Heel dapper van jequote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
weekendje met vrienden, niet vrijwillig dus![]()
The times, they are a-changing! Something wicked this way comesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Duitsland aangekomen, verlopen kaartje dat ik nog een keer naar Portugal had gestuurd is ook aangekomen. Nieuwe mag naar de USA.
Voor het eerst sinds lange tijd weer een kaartje uit een ander land dan Finland: Spanje.
Nieuwe mag naar Finland.quote:Hi, thanks for the nice postcard of ********* which arrived today. Your city looks very peaceful and cosy on the pictures. And thanks for the interesting stamps as well, I´ve never seen their like before.
All the best to you and yours,
Jukka
Het ging zelfs erg goed!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:05 schreef Vava het volgende:
Nou, over het algemeen valt het niet tegen vandaag!
Cool, Winnie isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef Sonja27 het volgende:
Nee, en die van mij is hier nog, werk de hele week van 8 tot 18 uur en constateerde dus gisteren dat de postzegels op zijn. Maar volgens mij verkoopt de AH ook postzegels dus ik ga morgen even heen! Kaartje uit Japan was van Tokyo Disneyland! De Winnie de Poeh ride! Nou ik was helemaal happy! Me = Disney/Winnie fan!
Helsinki en Turkuquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe adressen aangevraagd. Doe ik morgen, dan gaan ze ook meteen op de post. En uiteraard laat ik wel weten waar ze heen gaan
Kun je ze eens inscannen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef EdVe het volgende:
Ja, krijg alleen bericht dat ze niet gevonden kunnen worden. Postid's zijn toch duidelijk geschreven. Dus daar kan het niet aan liggen.
Jij met je vage postzegelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie net dat ik 45 cent op een kaartje heb geplakt. Ah dat komt vast wel over.
Dit zijn euro-zegels.quote:
Bestaan die dan, euro-zegels van 45 centquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Bestaan die dan, euro-zegels van 45 cent
Ik doe altijd boodschappen bij de Jumboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |