quote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een Hools topic open![]()
Nu hoor je er echt bij.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een Hools topic open![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
Fordham in elkaar gezakt 45 minuten voor zijn wedstrijd tegen Whitlock
Je bent leraar?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Chantal Janzen.
Wel wennen hoor, weer werken na 2 weken vakantie. De wekker ging vroeg en ineens weer de hele dag kletsende kinderen om je heen. Wel gezellig natuurlijk.
nouquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Wel als je door het volk betaald wordt en je als partij grote plannen hebt om het land te verbeteren en dat het anders moet.
Wat moet een Nederlandse volksvertegenwoordiger in Schotland in godsnaam doen? Het boeit me echt geen flikker waarvoor ze actie voor wilt voeren en hoe en waar, in dr eigen tijd. Maar ik vind het werkelijkwaar belachelijk dat je dat als 2de kamerlid doet.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Suijk het volgende:
Ik stel een keer een poker meet voor. Er zijn genoeg gegadigden! Allemaal wat drank mee, sigaren, 10 euro inzet. Ik heb een zo'n koffertje, iemand anders vast ook nog wel.
Als volksvertegenwoordiger kan je sommige dingen niet meer doen, dit is daar 1 ding van.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou zeg ze zal haar vakantie ens nutig bestenden
ja schande!
Dat zijn er al 3 tot nu toe!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]count me in. Een Hools poker meet zou leuk zijn.
ik heb ff het wetboek gemist waar dat instaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als volksvertegenwoordiger kan je sommige dingen niet meer doen, dit is daar 1 ding van.
er zijn veel pokeraars hier, Noca pokert ookquote:Op maandag 8 januari 2007 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn er al 3 tot nu toe!
Vette pot!
Heb je deskundigheid nodig?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ff het wetboek gemist waar dat instaat.
Ik ben dan ook de Remco van der Schaaf van de werkende Nederlanders.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een mooi beroep maar ondergewaardeerd.
Dan ben ik waarschijnlijk de Stijn Vrevenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de Remco van der Schaaf van de werkende Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |