit van een groot ski gebied dat met elkaar verbonden is dus ik ben heel erg benieuwd
Ohja, ik zie dat Westendorf 13 liften heeft. En het gebied is inderdaad erg leuk! Je kan leuke tochten maken naar Soll, Going, Ellmau, Scheffau, Hopfgarten e.d. Verder is Westendorf voor zover ik me kan herinneren ook een gezellige plaats

Heel veel sterkte met je moeder, die vakantie hebben jullie zeker verdiend
amokaapjeeh O+
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:14:52 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46043391
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ohja, ik zie dat Westendorf 13 liften heeft. En het gebied is inderdaad erg leuk! Je kan leuke tochten maken naar Soll, Going, Ellmau, Scheffau, Hopfgarten e.d. Verder is Westendorf voor zover ik me kan herinneren ook een gezellige plaats

Heel veel sterkte met je moeder, die vakantie hebben jullie zeker verdiend
leuk aantal liften he

we gaan met 3 auto's rijden hoor ik net waar van ik er 1 moet rijden
Ik moet samen met mijn zusje in mijn pa zijn auto gaan rijden. Dat word MEGA ruzzie
pi_46043852
nog ff doorsneeuwen en we kunnen gewoon in limburg skieen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:43:07 #248
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_46044385
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

leuk aantal liften he

we gaan met 3 auto's rijden hoor ik net waar van ik er 1 moet rijden
Ik moet samen met mijn zusje in mijn pa zijn auto gaan rijden. Dat word MEGA ruzzie
Westendorf is echt geweldig als je er vaker komt, kben er stuk of 10 keer geweest, en je kan ook met bus naar Kirchberg, das maar 5 minuten. de pistes zijn echt heerlijk
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:14:15 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46045530
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:43 schreef ericajax het volgende:

[..]

Westendorf is echt geweldig als je er vaker komt, kben er stuk of 10 keer geweest, en je kan ook met bus naar Kirchberg, das maar 5 minuten. de pistes zijn echt heerlijk
ik ben heel erg benieuwd
pi_46050401
Als er staat "Snow Showers". Betekend dat, dat er gewoon heerlijke sneeuw valt, of is dit natte sneeuw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')