Das niks... de kaart die ik eens naar Duitsland stuurde had er 237 dagen over gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Das niks... de kaart die ik gisteren uit Amerika kreeg had er 208 dagen over gedaan![]()
van Vavaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van wie was het schriftje? En heeft zij of hij zijn of haar adres voorin erin gezet (ik zag dat velen dat hadden gedaan, ik niet, maar goed)?
Want mocht het kwijt zijn, dan kunnen ze het naar de eigenaar terugsturen in ieder geval.
Nee, ik heb gewacht met versturen. Het lijkt me dan dat we niet wachten tot mijn schriftje boven water is, wie weet hoe lang dat nog gaat duren. Zal ik hem dan maandag versturen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:28 schreef Allan24 het volgende:
Vava, heb jij je schriftje al verstuurd? Ik heb er namelijk geen liggen nu hier.
Aaaaaah!! Echt een dotjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef Allan24 het volgende:
Effe stiekem crossposten in plaats van postcrossen hoorhet heeft geen zak met kaartjes sturen te maken maar ik ben ZO blij!
Katten met foto's deel 35
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:43 schreef Knoekie het volgende:
Bah katten
Ja, katten zijn heus wel lief. Maar ik ben er nogal Allergisch vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
![]()
Katten zijn lief !![]()
en multipla's zijn hele mooie autoos !![]()
Moby is tof!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.allan24.nl/moby/DSC00536k.jpg
Hij heeft zelfs alien-ogen.![]()
Ok...geen post vandaag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:55 schreef Knoekie het volgende:
Laten we het weer over kaartjes hebben
O zaten er ook katten bij?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Knoekie het volgende:
Er word net een Multipla bezorgd :0
Dat was ook mijn plan voor vandaag. Ik ben niet verder gekomen dan de achtertuin.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Allan24 het volgende:
Even naar de brievenbus lopen. Kaart begint aan een reis naar Kuopio
Nu al?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef Muck het volgende:
ik zal straks even kijken of het erin staat, zo niet, dan schrijf ik het voorin
ik heb trouwens de ouders en broers van mijn lief dit weekend ontmoet! was stik-zenuwachtig, maar dat was echt nergens voor nodig, want ze zijn echt kei-aardig
en das volgens mijn vriend wederzijds
pfieuw!
hmmm, nee, ik heb deze pas 3 wekenquote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu al?Ik dacht dat dat een van de eerste dingen was die je deed.
Gelukkig dat het positief uitpakte.
Ah, gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, nee, ik heb deze pas 3 weken
dus al best wel snel voor mijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |