Echt welquote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Fannetje, ik heb je toch wel even hard gepwnd he met het onderweg zijn van een kaartje.![]()
Neequote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef Klonk het volgende:
Dus iedereen heeft een schriftje en iedereen heeft wat geschreven in dat schriftje zodat het vandaag of morgen op de post kan ?
Nou ik had wel met je willen ruilen hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 17:05 schreef Klonk het volgende:
Mijn schriftje is op weg.
Ik heb net de post eens doorgenomen van afgelopen weekend (zat opgesloten in een centerparcs), post uit Zweden, Finland, Finland en Finland
Ja oke, het is niet meer zo dat ik me in ga schrijven voor spelletjesquote:Op maandag 15 januari 2007 17:48 schreef Vava het volgende:
Hmm... vroeger ja, tot ik een jaar of 10 was. Daarna niet meer
Ik heb helemaal geen guldens meer.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dus zoveel gulden heb ik niet meer.![]()
Ik heb 'm nog niet. Moet eerst nog verstuurd wordenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:21 schreef Klonk het volgende:
van vorige week bedoel ik, of zit je me nu te stangen....
Ik ga naar het Louvrequote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik ga ook in Mei naar ParijsDisneyland Resort Parijs dan.
![]()
Dat is zeer tofquote:
Daarom ga ik ook 3 dagenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is zeer tofmaar ik zou wel een deel uitzoeken, het hele museum is nogal veel te groot voor een dag
![]()
ik doe niet meequote:Op maandag 15 januari 2007 14:21 schreef Klonk het volgende:
van vorige week bedoel ik, of zit je me nu te stangen....
Ik ga ook in mei naar Disney. Disneyworld Orlando danquote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik ga ook in Mei naar ParijsDisneyland Resort Parijs dan.
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:40 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ga ook in mei naar Disney. Disneyworld Orlando dan
Heel dapper van jequote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
weekendje met vrienden, niet vrijwillig dus![]()
The times, they are a-changing! Something wicked this way comesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Duitsland aangekomen, verlopen kaartje dat ik nog een keer naar Portugal had gestuurd is ook aangekomen. Nieuwe mag naar de USA.
Voor het eerst sinds lange tijd weer een kaartje uit een ander land dan Finland: Spanje.
Nieuwe mag naar Finland.quote:Hi, thanks for the nice postcard of ********* which arrived today. Your city looks very peaceful and cosy on the pictures. And thanks for the interesting stamps as well, I´ve never seen their like before.
All the best to you and yours,
Jukka
Het ging zelfs erg goed!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:05 schreef Vava het volgende:
Nou, over het algemeen valt het niet tegen vandaag!
Cool, Winnie isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef Sonja27 het volgende:
Nee, en die van mij is hier nog, werk de hele week van 8 tot 18 uur en constateerde dus gisteren dat de postzegels op zijn. Maar volgens mij verkoopt de AH ook postzegels dus ik ga morgen even heen! Kaartje uit Japan was van Tokyo Disneyland! De Winnie de Poeh ride! Nou ik was helemaal happy! Me = Disney/Winnie fan!
Helsinki en Turkuquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe adressen aangevraagd. Doe ik morgen, dan gaan ze ook meteen op de post. En uiteraard laat ik wel weten waar ze heen gaan
Kun je ze eens inscannen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef EdVe het volgende:
Ja, krijg alleen bericht dat ze niet gevonden kunnen worden. Postid's zijn toch duidelijk geschreven. Dus daar kan het niet aan liggen.
Jij met je vage postzegelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie net dat ik 45 cent op een kaartje heb geplakt. Ah dat komt vast wel over.
Dit zijn euro-zegels.quote:
Bestaan die dan, euro-zegels van 45 centquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Bestaan die dan, euro-zegels van 45 cent
Ik doe altijd boodschappen bij de Jumboquote:
Uiteraard.quote:
Hè, ik probeerde onopvallend een topic te vullenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef Allan24 het volgende:
Issie al vol trouwens? Dan kan ik ff een TV Postzegel van ¤0,41 plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |